בלוג | קומסטאר פיתוח מערכות
Comstar Logo
הפוסטים הפופולריים ביותר
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
חזור ◂
13/4
2016
מערכת דיוור אלקטרוני ויתרונותיה
קטגוריות:
מערכת דיוור אלקטרוני ויתרונותיה

בעלי עסקים רבים כבר הגיעו למסקנה שאחת מהדרכים להצלחת עסק טמונה בשימוש נבון בכלים שרשת האינטרנט יכולה להציע. אחת מהמובילות ביניהן היא שיווק באמצעות דיוור אלקטרוני ממוקד. שיטה זו מבוססת על פניה אישית וישירה אל מספר גדול של אנשים שהגיעו לעסק שלך דרך אתר האינטרנט (או דף הפייסבוק) או פשוט דרך פתיחת הדלת לבית העסק שלך. מרגע זה, מטרתך היא להמיר אותם ללקוחות קבועים.  

ניסיוננו בשיווק דרך האינטרנט מעיד שהגולשים שנחשפים למוצר כלשהו לראשונה, לא ממהרים לבצע עסקה ובדרך כלל אינם זוכרים את שם האתר. לפרסום על ידי דוא"ל יתרון משמעותי. בניגוד לפרסום דרך אתר האינטרנט שאליו מגיע גולש כדי לחפש מידע, באמצעות דיוור אלקטרוני ובהתאם לפילוח קהל יעד תגיע ישירות ללקוחות פוטנציאליים. דרך הפצת הודעות דוא"ל תוכל לשכנע את הקונים הפוטנציאליים שהעסק שלך מציע שירותים מותאמים לצרכיהם או מוצרים איכותיים וייחודיים.  על ידי מערכת דיוור אלקטרוני, שמוכרת  גם בשם "ניוזלטר", ניתן לשלוח מידע עדכני על הנחות מיוחדות, מוצרים חדשים, קמפיינים תקשורתיים ואירועים אחרים. בעלי עסקים רבים טוענים כי משלוח ניוזלטר קבוע לרשימת תפוצה ממוקדת מועיל את תהליכי המכירה פי כמה וכמה. בנוסף, ישנה גם אפשרות לשבץ את המסרים הפרסומיים שלך בתוך הודעות דוא"ל הנשלחות על ידי אנשים אחרים.

כאשר גולש נותן את כתובת הדוא"ל שלו  ומסמן אפשרות לשלוח אליו עדכונים, הוא למעשה מאשר רשמית קבלת דואר ממך שבתנאים הנ"ל לא תחשב כספאם (דואר זבל). את האישור הזה אפשר לקבל לא רק דרך הרשמה באתר האינטרנט, אלא ישירות מן הלקוח שביקר בעסק שלך והסכים למסור לך את כתובת הדוא"'ל שלו. לאור חוק הספאם החדש (בין המחמירים בעולם), עסקים עלולים לשלם קנסות כבדים בשל פרסום דרך דוא"ל ללא הסכמת הנמען.

היום שיטת שיווק על ידי דוא"ל נחשבת כבעלת יתרונות שיווקים גדולים.  שימוש מושכל בדיוור אלקטרוני מאפשר להגדיל את נפח העסק שלך בצורה משמעותית. שיווק בדוא"ל מהיר, אינו דורש ידע טכני מוקדם ובעיקר זול מאד בהשוואה לכל שיטות שיווק אחרות.  הוכח שפרסום דרך הודעות דוא"ל מביא להגדלת הרווחים ומעניק לעסק שלך את הכלים להצליח ולשגשג.

היכנסו עוד היום אל שלח מסר ותתחילו להרוויח!
יש לכם כבר חשבון? היכנסו כאן
הוסף תגובה
תגובה
שם
פרסם את התגובה
⇧חזור ללמעלה
אנחנו כבר נדאג להתקשר:
© האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר, כל הזכויות שמורות