בלוג | קומסטאר פיתוח מערכות
Comstar Logo
הפוסטים הפופולריים ביותר
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
חזור ◂
14/9
2016
כללים ודגשים בבניית תבנית ניוזלטר
בעלי חברות ועסקים רבים מעוניינים ליצור מועדון לקוחות גדול ולדוור לו מבצעים, קופונים, הנחות, ברכות, ושמירה על קשר שבועי עם הלקוח. הדיוור יאפשר השארות עם היד על הדופק בכל הנוגע לשיווק וחשיפה רבה יותר אל מול הלקוח.
אבל איך בונים תבנית מקצועית ומעוצבת שגם תראה טוב במייל וגם תהיה קלה לעריכה? 



ראשית חשוב לדעת כי לתבניות ניוזלטר קיימות מספר הגבלות כלליות:

-   לא על התמונה לבדה– תיבות המייל מסננות תוכן המכיל תמונות, לכן חשוב להזין את התוכן כטקסט ופחות בתמונות. טקסט עשיר יקטין משמעותית את כניסת הדיוור לספאם, ויעלה את אחוזי הצפייה בהודעה שלכם.

-   על רקע רומנטי – ותרו על עבודה במספר שכבות, ובכלל זה תמונות רקע להודעה. מרבית תוכנות המייל מסננות את תמונות הרקע, והרי לא נעים להציג חצי עבודה.

-    צפייה מהנה- צרו רוחב דף מקסימאלי של עד 750 פיקסל לתבנית המיועדת למייל.
אם תרצו להתאים את מימדי תבנית הניוזלטר גם לצפייה בסמארטפונים, הגבילו את רוחב הדיוור לעד 640 פיקסל.

-   הרשמה לדייג – לא מומלץ לשלב טופס רישום במייל – מדובר בשיטת "דייג" שהיתה נפוצה בעבר בקרב ספאמרים לא חוקיים ולכן מרבית תיבות המייל נוהגות לסנן טפסים.


אז נכון, קיימות מספר הגבלות ביצירת תבנית ניוזלטר, אך לצידן קיימים מספר כללי זהב קלים ליישום:

-   לכל אחד יש את האחת שלו- לכל ספק מייל ישנן הגדרות ברירת מחדל משלו, היוצרות לעיתים הבדלים מהותיים בתצוגת ההודעה. כדי לצמצם ולמנוע הבדלים אלה יש להגדיר את עיצוב תבנית ניוזלטר בכל עצם ועצם באופן מוחלט (גודל, גופן, צבע וכו').

-   טבלאי אותו- למתכנתי הHTML  מביננו - מומלץ להשתמש במבנה טבלאי נקי ולהימנע משימוש בDiv  (אין כל הגבלה מבחינת כמות  הטבלאות הפנימיות) .
ובשפה פשוטה יותר – בכדי לקבע כל עצם במקומו השתמשו בטבלאות. לגמישות מקסימלית מזגו או פצלו תאים לפי צרכי התוכן, או צרו טבלה פנימית.

-   עברית שפה יפה– אם התוכן שלכם כתוב בעברית הגדירו את כיוון הכתיבה מימין לשמאל ואת כיוון התבנית כ RTL.
בטקסט המשלב עברית-אנגלית יש להגדיר את כיוון הכתיבה RTL גם כן.

-   למתכנתים ללא קו תחתון- למניעת הצגת קו תחתון בקישורים יש להגדיר לקישור text-decoration: none בסגנון הקישור.

-   הפרד ומשול- מומלץ להפריד ולהגדיר תאים נפרדים לטקסטים שונים וזאת על מנת לקבע את הטקסט ולמנוע נדידה של הטקסט ממקום למקום.
כמו כן, מומלץ לבצע הפרדה בין אזורי טקסט לתמונות באצעות טבלה.
בכדי לקבל תוצאה "נקייה" ניתן להגדיר את גבולות הטבלה כשקופים )גודל 0), כך שהיא לא תיראה במשלוח ההודעה.


מערכת שיווק אלקטרוני - קל יותר לבנות ולהיבנות

כדאי מאוד ללמוד וליישם את הכללים שהצגנו בפניכם – כך תוכלו ליצור תבנית ניוזלטר מקצועית ומעוצבת. באמצעות מערכת שלח מסר תוכלו ליצור כל תדמית שתרצו ולהפוך מעסק רגיל למותג חזק הנשאר כל הזמן בתודעת הלקוח ומושך את הלקוח אליכם כל הזמן.

בהצלחה!
 
 
הוסף תגובה
תגובה
שם
פרסם את התגובה
⇧חזור ללמעלה
אנחנו כבר נדאג להתקשר:
© האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר, כל הזכויות שמורות