בלוג | קומסטאר פיתוח מערכות
Comstar Logo
הפוסטים הפופולריים ביותר
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
חזור ◂
30/9
2015
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
קטגוריות:
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
הרי זה לא בדיוק שלמישהו מאיתנו חסר מה לקרוא  או שאין לו מספיק מיילים בתיבה, נכון? נכון.
ואפשר אפילו להגיד שכולנו מוצפים היום ביותר מידע ממה שאנחנו מסוגלים לעכל,
ולכן אנחנו כל הזמן מסננים את המסרים השיווקיים שמומטרים עלינו בכל החזיתות -
גם ברשת, גם בעיתונות הכתובה,
גם בשלטי החוצות, בטלויזיה, ברדיו ואיפה לא.

אז עכשיו מה זה אומר לדעתך שלמרות כל ההצפה הזו, יש מישהו שבוחר לקבל באופן קבוע
דיוורים לתיבת המייל הפרטית שלו
דווקא על הנושא שלך ודווקא ממך?

הייתי אומרת שזה בדיוק היתרון הגדול
של שיווק במייל על פני ערוצים אחרים -
הוא נותן לנו הזדמנות מדהימה לפנות באופן אישי וישיר לקהל רלבנטי, ומתעניין
שכבר עשה את הצעד ונתן בנו אמון ראשוני.

אוקיי נהדר, את ההזדמנות כבר קיבלת, אז הנה 5 כללים שיעזרו לך להוציא ממנה את המקסימום:

כלל 1: על מה לכתוב או :"מה כבר יש לי להגיד?"
בגדול זו שאלת מליון הדולר אך בסופו של דבר התשובה היא אחת: על כל מה ורק על מה שמעניין את הקוראים ברשימה שלך ונותן להם ערך.

נדמה לך שאין לך מספיק מה להגיד?
מה שיכול לעזור הוא לחשוב על הקורא שלך כעל החבר הכי טוב שאף פעם לא נגמרים לכם נושאי השיחה. בעסק הרי תמיד קורה משהו - כל יום הוא שונה ולכל לקוח יש סיפור משלו
וכל העניין הוא דווקא בניואנסים הקטנים
שבכל פעם נוגעים בקוראים מזוית אחרת
ומזיזים אצלם משהו שונה.

כלל 2: מותר לכתוב דברים אישיים?
אחת המטרות של שיווק במייל היא להעביר את היחסים עם הקוראים לפסים אישיים יותר.
יחד עם זאת, חשוב מאוד לא להתבלבל כאן ולא לשכוח שקיבלנו מנדט לדבר עם הרשימה על עולם התוכן שמעניין אותה,
וזה לאו דווקא כולל את חופשת הסקי האחרונה
שלנו באירופה.

כלל 3: איך לכתוב בצורה משכנעת?
כשאנחנו אומרים את האמת שלנו אנחנו הכי משכנעים והדרך הכי טובה לבדוק אם היינו אותנטיים
היא לקרוא את הטקסט ולשאול את עצמנו
האם אנחנו באמת מאמינים למה שקראנו.

כמו שאמרתי קודם, ההצטרפות לרשימה היא כבר אקט של הבעת אמון מצד הקוראים שלנו
אז כדי לשמור על הנכס היקר הזה,
אנחנו חייבים קודם כל להיות נאמנים לעצמנו.

כלל 4: איזו תדירות היא אפקטיבית אבל לא מנדנדת?
המינון הסביר בעיני הוא פעם בשבועיים-שלושה כשבתקופות של מכירה, מן הסתם, התדירות תעלה וזה בסדר.
מה שחשוב לזכור הוא להתמיד ולשמור על קצב קבוע לאורך הזמן כי שיווק הוא הרי מערכת יחסים
ויש בה גם ציפיות
ולכן הקביעות מהווה חלק חשוב מהעניין.

ומה לגבי הכותרת - עד כמה שווה להתאמץ שם?
כותרת המייל חשובה.
מאוד חשובה.
למעשה היא כל כך חשובה עד שאי אפשר להגזים בחשיבות שנותנים לה.
לכן, גם אם יוצא שהקדשת למציאת הכותרת הרבה זמן, ואולי אפילו יותר משהקדשת לכתיבת גוף הדיוור, זה בסדר - זה בהחלט הגיוני ושווה את המאמץ ורוב הסיכויים שעם הזמן זה יעשה קל יותר.

סיימת לקרוא? אז קדימה, מספיק לחכות.
הגיע הזמן לשבת ולכתוב משהו חדש לרשימה שלך
כי בצד השני של המייל
יש אנשים שמחכים לשמוע מה יש לך להגיד.

בהצלחה!
הוסף תגובה
תגובה
שם
פרסם את התגובה
⇧חזור ללמעלה
אנחנו כבר נדאג להתקשר:
© האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר, כל הזכויות שמורות