בלוג | קומסטאר פיתוח מערכות
Comstar Logo
הפוסטים הפופולריים ביותר
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
חזור ◂
1/1
1901
יצירת שדה REF (מקור הגעה) בשלח-מסר
קטגוריות:
שדה REF משמש לרוב עבור תכניות שותפים ומטרתו היא לרשום אצל כל נרשם בטופס את מקור ההרשמה שלו.
לדוגמה: אם אנו משיקים קמפיין עם דף נחיתה שיפורסם בפייסבוק, גוגל ויקודם בנוסף ע"י שותף נוסף וברצוננו לדעת באופן אוטומטי מהיכן נרשם כל אדם בטופס ההרשמה, עלינו להשתמש בשדה REF לפי ההדרכה הבאה:
1. ראשית יש ליצור טופס הרשמה דרכו ירשמו המנויים. את הטופס ניתן ליצור על לחיצה על יצירת טופס חדש בלשונית מנויים, או כבלוק טופס בתוך דף נחיתה המיוצר במערכת הקריאדיטור. במידה וכבר קיים ברשותנו טופס מתאים, יש לעבור לטפסים קיימים בלשונית מנויים וללחוץ על אייקון העיפרון כדי לעבור לעריכת הטופס.
2. כעת עלינו ליצור שדה חדש שיקרא מקור REF (קיצור של Reference - מקור הפניה) שבו יכנס הנתון של מקור ההרשמה.
לשם כך יש לנו 2 אפשרויות:
2.1. ניתן להכנס ל-הגדרות > כלים > הגדרת שדות, ולייצר שם שדה REF חדש, שיהיה שדה מסוג טקסט.
2.2. בעת עריכת הטופס שיצרנו, ניתן לייצר שדה חדש. פשוט יש לייצר שדה בעל השם REF ולהגדירו כשדה טקסט.
3. לאחר הוספת השדה, יש להכנס לעריכת הטופס הרלוונטי לאותו שדה ה-REF, להוסיף השדה לטופס.
4. לאחר הוספת השדה לטופס, יש להכנס להגדרות השדה ולהגדירו כשדה מוסתר ולהזין ב-"שם הפרמטר (למתכנתים)" את הערך: ref
5. לאחר הטמעת השדה בטופס והגדרתו בהלכה, נוכל להזין בקישור של דף הנחיתה את הערך הרצוי לפי הכללים הבאים:
לדוגמה לדף שמיועד לפייסבוק יש להזין בסיומת של הקישור את הערך ref=facebook& (בקישור ידידותי יש להזין ? במקום &)
הקישור המלא יראה כך: https://n.sendmsg.co.il/f1/example?ref=facebook
או כך: https://n.sendmsg.co.il/Minisites.aspx?p=85567-3089653236-1000&ref=facebook

בדוגמה לעיל, כל מי שירשם דרך הקישור הנ"ל יקבל אוטומטית בשדה REF ("מקור הגעה") את הערך facebook. כך נדע שהנרשם הגיע דרך הפייסבוק.
כמובן שלכל מקור הגעה יש להזין ערך אחר. לדוגמה: עבור קמפיין לגוגל נזין בקישור את הערך ref=google& וכך נדע מי הגיע דרך גוגל.
בגדול כל השינויים בין מקורות ההגעה המוזנים בערכי המנויים הנרשמים בטופס, תלויים אך ורק בערך המילולי שנזין אחרי:ref=google&

חשוב מאוד לשים לב:

- שדה REF מחייב הפעלת JS בטופס. לכן שדה REF אינו יכול לפעול בטופס ללא JS.
- במידה והטופס מוטמע באתר חיצוני, יש לברר כי מדובר באתר HTML רגיל - אז לא אמורה להיות כל בעיה.
- במידה והטופס מוטמע באתר וורדפרס - יש לברר מול נציגי השירות הטכני של וורדפרס האם זה אפשרי להציב שם שדה REF.
- טופס המוטמע באתר חיצוני באמצעות קוד iFrame, כנראה, שלא יתמוך בפונקציית REF בכתובת באתר בו זה הוטמע.
 
הוסף תגובה
תגובה
שם
פרסם את התגובה
⇧חזור ללמעלה
אנחנו כבר נדאג להתקשר:
© האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר, כל הזכויות שמורות