בלוג | קומסטאר פיתוח מערכות
Comstar Logo
הפוסטים הפופולריים ביותר
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
15/10
2017
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
27/10
2016
הודעה חשובה: יש לך כתובת ג'ימייל?
קטגוריות:
שלח מסר
עליך לדעת על השינוי במדיניות תקן DMARCשל Google ג'ימייל הוציאו הודעה שהחל מחודש יוני, הם מעדכנים את מדיניות האבטחה שלהם לתיבות דואר, וזאת בהמשך לסדרת שינויים שהם החלו בתקופה האחרונה, וכעת הם מיישרים קו בעמידה תחת התקן של DMARC.
26/09
2016
מי מפחד מחוק הספאם?
קטגוריות:
שלח מסר
רוצה לנצל את יתרונות השיווק במייל אך מפחד מחוק הספאם? עשינו לך קצת סדר בנושא רוצה לנצל את יתרונות השיווק במייל אך מפחד מחוק הספאם? עשינו לך קצת סדר בנושא מי לא שמע בימים האחרונים על האכיפה המעשית של חוק הספאם שבמסגרתו נפסקו פיצויים של 1,000 ₪ עבור כל מייל שנשלח לא כחוק. אספנו עבורך מספר טיפים שימושיים שיעזרו לך להתאקלם במציאות החדשה:
20/09
2016
חוק הספאם - מי נפגע, מי נהנה ואיך לנצל זאת לטובת הלקוח?
קטגוריות:
שיווק ודפי נחיתה
או: מה הקשר בין בשר קצוץ לדואר זבל? הנה משהו שבטח לא ידעתם על ספאם: מקור המילה spam הינו מקופסאות שימורים של חברת Hormel Foods, קופסאות שימורים אלו מכילות בשר קצוץ משומר שנקראות Spiced Ham. spamהפך כינוי למזון לא טעים ולא מגרה, כך דבק הכינוי בדואר זבל כדבר שאינו מגרה ואינו מועיל.
19/09
2016
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
18/09
2016
ממציאים את הגלגל מחדש – כל מה שצריך לדעת על השינויים בג'ימייל
קטגוריות:
שיווק ודפי נחיתה
כמו רעם ביום בהיר נחתו על כולנו השינויים בתיבות המייל של GMAIL. במעין ניסיון ליצור עולם חדש ומסודר, גוגל מנסים למעשה להמציא מחדש את הגלגל ומשנים את כללי המשחק בעולם הדיוור האלקטרוני.
17/09
2016
פרסום אפקטיבי – למי לפרסם, איך, ומתי?
כל בעל עסק, חברה, ארגון או רעיון יודע שללא חשיפה נכונה - כל העסק יישאר בארון. לכן חשוב להקפיד כי לא תפסחו על השלבים שיגרמו לעסק שלכם לקבל את החשיפה האפקטיבית ביותר עבורו ועבור הגדלת המכירות שלכם. אז איך מתחילים? קבלו מספר שלבים קריטיים החשובים לקמפיין פרסומי טוב.
14/09
2016
כללים ודגשים בבניית תבנית ניוזלטר
בעלי חברות ועסקים רבים מעוניינים ליצור מועדון לקוחות גדול ולדוור לו מבצעים, קופונים, הנחות, ברכות, ושמירה על קשר שבועי עם הלקוח. הדיוור יאפשר השארות עם היד על הדופק בכל הנוגע לשיווק וחשיפה רבה יותר אל מול הלקוח.
12/09
2016
שתי שיטות לדיוור ישיר: פיזית ווירטואלית
שרות דיוור ישיר החל כרעיון של משרדי פרסום ויחסי ציבור כשרות חדש אותו הציעו משרדי הפרסום ומשרדי יחסי ציבור לבעלי עסק ככלי לשמירה על קשר עם לקוחות קיימים ושימור מערכת היחסים של בעל העסק והלקוח מעניינת,חזקה ועקבית.
18/09
2016
שליחת ניוזלטר – מספר כללי זהב בפנייה ללקוח
קטגוריות:
שיווק ודפי נחיתה
בעבר דיוור ישיר היה פיזי ומוחשי יותר. דיוור ישיר ללקוח כלל יצירת רשימת תפוצה על ידי משרד יחסי ציבור שדאג לשלוח ללקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים דיוור באמצעות הדואר במטרה לשמר את הלקוח ולהיות ספונים בתודעתו. הפנייה מבחינת התוכן כללה ברכה ללקוח, ושי מוחשי כדוגמת: לוח שנה, עטים, ספלים, ומגוון מתנות יוקרתיות ללקוחות גדולים שכללו את שם החברה ויתרונותיה ללקוח.
11/09
2016
מספר דרכים לפתח ולהגדיל רשימת תפוצה - מאמר שני
לאחר שהגדלתם את רשימת התפוצה שלכם נסו לוודא כי הרשימה והתוכן שאתם שולחים איכותיים: לפני שאתה מתחילים להפיץ או לבדוק האם הרשימה איכותית, חשוב להגדיר את קהל היעד שלכם. בדקו מיהו קהל היעד, מה המכנה המשותף שלו, מה מעניין את קהל היעד וכדומה. בדקו קבוצות ברמת המיקרו והמאקרו. וחלקו את רשימת התפוצה לתתי קבוצות.
03/09
2016
מספר דרכים לפתח ולהגדיל רשימת תפוצה - מאמר ראשון
בעלי עסק, חברה, מוצר או רעיון המעוניינים לשמור על קשר רציף עם הלקוחות ובדרך להגדיל את רשימת התפוצה שלהם - חייבים לדעת מהן הדרכים להגדלת רשימת תפוצה. הגדלה של רשימת תפוצה תגדיל את מעגל הלקוחות וכפועל יוצא גם את המכירות. לכן כדאי לדעת מהן הדרכים היעילות להגדלה ופיתוח של רשימת תפוצה...
03/09
2016
שלבים ודגשים בבניית מערך שיווקי נכון לשימור הלקוחות
מערך שיווקי, או בשמו בשני "אסטרטגיה שיווקית" הוא מערך אותו בונים ומתכננים לרוב אנשי מקצוע המחזיקים ברזומה שלהם מספר שנות לימוד במקצועות התקשורת והשיווק, התמחות וניסיון. חברות גדולות המעוניינות במערך שיווקי טוב – שוכרות בדרך כלל משרד שיווק ויחסי ציבור או משרד פרסום על מנת שאלה ידעו לשמור את הלקוח קרוב, חוזר ונאמן ובכך להגדיל את כוח הקנייה ולשמר אותו.
05/09
2016
שימוש בדואר אלקטרוני ככלי רב עוצמה במערך השיווק המודרני
מערך השיווק המודרני מתבסס בעיקר על שיווק אלקטרוני בשילוב קידום אתר העסק. יצירת ניוזלטר אשר נשלח לכתובות מייל שונות, עדכונים שונים ותקשורת שוטפת עם הלקוח באמצעות דיוור אלקטרוני. מאמר זה יגולל בפניכם אודות שימוש באחד האמצעים הפופולאריים ביותר לשיווק העסק, הדואר האלקטרוני.
27/09
2016
שימושים נוספים למערכת דיוור אלקטרוני
האסוציאציה הראשונה העולה למרבית האנשים למילים "מערכת דיוור אלקטרוני" היא "ניוזלטר" או "סדרת הודעות". אמנם אלה השימושים היותר נפוצים , אך לטובת אוהבי הגיוון ריכזנו מספר רעיונות נוספים לשימוש במערכת דיוור אלקטרוני: Follow up לפגישות – בעל עסק ממוצע מבצע עשרות פגישות בחודש. כדי להישאר בתודעתו, עליכם להזכיר לו אודותיכם. בעזרת מערכת דיוור אלקטרוני תוכלו ליצור תזכיר אוטומטי (אך אישי) שישלח כשבוע לאחר הפגישה ויקדם את מטרות הפגישה. תזכיר כזה יכול להיות במייל או ב SMS.
27/01
2016
איך להגדיל את אחוזי הצפייה בהודעה?
הכותרת, או בשמה הנוסף – שורת הנושא, היא הדבר הראשון שהמנוי שלך יקבל ממך, והיא שתדון ניוזלטר לדחיה או פתיחה. זכרו שטעם הרושם הראשוני ישאר עם הקורא זמן רב וילווה אותו בכל מפגש עמכם ובכל הודעה שתגיע להבא. כפי שנשקיע באיפור או לבוש לפני פגישה חשובה, כך כדאי "לייפות" את הכותרת ולמשוך את הקורא לפתוח את ההודעה (כמובן בהתאמה לתוכן ההודעה). כאשר מגיעים לשלב בחירת הכותרת יש לקחת בחשבון מספר גורמים חשובים:
24/07
2016
כוחו של שילוב מערכת דיוור עם דפי נחיתה
רשת האינטרנט מעלה אפשרויות המתגברות על מוגבלויות של זמן, מקום וכסף. רשימת דיוור היא בדיוק אחת התוצאות החיוביות של רשת האינטרנט בכל הנושא של שיווק ופרסום. כיום, עניין רשימות הדיוור השתכלל וקיימים סוגים שונים של שילוב מערכת דיוור עם דפי נחיתה לצורך הגדלת רשימת התפוצה ובכך הגברת המכירות.
27/07
2016
שיווק נכון באמצעות רשימת דיוור
רשימת דיוור הפכה בשנים האחרונות לכלי שיווק אפקטיבי ויעיל בקרב בעלי עסקים רבים, אך עדיין, רוב בעלי העסקים אינם יודעים כיצד לשווק נכון לרשימה ואיך לתעל שיווק באמצעות רשימות דיוור ללקוחות משלמים.
21/03
2016
המדריך לשליחת SMS אפקטיבי
קטגוריות:
SMS / מסרונים
כל אדם היום צמוד לסלולר כי מה לעשות, היום זו הדרך שבה אנו מתקשרים עם העולם. מכשירים מגניבים, אפליקציות מיוחדות הן כבר חלק משגרת היום יום, אך האם חשבתם פעם מה כוחו של SMS פשוט ?
27/06
2016
הטעויות הקטנות שיגרמו לדיוור שלך להגיע ל(דואר)זבל
קטגוריות:
שלח מסר
תיבות הדואר האלקטרוני נמצאות בשימוש מזה כשלושה עשורים. במהלך שלושת העשורים כל מה שיכול היה לעבור למישור הוירטואלי, עשה זאת. בין היתר עלוני הפרסומות שהחלו אט אט מציפים ומטביעים את המיילים החשובים באמת.
27/09
2016
הפסיכולוגיה מאחורי דיוור אלקטרוני - מה שלא סיפרו לכם
אם תשאלו היום כל בעל עסק, הוא יגיד לכם שהמילה הכי נחשקת בתחום השיווק כיום, היא רשימת תפוצה. בעלי עסקים שמצליחים לייצר רשימת תפוצה ממוקדת ואיכותית, מצליחים לבנות קשר יציב יותר עם לקוחות קיימים, למשוך לקוחות פוטנציאליים ולהפעיל שיווק אפקטיבי, כמעט ללא השקעה או משאבים.
27/07
2017
​4 סיבות מדוע חובה לבנות קורס דיגיטלי
​מאז שהקמתי את האפשרות ליצירת קורסים ב'שלח מסר', יצא לי להיחשף לכמה עובדות שילוו אותנו בשנים הקרובות. ​ ​אם יצא לך לצפות בכתבות אקטואליה לאחרונה, כנראה שמעת לא מעט על הכיוון שבו העולם מתקדם. ​הטכנולוגיות מתפתחות, התנאים משתנים ותוך שני עשורים רמת האבטלה תגדל בעשרות אחוזים.
10/04
2016
שליחת ניוזלטר באמצעות סדרת הודעות
שליחת ניוזלטר באמצעות סדרת הודעות
שליחת ניוזלטר באמצעות סדרת הודעות היא כלי מצויין ליצירת קשר קרוב וקבוע יותר עם הלקוחות שלכם. בדיוק כפי שבקשר חברי חשוב להשקיע ולתת, כך גם בקשר שבין חברה ללקוח. ככל שהלקוח ירגיש שהשקעתם בו יותר, הוא ירגיש את תחושת המחוייבות לתת מעצמו.
13/04
2016
מערכת דיוור אלקטרוני ויתרונותיה
קטגוריות:
שלח מסר
מערכת דיוור אלקטרוני ויתרונותיה
מעטים יתווכחו על העובדה שהצלחה של כל עסק מאופיינת כמה תכונות: צבירת מעגל רחב של לקוחות מרוצים משירות מהיר ומקצועי. כמובן גם שכל בעל עסק שואף להפוך קונים חד פעמיים לקהל לקוחות חוזרים ונאמנים. אז מה הם הכלים שיסייעו לך בפיתוח העסק והצלחתו?
30/09
2015
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
קטגוריות:
שיווק ודפי נחיתה
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
30/09
2015
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
קטגוריות:
שיווק ודפי נחיתה
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
31/05
2016
שיווק בפייסבוק עם מערכת דיוור - שלח מסר
קטגוריות:
פייסבוקשלח מסר
שיווק בפייסבוק עם מערכת דיוור - שלח מסר
כאשר ב - 2004 סטודנט אוניברסיטת הרווארד, מארק צוקרברג ועמיתיו הקימו את אתר האינטרנט "פייסבוק", מטרתם הראשונית והצנועה הייתה פיתוח רשת חברתית המיועדת לסטודנטים ותלמידי תיכון. אך מהר מאוד היקף המשימות המתבצעות ברשת זו גדלה הרבה מעבר להצטרפות לקבוצה חברתית. לבעלי עסקים הוענקה אפשרות בעלת פוטנציאל כלכלי שנקראה שיווק ופרסום העסק בפייסבוק.
⇧חזור ללמעלה
אנחנו כבר נדאג להתקשר:
© האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר, כל הזכויות שמורות