בלוג | קומסטאר פיתוח מערכות
Comstar Logo
הפוסטים הפופולריים ביותר
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
18/06
2018
ההשפעות של תקנות הפרטיות החדשות על השיווק בישראל
מהן תקנות GDPR החדשות והחוק החדש להגנה על הפרטיות ואיך הן משפיעות על השיווק בעסק? מאמר המסכם עבורכם בצורה תמציתית ככל האפשר את המשמעות של התקנות החדשות, מה חובה לעשות ומה פחות רלוונטי עבורכם.
30/05
2018
התאמות ל-GDPR בשלח מסר
התאמות ל-GDPR בשלח מסר
בסוף מאי 2018 נכנסו לתוקפן תקנות להגנה על הפרטיות באיחוד האירופי (GDPR) לצורך התאמה לתקנות החדשות, הוספנו בשלח מסר כמה אזורים חדשים שיאפשרו לכם ליצור התאמה מקסימלית לעמידה בתקנים. חשוב לקרוא ולהכיר:
27/02
2018
מערכת ה-CRM - "שירותים ומוצרים"
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
Costumer Relationship Management - מערכת שלח מסר מספקת לכם כלי לניהול קשרי הלקוחות שלכם, מתוך האתר שלנו. ב"כרטיס לקוח" תוכלו לתעד ולשמור פרטים חשובים אודות הלקוחות שלכם, כגון היסטוריית פעילות, תשלומים וחיובים, תלונות לקוח וכו'. במדריך זה, תלמדו כיצד הדבר מתבצע.
23/01
2013
רשת הפרסום - PromoSender
PromoSender - רשת הפרסום החברתית החכמה היא כלי חדשני (ייחודי למערכת "שלח מסר" בלבד), המאפשר לבעלי עסקים ליצור באנר פרסומי ולפרסם אותו בדפי הנחיתה של בעלי עסקים אחרים. בפניכם המדריך המלא לאפיון ויצירת קישור למערכת PromoSender.
24/09
2017
קורסים דיגיטליים: הגדרות וצעדים ראשונים
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
מערכת שלח מסר מאפשרת לכם להקים קורס דיגיטלי - קורס שיתקיים כולו ברשת, ויוכל להכיל סרטוני וידאו, טקסט ותמונות, ואף מבחנים וציונים. לאחר קריאה בדף זה, תוכלו להתנסות בצעדים ראשונים להקמת קורס דיגיטלי.
01/01
1901
העלאת סרטונים לוימאו בצורה בטוחה
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
Vimeo הוא שירות הצגת ושיתוף סרטונים, בדומה ל-Youtube. היתרון המרכזי בשימוש בו לקורסים דיגיטליים הוא פרטיות - היכולת להגדיר שם וססמא למשתמש, אשר בלעדיהם הוא לא יוכל לקבל גישה לצפיה בסרטון. בדף זה, תלמדו כיצד שולטים במידת הפרטיות של סרטון שהעלתם ל-Vimeo.
01/11
2017
הטמעת קוד Facebook Pixel / Google Analytics בדפי הנחיתה
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
Facebook Pixel / Google Analytics - כלים פופולריים לביצוע מעקב אחר כניסות ותנועה באתר, אשר מספקים ניתוחים מדויקים ומהימנים. המידע שמספקים הכלים הנ"ל מנוצל לצורך פרסום ופרסום חוזר (רימרקטינג). בדף זה, תלמדו כיצד לנצל את הכלים הללו לאיסוף נתונים, דרך דפי הנחיתה שלכם במערכת שלח מסר.
01/01
1901
הטמעת טפסים בוורדפרס - Wordpress
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
מערכת Wordpress מאפשרת לכם להטמיע טפסי הרשמה של מערכת שלח מסר בתוך האתר שלכם. בצורה זו, כל מי שמשאיר פרטיו בטופס יעודכן אוטומטית ברשימת המנויים שלכם. בדף זה, תלמדו כיצד הדבר מתבצע.
01/01
1901
המדריך המלא לחיבור Zapier לשלח מסר
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
זאפייר (Zapier) היא פורטל אינטרנטי המקשר בין מאות מערכות אינטרנטיות מכל תחום ומכל העולם, והיא הפורטל הגדול ביותר בעולם ליצירת התממשקויות בין מערכות. מה זה אומר בפועל? - זאפייר מאפשרת לכם לחבר דברים שכביכול לא אמורים להתחבר - פרטי דף סליקה חיצוני לרישום לקורס דיגיטלי, טופס של wordpress ליצירת מנוי בקבוצת דיוור, ועוד. בדף זה תלמדו כיצד מחברים בין זאפייר לבין מערכת שלח מסר.
01/01
1901
הדרכה לחיבור מסוף אישורית זהב (קארדקום) לשלח מסר
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
דף סליקה - חלון אינטרנט בו ניתן לבצע רכישה של מוצר או שירות, לאחר השארת פרטים מזהים כגון מספר ותוקף כרטיס האשראי. מערכת שלח מסר מאפשרת לכם להטמיע דפי סליקה ישירות בתוך דף הנחיתה שלכם - כך שהלקוחות שלכם יוכלו לבצע תשלום כבר מדף הנחיתה. בדף זה, תלמדו כיצד להטמיע דף סליקה של מערכת אישורית זהב (קארדקום).
24/08
2016
הטמעת כפתור תשלום (PAYPAL)
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
אחד השימושים הנפוצים של דפי נחיתה, הוא כדפי מכירה. מערכת שלח מסר מאפשרת לכם להטמיע כפתור תשלום של PAYPAL בדפי הנחיתה שלכם. באמצעותו, משתמשים יוכלו לבצע רכישה של המוצר או השירות שלכם כבר מדף הנחיתה. בדף זה, תלמדו כיצד ליצור את הכפתור המיוחד.
01/01
1901
05/02
2018
רשומת SPF
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
רשומת SPF - הכלי שיעזור לך לשפר את איכות הדיוורים שלך, ולהימנע מכניסה לתיבת הספאם. בדף זה, תמצא הסבר מפורט על רשומת SPF, ומדריך להטמעה שלה בדומיין שלך.
00/00
0
יצירה והשימוש בקישור קסם
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
יש לכם אופציה לעשות את חיי הלקוח שלכם ליותר קלים - באמצעות "קישור קסם". יצירת קישור קסם לדף נחיתה מאפשרת לכם להזין אוטומטית את פרטי המשתמש לשדות של טופס הרשמה - בתנאי שהקישור ממוקם בתוך הודעת דוא"ל ששלחתם ללקוח שלכם. במילים פשוטות - אם אתם שולחים הודעת דוא"ל דרך שלח מסר, ובה קישור לטופס הרשמה - המשתמש לא צריך למלא כלום, כל הפרטים שלו כבר בפנים. הדבר היחיד שנדרש ממנו הוא לחיצה על כפתור ההרשמה. בדף זה, תלמדו כיצד ליצור "קישור קסם" לדף הנחיתה שלכם .
04/06
2017
פרסום דף נחיתה בפייסבוק ובאתרים חיצוניים​ - הגדרות מתקדמות
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
מערכת שלח מסר מאפשרת לכם לשלוט בעיצוב הקישור לדף הנחיתה שלכם. במערכות מסויימות, כגון Facebook, WhatsApp ו-Telegram, ניתן לעצב קישור מסוגנן יותר מהרגיל - קישור שיורכב מכותרת, תיאור קצר ותמונה. בדף זה, תלמדו כיצד ליצור קישור מסוגנן לדף הנחיתה שלכם. בנוסף, תלמדו טיפ חשוב לרענון התצוגה של הקישור המסוגנן ב-Facebook - למקרים בהם Facebook לא מעדכנת שינוי בעיצוב הקישור.
01/01
1901
יצירת שדה REF (מקור הגעה) בשלח-מסר
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
שדה REF מאפשר לך לדעת מה מקור המנוי שנרשם בטופס ההרשמה שלך. באמצעות שדה REF, יש לך את היכולת לעקוב אחרי דפי הנחיתה שפיזרת במקומות שונים ברשת, ולדעת מאיזה קישור נרשמו אליך הכי הרבה מנויים - פייסבוק, האתר האישי שלך, באנר פרסומי וכולי'. בדף זה, תלמד כיצד מציבים שדה REF בטופס הרשמה.
16/05
2013
יצירת הודעה אוטומטית לנרשמים בטופס
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
לעיתים, תרצו שמי שירשם בטופס שלכם יקבל מיד "מייל אוטומטי". בדף זה תלמדו כיצד לבצע זאת.
01/01
1901
יצירת דפי נחיתה
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
דף נחיתה הינו עמוד אינטרנט יחיד, המכיל מסר שיווקי מחודד וממוקד - מגיעים אליו דרך לחיצה על באנר, קישור שיווקי בפייסבוק, לינק בהודעת SMS שיווקית, ועוד. הוא יכול להכיל תמונות וסרטונים, טפסים להרשמה מקוונת, דפי סליקת אשראי ועוד. כאן תלמדו כיצד ליצור, לעצב, ולהטמיע מערכות שונות בדף הנחיתה שלכם - באמצעות מערכת ה"קריאדיטור".
16/01
2018
הודעות SMS: המספר הוירטואלי
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
הידעת? בממוצע, כמות הפתיחות להודעת SMS גבוהה ב-80 אחוז מכמות הפתיחות למייל. הודעות SMS הן מדיום שיווקי יעיל, חסכוני ואפקטיבי, שמסוגל להגיע לאזורים בלתי-חדירים בפני מרבית הכלים השיווקיים. בשימוש הנכון, הודעות SMS יכולות להיות הכלי שפורץ לך את הדרך לתודעת הלקוח. בדף זה, נלמד על "מספר וירטואלי", שירות שמאפשר לך לקרוא ולחבר הודעות SMS מתוך החשבון שלך בשלח מסר, לבצע "אוטומציה" (כניסה אוטומטית לקבוצת דיוור כאשר המנוי משיב מילה מסויימת), הסרה ב"השב", ועוד.
14/01
2018
הודעות SMS: יצירת הודעה ושליחתה
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
הידעת? בממוצע, כמות הפתיחות להודעת SMS גבוהה ב-80 אחוז מכמות הפתיחות למייל. הודעות SMS הן מדיום שיווקי יעיל, חסכוני ואפקטיבי, שמסוגל להגיע לאזורים בלתי-חדירים בפני מרבית הכלים השיווקיים. בשימוש הנכון, הודעות SMS יכולות להיות הכלי שפורץ לך את הדרך לתודעת הלקוח. בדף זה, נלמד כיצד שולחים הודעת SMS דרך המערכת, ועל הכלים הנוספים שהיא מספקת ליצירת הודעת SMS אפקטיבית.
11/01
2018
הודעות SMS: ביאור מושגים, התאמת חבילת מסרונים צרכי המשתמש ורכישת חבילת SMS
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
הידעת? בממוצע, כמות הפתיחות להודעת SMS גבוהה ב-80 אחוז מכמות הפתיחות למייל. הודעות SMS הן מדיום שיווקי יעיל, חסכוני ואפקטיבי, שמסוגל להגיע לאזורים בלתי-חדירים בפני מרבית הכלים השיווקיים. בשימוש הנכון, הודעות SMS יכולות להיות הכלי שפורץ לך את הדרך לתודעת הלקוח. בדף זה, תלמד על המושגים הבסיסים בשליחת SMS שיווקי, ותקבל כלים לבחירת חבילת השליחות המתאימה לך.
10/07
2016
יצירת סדרת הודעות
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
לעיתים נרצה ליצור "מייל אוטומטי" - הודעת דוא"ל שתישלח למשתמש מיד לאחר שהוא נרשם בטופס. הפיצ'ר "סדרת הודעות" מאפשר לנו ליצור הודעה כזו. כמו כן, סדרת הודעות יכולה לכלול בתוכה גם מיילים מתוזמנים לתקופות שונות, המתחילות מהרגע שבו המשתמש נכנס למערכת. דף זה ילמד אתכם כיצד ליצור סדרת הודעות, וכיצד לחבר אותה לקבוצת דיוור ייעודית. בנוסף, נלמד כיצד יוצרים הודעה חדשה בסדרה, ומתזמנים אותה לצרכינו.
01/01
1901
מערכת טפסי ההרשמה החדשה
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
טופס הרשמה - כותרת, כמה שדות למילוי פרטים וכפתור, שיכולים לקבוע את גורל הליד שלך לשבט או לחסד. טופס הרשמה מעוצב נכון, שעובד בצורה חלקה, ומסוגל לרשום את הליד הפוטנציאלי לקבוצת הדיוור הנכונה, הוא מרכיב הכרחי להצלחת מאמצי השיווק של העסק שלך. לפניך המדריך המלא ליצירת, עיצוב, איפיון והטמעת טופס במערכת שלח מסר.
01/01
1901
מפת ניווט סטטיסטיקות
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
פירוט נתוני השליחה שלכם, מסודר בצורת תרשים זרימה.
31/07
2013
מיפוי קישורים בתמונה
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
כאשר אתם רוצים לקשר תמונה לאתר או לקובץ להורדה, אינכם חייבים להסתפק בקישור אחד לכל התמונה. עבודה על העורך הישן של מערכת שלח מסר, תאפשר לכם למפות את התמונה שהצבתם - ועל-ידי כך להציב בה קישורים שונים, במיקומים שונים בתמונה. כך תבצעו זאת.
03/03
2013
שליחה חוזרת
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
אם שלחתם דיוור לקבוצת דיוור, וחלק מהנמענים עוד לא פתחו אותו - אל דאגה! מערכת שלח מסר מאפשרת לכם לארגן שליחה חוזרת אוטומטית, לאחר זמן קבוע ומוגדר מראש, ועם האפשרות לשנות את כותרת ההודעה בשליחה השניה. כאן תלמדו כיצד לבצע זאת.
07/10
2016
הגדרת שולחים נוספים
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
מערכת שלח מסר נותנת לכם לבחור את כתובת השולח שלכם - הכתובת בה תוצגו למקבלי הודעת הדוא"ל ששלחתם. כאן תלמדו כיצד להוסיף כתובת שולח חדשה, אילו פרטים עליכם למלא בה, וכיצד להגדירה ככתובת ברירת-המחדל לשליחת הדיוורים שלכם.
05/11
2012
תתי - תגיות
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
תגית שמורה מאפשרת לכם לקחת אזור ספציפי בהודעת דוא"ל, ולשנות אותו "מבחוץ" - ללא צורך לערוך מחדש את כל ההודעה. תת-תגית הינה תגית שמורה המותאמת אישית למנוי שלכם, ומציגה לו תוכן המבוסס על פרטיו האישיים במערכת. בדף זה, תוכלו ללמוד כיצד להפוך תגית שמורה רגילה לתת-תגית, וכיצד לעצב ולאפיין אותה.
20/05
2012
תגית שמורה
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
תגית שמורה הינה אזור קבוע בהודעת הדוא"ל שלכם, בו אתם יכולים לערוך ולהחליף את התוכן כרצונכם, ללא צורך בעיצוב ועריכה של כל ההודעה מחדש. בדף זה, תלמדו כיצד ליצור, לערוך, לעצב, ולמקם תגית שמורה בתוך הדיוור שלכם.
03/07
2016
קישור העברה מקבוצה לקבוצה
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
כאשר משתמש כלשהו מקבל הודעת דוא"ל דרך מערכת שלח מסר, לא מדובר רק בהעברה חד-צדדית של אינפורמציה. דרך הודעות דוא"ל שלנו, המנויים שלכם יכולים לרשום את עצמם לקבוצת דיוור לבחירתכם וגם להימחק מהקבוצה הקודמת שלהם - בלחיצת כפתור. בדף זה, תלמדו כיצד להוסיף "קישור ההעברה" לדיוור שלכם, ולאפיין את הפעולות שהוא יבצע.
24/01
2012
יצירת חתימה/ לוגו
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
ברבים מהניוזלטרים והקמפיינים, ניתן למצוא לוגו (בלוק קבוע בחלק העליון של ההודעה) ו/או חתימה (בלוק קבוע בתחתית ההודעה). בדף זה תראו כיצד יוצרים לוגו/חתימה קבועים, וכיצד מעתיקים אותם בקלות לכל דיוור שאתם שולחים.
03/07
2016
יצירת פניה אישית
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
לפעמים, כל מה שצריך כדי להגיע ללב הלקוח הוא "טאץ' אישי". מערכת שלח מסר מאפשרת לכם לפנות לכל מנוי בפנייה אישית, על-ידי הוספת מידע מפרטי המשתמש שלו (כגון שם פרטי, גיל וכו') לטקסט הודעת הדוא"ל שברצונכם לשלוח לו. בדף זה תלמדו כיצד לבצע זאת.
23/01
2012
יצירת טבלה בעורך
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
כאשר עובדים על העורך הישן של המערכת, מומלץ לעשות שימוש בטבלה - טבלה מסייעת בעריכה ומיקום של מלל ותמונות בגוף ההודעה. בדף זה, תלמדו כיצד במספר שלבים פשוטים יוצרים טבלה ומשתמשים בה.
07/07
2016
הוספת סרטון YouTube להודעה
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
סרטוני וידאו הם המילה האחרונה באופנת השיווק באינטרנט, וכלי שימושי ואהוד להדרכות, הרצאות, וובינרים ועוד. בדף זה תלמדו כיצד להוסיף סרטון לדיוורים ולדפי הנחיתה שלכם, כיצד לעצב את חלון הסרטון, ועל אפשרויות הנגינה השונות שעומדות לרשותכם.
05/07
2016
יצירת עוגן
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
מערכת שלח מסר מאפשרת לכם ליצור עוגן - קישור בין טקסט או תמונה, לטקסט במיקום אחר באותה ההודעה. דף זה ידריך אתכם כיצד להקים ולעצב עוגן בהודעות הדוא"ל שאתם שולחים.
19/06
2016
הוספת קישור/ קובץ להודעה
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
לעיתים תרצו להוסיף לדיוור שלכם קישור לאתר אחר. לעיתים תרצו להוסיף קובץ, כגון הזמנה מעוצבת, קטלוג, או קובץ טקסט בפורמט PDF. דף זה מפרט את הדרכים לבצע זאת.
10/07
2016
הוספת תמונה להודעה
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
הוספת תמונות להודעות הדוא"ל שלכם מתבצעת בדרך פשוטה ונהירה. בדף זה תלמדו כיצד מעלים תמונה למערכת, עורכים אותה, מחליפים תמונה בתמונה אחרת, ומצמידים קישור לתמונה.
13/11
2016
יצירת הודעה חדשה
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
מערכת שלח מסר מאפשרת לכם לכתוב, לעצב ולערוך הודעות דוא"ל כרצונכם, מתוך תבנית מוכנה או מאפס, באמצעות ה'קריאדיטור' - מערכת יעילה ופשוטה ליצירת קמפיינים וניוזלטרים בדוא"ל. בדף זה תלמדו מהיכן מתחילים לכתוב הודעה, כיצד מתזמנים אותה, וכיצד מתאימים לה את קבוצת הדיוור הרצויה.
15/06
2016
יצירת קבוצת פילוח
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
מערכת שלח מסר מאפשרת לכם לבצע חיתוך על רשימת המנויים שלכם, ולפלח אותם ע"פ השדות השונים שאפיינתם להם - שם, תאריך הצטרפות, תאריך לידה, תחום עיסוק וכו'. קבוצת הפילוח שתצרו תוסיף לכם מידע על המתרחש בעסק שלכם, תעזור לכם לארגן את המנויים שלכם, ותתפקד כקבוצת דיוור לכל דבר.
08/06
2016
יצירת קבוצת דיוור
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
קבוצת דיוור (או רשימת תפוצה) היא קבוצת המנויים אליהם אתם מעוניינים לדוור דיוורים ספציפיים. למשל, דוא"ל עם הכותרת "טיפים לבישול" יישלח לקבוצת דיוור בשם "בשלנים". בדף זה תלמדו כיצד ליצור קבוצת דיוור, להוסיף אליה מנויים, ולארגן אותם - בדרך יעילה ואינטואיטיבית.
10/07
2016
מחיקת מנויים מקבוצת דיוור
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
יהיו מקרים בהם תרצו למחוק מנויים מקבוצת דיוור מסויימת, מכלל המערכת, או אפילו קבוצת דיוור שלמה - מערכת שלח מסר מאפשרת לכם לבחור בין מחיקה של המנויים מקבוצת הדיוור בלבד או מכלל המערכת.
08/06
2016
הוספת מנוי לקבוצת דיוור
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
יש יותר ממסלול אחד בין ליד פוטנציאלי ובין קבוצת הדיוור המיוחלת. בין אם דרך יבוא קובץ Excel, רישום בדף נחיתה, או בצורה ידנית - בדף זה תלמדו על כל האפשרויות הקיימות להוספת מנוי לקבוצת דיוור.
10/07
2016
ייבוא מנויים מקובץ Excel
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
הזנה ידנית של רשימה ארוכה של כתובות דוא"ל היא נחלת העבר - מערכת שלח מסר מאפשרת לכם להעביר קבצי Excel למערכת שלנו, גם מרשימות התפוצה של תיבות הדוא"ל שלכם. כאן תראו כיצד להזין את הקובץ למערכת, ומה האפשרויות העומדות בפניכם ביבוא מנויים.
09/01
2012
ייצוא מנויים מתיבת הדואר האישית
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
הזנה ידנית של רשימה ארוכה של כתובות דוא"ל היא נחלת העבר - מערכת שלח מסר מאפשרת לכם להעביר קבצי Excel למערכת שלנו, גם מרשימות התפוצה של תיבות הדוא"ל שלכם. כאן תראו כיצד לייצא רשימת תפוצה מתיבת דוא"ל.
25/01
2012
סוגי שדות המנויים במערכת
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
מערכת שלח מסר מאפשרת לכם ליצור תמונה מלאה של הלקוח שלכם, באמצעות שדות מידע מגוונים - החל מטקסט פשוט, תאריך, בחירה מרובה ועוד. בדף זה תמצאו את רשימת כל סוגי השדות הקיימים במערכת.
08/06
2016
​​יצירת שדות מנויים
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
מערכת שלח מסר תומכת ביצירה של מנויים בעלי מספר רב של שדות מסוגים שונים ומגוונים, לכל צורך ומטרה. כך תוכלו לאחסן, לארגן, ולעדכן את המידע שחשוב לכם, לכל מנוי.
12/03
2018
חיבור והטמעת טפסי פופטין בשלח מסר
אנחנו שמחים להציג בפניך את הפיתוח החדש המאפשר לחבר בין מערכת הטפסים פופטין לחשבונכם בשלח מסר! מערכת פופטין למי שלא מכיר, היא מערכת המתמחה בבניית טפסי הרשמה המשפרים אחוזי המרה באמצעות מגוון טפסים מעוצבים ויצירתיים ובמגוון דרכים שונות. החיבור יאפשר לכם להטמיע כל טופס של פופטין בכל דף נחיתה של שלח מסר ולהגדיר חיבור אוטומטי של הנרשמים בטפסי פופטין ישירות לקבוצות הדיוור שלכם בשלח מסר.
15/10
2017
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
27/10
2016
הודעה חשובה: יש לך כתובת ג'ימייל?
קטגוריות:
שלח מסר
עליך לדעת על השינוי במדיניות תקן DMARC של Google החל מחודש יוני 2017, ג'ימייל עדכנו את מדיניות האבטחה שלהם לתיבות דואר, וזאת בהמשך לסדרת שינויים שהם החלו בתקופה האחרונה, וכעת הם מיישרים קו בעמידה תחת התקן של DMARC.
26/09
2016
מי מפחד מחוק הספאם?
קטגוריות:
שלח מסר
רוצה לנצל את יתרונות השיווק במייל אך מפחד מחוק הספאם? עשינו לך קצת סדר בנושא רוצה לנצל את יתרונות השיווק במייל אך מפחד מחוק הספאם? עשינו לך קצת סדר בנושא מי לא שמע בימים האחרונים על האכיפה המעשית של חוק הספאם שבמסגרתו נפסקו פיצויים של 1,000 ₪ עבור כל מייל שנשלח לא כחוק. אספנו עבורך מספר טיפים שימושיים שיעזרו לך להתאקלם במציאות החדשה:
20/09
2016
חוק הספאם - מי נפגע, מי נהנה ואיך לנצל זאת לטובת הלקוח?
קטגוריות:
שיווק ודפי נחיתה
או: מה הקשר בין בשר קצוץ לדואר זבל? הנה משהו שבטח לא ידעתם על ספאם: מקור המילה spam הינו מקופסאות שימורים של חברת Hormel Foods, קופסאות שימורים אלו מכילות בשר קצוץ משומר שנקראות Spiced Ham. spamהפך כינוי למזון לא טעים ולא מגרה, כך דבק הכינוי בדואר זבל כדבר שאינו מגרה ואינו מועיל.
19/09
2016
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
18/09
2016
ממציאים את הגלגל מחדש – כל מה שצריך לדעת על השינויים בג'ימייל
קטגוריות:
שיווק ודפי נחיתה
כמו רעם ביום בהיר נחתו על כולנו השינויים בתיבות המייל של GMAIL. במעין ניסיון ליצור עולם חדש ומסודר, גוגל מנסים למעשה להמציא מחדש את הגלגל ומשנים את כללי המשחק בעולם הדיוור האלקטרוני.
17/09
2016
פרסום אפקטיבי – למי לפרסם, איך, ומתי?
כל בעל עסק, חברה, ארגון או רעיון יודע שללא חשיפה נכונה - כל העסק יישאר בארון. לכן חשוב להקפיד כי לא תפסחו על השלבים שיגרמו לעסק שלכם לקבל את החשיפה האפקטיבית ביותר עבורו ועבור הגדלת המכירות שלכם. אז איך מתחילים? קבלו מספר שלבים קריטיים החשובים לקמפיין פרסומי טוב.
14/09
2016
כללים ודגשים בבניית תבנית ניוזלטר
בעלי חברות ועסקים רבים מעוניינים ליצור מועדון לקוחות גדול ולדוור לו מבצעים, קופונים, הנחות, ברכות, ושמירה על קשר שבועי עם הלקוח. הדיוור יאפשר השארות עם היד על הדופק בכל הנוגע לשיווק וחשיפה רבה יותר אל מול הלקוח.
12/09
2016
שתי שיטות לדיוור ישיר: פיזית ווירטואלית
שרות דיוור ישיר החל כרעיון של משרדי פרסום ויחסי ציבור כשרות חדש אותו הציעו משרדי הפרסום ומשרדי יחסי ציבור לבעלי עסק ככלי לשמירה על קשר עם לקוחות קיימים ושימור מערכת היחסים של בעל העסק והלקוח מעניינת,חזקה ועקבית.
18/09
2016
שליחת ניוזלטר – מספר כללי זהב בפנייה ללקוח
קטגוריות:
שיווק ודפי נחיתה
בעבר דיוור ישיר היה פיזי ומוחשי יותר. דיוור ישיר ללקוח כלל יצירת רשימת תפוצה על ידי משרד יחסי ציבור שדאג לשלוח ללקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים דיוור באמצעות הדואר במטרה לשמר את הלקוח ולהיות ספונים בתודעתו. הפנייה מבחינת התוכן כללה ברכה ללקוח, ושי מוחשי כדוגמת: לוח שנה, עטים, ספלים, ומגוון מתנות יוקרתיות ללקוחות גדולים שכללו את שם החברה ויתרונותיה ללקוח.
11/09
2016
מספר דרכים לפתח ולהגדיל רשימת תפוצה - מאמר שני
לאחר שהגדלתם את רשימת התפוצה שלכם נסו לוודא כי הרשימה והתוכן שאתם שולחים איכותיים: לפני שאתה מתחילים להפיץ או לבדוק האם הרשימה איכותית, חשוב להגדיר את קהל היעד שלכם. בדקו מיהו קהל היעד, מה המכנה המשותף שלו, מה מעניין את קהל היעד וכדומה. בדקו קבוצות ברמת המיקרו והמאקרו. וחלקו את רשימת התפוצה לתתי קבוצות.
03/09
2016
מספר דרכים לפתח ולהגדיל רשימת תפוצה - מאמר ראשון
בעלי עסק, חברה, מוצר או רעיון המעוניינים לשמור על קשר רציף עם הלקוחות ובדרך להגדיל את רשימת התפוצה שלהם - חייבים לדעת מהן הדרכים להגדלת רשימת תפוצה. הגדלה של רשימת תפוצה תגדיל את מעגל הלקוחות וכפועל יוצא גם את המכירות. לכן כדאי לדעת מהן הדרכים היעילות להגדלה ופיתוח של רשימת תפוצה...
03/09
2016
שלבים ודגשים בבניית מערך שיווקי נכון לשימור הלקוחות
מערך שיווקי, או בשמו בשני "אסטרטגיה שיווקית" הוא מערך אותו בונים ומתכננים לרוב אנשי מקצוע המחזיקים ברזומה שלהם מספר שנות לימוד במקצועות התקשורת והשיווק, התמחות וניסיון. חברות גדולות המעוניינות במערך שיווקי טוב – שוכרות בדרך כלל משרד שיווק ויחסי ציבור או משרד פרסום על מנת שאלה ידעו לשמור את הלקוח קרוב, חוזר ונאמן ובכך להגדיל את כוח הקנייה ולשמר אותו.
05/09
2016
שימוש בדואר אלקטרוני ככלי רב עוצמה במערך השיווק המודרני
מערך השיווק המודרני מתבסס בעיקר על שיווק אלקטרוני בשילוב קידום אתר העסק. יצירת ניוזלטר אשר נשלח לכתובות מייל שונות, עדכונים שונים ותקשורת שוטפת עם הלקוח באמצעות דיוור אלקטרוני. מאמר זה יגולל בפניכם אודות שימוש באחד האמצעים הפופולאריים ביותר לשיווק העסק, הדואר האלקטרוני.
27/09
2016
שימושים נוספים למערכת דיוור אלקטרוני
האסוציאציה הראשונה העולה למרבית האנשים למילים "מערכת דיוור אלקטרוני" היא "ניוזלטר" או "סדרת הודעות". אמנם אלה השימושים היותר נפוצים , אך לטובת אוהבי הגיוון ריכזנו מספר רעיונות נוספים לשימוש במערכת דיוור אלקטרוני: Follow up לפגישות – בעל עסק ממוצע מבצע עשרות פגישות בחודש. כדי להישאר בתודעתו, עליכם להזכיר לו אודותיכם. בעזרת מערכת דיוור אלקטרוני תוכלו ליצור תזכיר אוטומטי (אך אישי) שישלח כשבוע לאחר הפגישה ויקדם את מטרות הפגישה. תזכיר כזה יכול להיות במייל או ב SMS.
27/01
2016
איך להגדיל את אחוזי הצפייה בהודעה?
הכותרת, או בשמה הנוסף – שורת הנושא, היא הדבר הראשון שהמנוי שלך יקבל ממך, והיא שתדון ניוזלטר לדחיה או פתיחה. זכרו שטעם הרושם הראשוני ישאר עם הקורא זמן רב וילווה אותו בכל מפגש עמכם ובכל הודעה שתגיע להבא. כפי שנשקיע באיפור או לבוש לפני פגישה חשובה, כך כדאי "לייפות" את הכותרת ולמשוך את הקורא לפתוח את ההודעה (כמובן בהתאמה לתוכן ההודעה). כאשר מגיעים לשלב בחירת הכותרת יש לקחת בחשבון מספר גורמים חשובים:
24/07
2016
כוחו של שילוב מערכת דיוור עם דפי נחיתה
רשת האינטרנט מעלה אפשרויות המתגברות על מוגבלויות של זמן, מקום וכסף. רשימת דיוור היא בדיוק אחת התוצאות החיוביות של רשת האינטרנט בכל הנושא של שיווק ופרסום. כיום, עניין רשימות הדיוור השתכלל וקיימים סוגים שונים של שילוב מערכת דיוור עם דפי נחיתה לצורך הגדלת רשימת התפוצה ובכך הגברת המכירות.
27/07
2016
שיווק נכון באמצעות רשימת דיוור
רשימת דיוור הפכה בשנים האחרונות לכלי שיווק אפקטיבי ויעיל בקרב בעלי עסקים רבים, אך עדיין, רוב בעלי העסקים אינם יודעים כיצד לשווק נכון לרשימה ואיך לתעל שיווק באמצעות רשימות דיוור ללקוחות משלמים.
21/03
2016
המדריך לשליחת SMS אפקטיבי
קטגוריות:
SMS / מסרונים
כל אדם היום צמוד לסלולר כי מה לעשות, היום זו הדרך שבה אנו מתקשרים עם העולם. מכשירים מגניבים, אפליקציות מיוחדות הן כבר חלק משגרת היום יום, אך האם חשבתם פעם מה כוחו של SMS פשוט ?
27/06
2016
הטעויות הקטנות שיגרמו לדיוור שלך להגיע ל(דואר)זבל
קטגוריות:
שלח מסר
תיבות הדואר האלקטרוני נמצאות בשימוש מזה כשלושה עשורים. במהלך שלושת העשורים כל מה שיכול היה לעבור למישור הוירטואלי, עשה זאת. בין היתר עלוני הפרסומות שהחלו אט אט מציפים ומטביעים את המיילים החשובים באמת.
27/09
2016
הפסיכולוגיה מאחורי דיוור אלקטרוני - מה שלא סיפרו לכם
אם תשאלו היום כל בעל עסק, הוא יגיד לכם שהמילה הכי נחשקת בתחום השיווק כיום, היא רשימת תפוצה. בעלי עסקים שמצליחים לייצר רשימת תפוצה ממוקדת ואיכותית, מצליחים לבנות קשר יציב יותר עם לקוחות קיימים, למשוך לקוחות פוטנציאליים ולהפעיל שיווק אפקטיבי, כמעט ללא השקעה או משאבים.
27/07
2017
​4 סיבות מדוע חובה לבנות קורס דיגיטלי
​מאז שהקמתי את האפשרות ליצירת קורסים ב'שלח מסר', יצא לי להיחשף לכמה עובדות שילוו אותנו בשנים הקרובות. ​ ​אם יצא לך לצפות בכתבות אקטואליה לאחרונה, כנראה שמעת לא מעט על הכיוון שבו העולם מתקדם. ​הטכנולוגיות מתפתחות, התנאים משתנים ותוך שני עשורים רמת האבטלה תגדל בעשרות אחוזים.
10/04
2016
שליחת ניוזלטר באמצעות סדרת הודעות
שליחת ניוזלטר באמצעות סדרת הודעות
שליחת ניוזלטר באמצעות סדרת הודעות היא כלי מצויין ליצירת קשר קרוב וקבוע יותר עם הלקוחות שלכם. בדיוק כפי שבקשר חברי חשוב להשקיע ולתת, כך גם בקשר שבין חברה ללקוח. ככל שהלקוח ירגיש שהשקעתם בו יותר, הוא ירגיש את תחושת המחוייבות לתת מעצמו.
13/04
2016
מערכת דיוור אלקטרוני ויתרונותיה
קטגוריות:
שלח מסר
מערכת דיוור אלקטרוני ויתרונותיה
מעטים יתווכחו על העובדה שהצלחה של כל עסק מאופיינת כמה תכונות: צבירת מעגל רחב של לקוחות מרוצים משירות מהיר ומקצועי. כמובן גם שכל בעל עסק שואף להפוך קונים חד פעמיים לקהל לקוחות חוזרים ונאמנים. אז מה הם הכלים שיסייעו לך בפיתוח העסק והצלחתו?
30/09
2015
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
קטגוריות:
שיווק ודפי נחיתה
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
30/09
2015
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
קטגוריות:
שיווק ודפי נחיתה
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
31/05
2016
שיווק בפייסבוק עם מערכת דיוור - שלח מסר
קטגוריות:
פייסבוקשלח מסר
שיווק בפייסבוק עם מערכת דיוור - שלח מסר
כאשר ב - 2004 סטודנט אוניברסיטת הרווארד, מארק צוקרברג ועמיתיו הקימו את אתר האינטרנט "פייסבוק", מטרתם הראשונית והצנועה הייתה פיתוח רשת חברתית המיועדת לסטודנטים ותלמידי תיכון. אך מהר מאוד היקף המשימות המתבצעות ברשת זו גדלה הרבה מעבר להצטרפות לקבוצה חברתית. לבעלי עסקים הוענקה אפשרות בעלת פוטנציאל כלכלי שנקראה שיווק ופרסום העסק בפייסבוק.
⇧חזור ללמעלה
אנחנו כבר נדאג להתקשר:
© האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר, כל הזכויות שמורות