בלוג | קומסטאר פיתוח מערכות
Comstar Logo
הפוסטים הפופולריים ביותר
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
חזור ◂
27/6
2016
הטעויות הקטנות שיגרמו לדיוור שלך להגיע ל(דואר)זבל
קטגוריות:

תיבות הדואר האלקטרוני נמצאות בשימוש מזה כשלושה עשורים. במהלך שלושת העשורים כל מה שיכול היה לעבור למישור הוירטואלי, עשה זאת. בין היתר עלוני הפרסומות שהחלו אט אט מציפים ומטביעים את המיילים החשובים באמת.
עד אשר הגיעו מים עד נפש ובוועדת הכלכלה קמו בקול מחאה וחוקקו את חוק הספאם – יראתו של כל משווק רשתי. 
מאז כל ספקי האינטרנט ושרתי תיבות דואר אלקטרוני מתחרים ומתרברבים באזני כל לקוח פוטנציאלי במסנני הספאם והגדרות האבטחה המתקדמים שלהם, ומדירים שינה מעיניהם של משווקי העסק שלך.
אותם מסננים יגזרו את גורלו של הדיוור שלך – אם ימצא תקין יזכה להיכנס לרשימת הזהב, ואם לא, ינודה אוטומטית לתיבת הספאם או אף ימחק לחלוטין.


אם כך, עליך להיות זהיר ביותר ומנומס, בבואך לשלוח מייל, על מנת שלא להעיר את הדרקון.

 

 

אלה מספר כללי זהב שתוכל לנקוט:
 

  • התבסס בדיוור על טקסט. זכור כי תמונות הן רק לקישוט אך לא העיקר.
    שליחת הודעה המכילה בתוכה תמונות בלבד הינה בעלת פוטנציאל גבוה להכניס את ההודעה שלך לתיבת הספאם.

     
  • מסננים רבים משתמשים בזיהוי אוטומטי של מושגים ומילים מסויימות, האופיניים לרוב להודעות ספאם. אלה יכולים להיות ביטויים הקשורים לסקס, מכירות, אשראי או כספים, זכיות פתאומיות, מתנות ופרסים חינם וכו.
    מעוניינים לעשות שימוש בביטויים אלה בכל זאת? צרו את ההודעה כטקסט "בטוח", וצרפו את המשך ההודעה כקישור חיצוני או קובץ מצורף.

     
  • הימנע במידת האפשר בסימני פיסוק רבים, בעיקר בשורת הנושא. הסימנים איתם רצוי להיזהר במיוחד הם סימני קריאה מרובים, סימני תמיהה, וסימוני מטבע שונים כגון דולר, שקל ויורו.שימוש רב באותיות גדולות (רלוונטי יותר לשפות זרות) או טקסט מוגדל בצורה מוגזמת עלולים לסכן את הדיוור גם הם.
     
  • שימוש במערכת דיוור אלקטרוני מסודרת ומוכרת עושה שימוש בטקטיקות והסכמים המונעים מן המיילים שלך להגיע לתיבת הספאם.
    שרת שנשלח ממנו דואר זבל (ומספיק דיוור אחד או שניים כאלה), יחסם אוטומטית אצל כל הספקים. במערכת שלח מסר אנו עוקבים ומקפידים שהלקוחות שלנו לא שולחים דואר זבל אלא דיוורים איכותיים בלבד.

     
  • הקפיד לעשות סידור וסינון ברשימות שלך מדי מספר חודשים, ולדוור למנויים האיכותיים והפעילים בלבד. אין טעם לשלוח שוב ושוב לכתובות שגויות ולמנויים שאינם פותחים לעולם את הדיוורים שלך. תוכל לנסות להניע אותם לפעולה או להסירם ולהתמקד במנויים הפעילים יותר.
     
  • שם השולח ("מאת") המופיע ככתובת דואר אלקטרוני, או כתובת שולח "noreply" מעמידות את הכתובת שלך בסכנת סינון לדואר זבל. השארה של שדות אלה ריקים מבטיחה לך כניסה ישירה לתיבת הספאם.
    לעומת זאת, התמדה בשליחה מאותה כתובת המייל מגדילה את סיכוייך להיכנס לרשימת ה"בטוחים" ואפילו ה"מועדפים" של לקוחותיך ולהגדיל את אחוזי הצפייה שלך.

 

לסיכום, "חוק הספאם" מגביל אותך בפעולות לשיווק העסק, אך מנגד שימוש בעצות אלה מבטיח לך דיוורים המגיעים ליעדם, ולקוחות איכותיים ומרוצים מאי פעם.

 
 
הוסף תגובה
תגובה
שם
פרסם את התגובה
⇧חזור ללמעלה
אנחנו כבר נדאג להתקשר:
© האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר, כל הזכויות שמורות