בלוג | קומסטאר פיתוח מערכות
Comstar Logo
הפוסטים הפופולריים ביותר
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
חזור ◂
1/1
1901
יצירת דפי נחיתה
קטגוריות:
דפי הנחיתה יכולים להיות כלי מצויין על מנת לעקוף הגבלות שונות של תיבות המייל, מבלי לוותר על תוספות חשובות (כמו טופס הרשמה, תמונות רקע, סרטונים וכו'), ומבלי להעמיס על אתר העסק.
כמו כן, דף נחיתה יכול לשמש לשיווק במדיות נוספות כגון רשתות חברתיות ופרסום ממומן.


1. בלשונית "דפי נחיתה", בחרו בתפריט "דף נחיתה חדש"
2. בחרו תבנית אשר מתאימה לרצונכם.
3. צרו את התוכן באמצעות העורך שלנו.
4. שמרו את דף הנחיתה ותנו שם וכותרת  לדף הנחיתה. הכותרת תופיע כשם הלשונית בעת הצפייה בדף.
5. כדי לצפות בדף או לשתף אותו - נלחץ על כפתור "לאפשרויות פרסום".

1. לצפיה בקישור הדף לחצו על לשונית "דפי נחיתה". יופיעו מולכם כל דפי הנחיתה שיצרתם ופרטים רלוונטיים אודותיהם.
2. את הקישור יש לסמן, להעתיק ולהדביק בהודעה או בכל מקום שתבחרו.

הוספת טופס הרשמה

1. תחילה, נוודא שהוספנו בלוק מסוג 'טופס' על ידי לחיצה על כפתור הפלוס (+) הכתום או שקיים בלוק כזה בדף הנחיתה:
2. נערוך את הטופס - נבחר מבנה טופס, תבנית עיצוב לטופס ונגדיר את השדות וההגדרות בטופס.

הגדרת קישור ידידותי (Friendly URL)

1. היכנסו להגדרות דף הנחיתה:
2. הזינו שם ידידותי לדף הנחיתה שלכם - שם זה יכול לשמש כמילת קידום או כביטוי אחר הקשור לעסק שלכם, ואף לשאת את כתובת האתר שלכם.
לדוגמה:
חשוב! מומלץ להימנע משימוש בביטויים בעברית, רווחים וסימני פיסוק.

נעילה של דף נחיתה

במערכת שלנו אפשרי לנעול דפי נחיתה במגוון דרכים ולמגוון סיבות. כדי לגשת לאפשרויות הנעילה, נלחץ על כפתור המנעול במסך דפי הנחיתה:
אפשרויות נעילה:
1. נעילה עם סיסמה / קופון אוניברסלי - מיועד לכך שרק מי שיודע מה הסיסמה/קוד יוכלו להיכנס לדף נחיתה. מעולה לשיווק מבצעים דיסקרטיים יותר:
2. הגדרת סיסמה לפי שדות לקוח - מגדירים לכל מנוי בסדרה שדה ייעודי שהמנוי צריך למלא בהתאם, למשל שדה בשם "סיסמה" שאנחנו מגדירים לכל מנוי בנפרד והוא צריך למלא את השדה הזה ואת כתובת המייל שלו כדי להמשיך לדף - מיועד להגנה על תכנים שלא מעוניינים שיעברו בין אנשים:
3. הגדרת גישה לפי קבוצות דיוור - מגדירים קבוצות דיוור שרק מי שנמצא בהן - יכול להיכנס לדף הנחיתה - מיועד גם להגנה על תכנים שלא מעוניינים שיעברו בין אנשים.
כך נראה מסך הכניסה:
 
הוסף תגובה
תגובה
שם
פרסם את התגובה
⇧חזור ללמעלה
אנחנו כבר נדאג להתקשר:
© האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר, כל הזכויות שמורות