בלוג | קומסטאר פיתוח מערכות
Comstar Logo
הפוסטים הפופולריים ביותר
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
26/11
2018
יצירת קבוצת דיוור
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
מדריך ליצירת קבוצת דיוור
18/06
2018
ההשפעות של תקנות הפרטיות החדשות על השיווק בישראל
מהן תקנות GDPR החדשות והחוק החדש להגנה על הפרטיות ואיך הן משפיעות על השיווק בעסק? מאמר המסכם עבורכם בצורה תמציתית ככל האפשר את המשמעות של התקנות החדשות, מה חובה לעשות ומה פחות רלוונטי עבורכם.
30/05
2018
התאמות ל-GDPR בשלח מסר
התאמות ל-GDPR בשלח מסר
בסוף מאי 2018 נכנסו לתוקפן תקנות להגנה על הפרטיות באיחוד האירופי (GDPR) לצורך התאמה לתקנות החדשות, הוספנו בשלח מסר כמה אזורים חדשים שיאפשרו לכם ליצור התאמה מקסימלית לעמידה בתקנים. חשוב לקרוא ולהכיר:
27/02
2018
מערכת ה-CRM - "שירותים ומוצרים"
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
Costumer Relationship Management - מערכת שלח מסר מספקת לכם כלי לניהול קשרי הלקוחות שלכם, מתוך האתר שלנו. ב"כרטיס לקוח" תוכלו לתעד ולשמור פרטים חשובים אודות הלקוחות שלכם, כגון היסטוריית פעילות, תשלומים וחיובים, תלונות לקוח וכו'. במדריך זה, תלמדו כיצד הדבר מתבצע.
23/01
2013
רשת הפרסום - PromoSender
PromoSender - רשת הפרסום החברתית החכמה היא כלי חדשני (ייחודי למערכת "שלח מסר" בלבד), המאפשר לבעלי עסקים ליצור באנר פרסומי ולפרסם אותו בדפי הנחיתה של בעלי עסקים אחרים. בפניכם המדריך המלא לאפיון ויצירת קישור למערכת PromoSender.
24/09
2017
קורסים דיגיטליים: הגדרות וצעדים ראשונים
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
מערכת שלח מסר מאפשרת לכם להקים קורס דיגיטלי - קורס שיתקיים כולו ברשת, ויוכל להכיל סרטוני וידאו, טקסט ותמונות, ואף מבחנים וציונים. לאחר קריאה בדף זה, תוכלו להתנסות בצעדים ראשונים להקמת קורס דיגיטלי.
01/01
1901
העלאת סרטונים לוימאו בצורה בטוחה
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
Vimeo הוא שירות הצגת ושיתוף סרטונים, בדומה ל-Youtube. היתרון המרכזי בשימוש בו לקורסים דיגיטליים הוא פרטיות - היכולת להגדיר שם וססמא למשתמש, אשר בלעדיהם הוא לא יוכל לקבל גישה לצפיה בסרטון. בדף זה, תלמדו כיצד שולטים במידת הפרטיות של סרטון שהעלתם ל-Vimeo.
01/11
2017
הטמעת קוד Facebook Pixel / Google Analytics בדפי הנחיתה
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
Facebook Pixel / Google Analytics - כלים פופולריים לביצוע מעקב אחר כניסות ותנועה באתר, אשר מספקים ניתוחים מדויקים ומהימנים. המידע שמספקים הכלים הנ"ל מנוצל לצורך פרסום ופרסום חוזר (רימרקטינג). בדף זה, תלמדו כיצד לנצל את הכלים הללו לאיסוף נתונים, דרך דפי הנחיתה שלכם במערכת שלח מסר.
01/01
1901
הטמעת טפסים בוורדפרס - Wordpress
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
מערכת Wordpress מאפשרת לכם להטמיע טפסי הרשמה של מערכת שלח מסר בתוך האתר שלכם. בצורה זו, כל מי שמשאיר פרטיו בטופס יעודכן אוטומטית ברשימת המנויים שלכם. בדף זה, תלמדו כיצד הדבר מתבצע.
01/01
1901
המדריך המלא לחיבור Zapier לשלח מסר
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
זאפייר (Zapier) היא פורטל אינטרנטי המקשר בין מאות מערכות אינטרנטיות מכל תחום ומכל העולם, והיא הפורטל הגדול ביותר בעולם ליצירת התממשקויות בין מערכות. מה זה אומר בפועל? - זאפייר מאפשרת לכם לחבר דברים שכביכול לא אמורים להתחבר - פרטי דף סליקה חיצוני לרישום לקורס דיגיטלי, טופס של wordpress ליצירת מנוי בקבוצת דיוור, ועוד. בדף זה תלמדו כיצד מחברים בין זאפייר לבין מערכת שלח מסר.
01/01
1901
הדרכה לחיבור מסוף אישורית זהב (קארדקום) לשלח מסר
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
דף סליקה - חלון אינטרנט בו ניתן לבצע רכישה של מוצר או שירות, לאחר השארת פרטים מזהים כגון מספר ותוקף כרטיס האשראי. מערכת שלח מסר מאפשרת לכם להטמיע דפי סליקה ישירות בתוך דף הנחיתה שלכם - כך שהלקוחות שלכם יוכלו לבצע תשלום כבר מדף הנחיתה. בדף זה, תלמדו כיצד להטמיע דף סליקה של מערכת אישורית זהב (קארדקום).
24/08
2016
הטמעת כפתור תשלום (PAYPAL)
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
אחד השימושים הנפוצים של דפי נחיתה, הוא כדפי מכירה. מערכת שלח מסר מאפשרת לכם להטמיע כפתור תשלום של PAYPAL בדפי הנחיתה שלכם. באמצעותו, משתמשים יוכלו לבצע רכישה של המוצר או השירות שלכם כבר מדף הנחיתה. בדף זה, תלמדו כיצד ליצור את הכפתור המיוחד.
01/01
1901
05/02
2018
רשומת SPF
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
רשומת SPF - הכלי שיעזור לך לשפר את איכות הדיוורים שלך, ולהימנע מכניסה לתיבת הספאם. בדף זה, תמצא הסבר מפורט על רשומת SPF, ומדריך להטמעה שלה בדומיין שלך.
00/00
0
יצירה והשימוש בקישור קסם
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
יש לכם אופציה לעשות את חיי הלקוח שלכם ליותר קלים - באמצעות "קישור קסם". יצירת קישור קסם לדף נחיתה מאפשרת לכם להזין אוטומטית את פרטי המשתמש לשדות של טופס הרשמה - בתנאי שהקישור ממוקם בתוך הודעת דוא"ל ששלחתם ללקוח שלכם. במילים פשוטות - אם אתם שולחים הודעת דוא"ל דרך שלח מסר, ובה קישור לטופס הרשמה - המשתמש לא צריך למלא כלום, כל הפרטים שלו כבר בפנים. הדבר היחיד שנדרש ממנו הוא לחיצה על כפתור ההרשמה. בדף זה, תלמדו כיצד ליצור "קישור קסם" לדף הנחיתה שלכם .
04/06
2017
פרסום דף נחיתה בפייסבוק ובאתרים חיצוניים​ - הגדרות מתקדמות
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
מערכת שלח מסר מאפשרת לכם לשלוט בעיצוב הקישור לדף הנחיתה שלכם. במערכות מסויימות, כגון Facebook, WhatsApp ו-Telegram, ניתן לעצב קישור מסוגנן יותר מהרגיל - קישור שיורכב מכותרת, תיאור קצר ותמונה. בדף זה, תלמדו כיצד ליצור קישור מסוגנן לדף הנחיתה שלכם. בנוסף, תלמדו טיפ חשוב לרענון התצוגה של הקישור המסוגנן ב-Facebook - למקרים בהם Facebook לא מעדכנת שינוי בעיצוב הקישור.
01/01
1901
יצירת שדה REF (מקור הגעה) בשלח-מסר
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
שדה REF מאפשר לך לדעת מה מקור המנוי שנרשם בטופס ההרשמה שלך. באמצעות שדה REF, יש לך את היכולת לעקוב אחרי דפי הנחיתה שפיזרת במקומות שונים ברשת, ולדעת מאיזה קישור נרשמו אליך הכי הרבה מנויים - פייסבוק, האתר האישי שלך, באנר פרסומי וכולי'. בדף זה, תלמד כיצד מציבים שדה REF בטופס הרשמה.
16/05
2013
יצירת הודעה אוטומטית לנרשמים בטופס
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
לעיתים, תרצו שמי שירשם בטופס שלכם יקבל מיד "מייל אוטומטי". בדף זה תלמדו כיצד לבצע זאת.
01/01
1901
יצירת דפי נחיתה
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
דף נחיתה הינו עמוד אינטרנט יחיד, המכיל מסר שיווקי מחודד וממוקד - מגיעים אליו דרך לחיצה על באנר, קישור שיווקי בפייסבוק, לינק בהודעת SMS שיווקית, ועוד. הוא יכול להכיל תמונות וסרטונים, טפסים להרשמה מקוונת, דפי סליקת אשראי ועוד. כאן תלמדו כיצד ליצור, לעצב, ולהטמיע מערכות שונות בדף הנחיתה שלכם - באמצעות מערכת ה"קריאדיטור".
16/01
2018
הודעות SMS: המספר הוירטואלי
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
הידעת? בממוצע, כמות הפתיחות להודעת SMS גבוהה ב-80 אחוז מכמות הפתיחות למייל. הודעות SMS הן מדיום שיווקי יעיל, חסכוני ואפקטיבי, שמסוגל להגיע לאזורים בלתי-חדירים בפני מרבית הכלים השיווקיים. בשימוש הנכון, הודעות SMS יכולות להיות הכלי שפורץ לך את הדרך לתודעת הלקוח. בדף זה, נלמד על "מספר וירטואלי", שירות שמאפשר לך לקרוא ולחבר הודעות SMS מתוך החשבון שלך בשלח מסר, לבצע "אוטומציה" (כניסה אוטומטית לקבוצת דיוור כאשר המנוי משיב מילה מסויימת), הסרה ב"השב", ועוד.
14/01
2018
הודעות SMS: יצירת הודעה ושליחתה
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
הידעת? בממוצע, כמות הפתיחות להודעת SMS גבוהה ב-80 אחוז מכמות הפתיחות למייל. הודעות SMS הן מדיום שיווקי יעיל, חסכוני ואפקטיבי, שמסוגל להגיע לאזורים בלתי-חדירים בפני מרבית הכלים השיווקיים. בשימוש הנכון, הודעות SMS יכולות להיות הכלי שפורץ לך את הדרך לתודעת הלקוח. בדף זה, נלמד כיצד שולחים הודעת SMS דרך המערכת, ועל הכלים הנוספים שהיא מספקת ליצירת הודעת SMS אפקטיבית.
11/01
2018
הודעות SMS: ביאור מושגים, התאמת חבילת מסרונים צרכי המשתמש ורכישת חבילת SMS
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
הידעת? בממוצע, כמות הפתיחות להודעת SMS גבוהה ב-80 אחוז מכמות הפתיחות למייל. הודעות SMS הן מדיום שיווקי יעיל, חסכוני ואפקטיבי, שמסוגל להגיע לאזורים בלתי-חדירים בפני מרבית הכלים השיווקיים. בשימוש הנכון, הודעות SMS יכולות להיות הכלי שפורץ לך את הדרך לתודעת הלקוח. בדף זה, תלמד על המושגים הבסיסים בשליחת SMS שיווקי, ותקבל כלים לבחירת חבילת השליחות המתאימה לך.
10/07
2016
יצירת סדרת הודעות
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
לעיתים נרצה ליצור "מייל אוטומטי" - הודעת דוא"ל שתישלח למשתמש מיד לאחר שהוא נרשם בטופס. הפיצ'ר "סדרת הודעות" מאפשר לנו ליצור הודעה כזו. כמו כן, סדרת הודעות יכולה לכלול בתוכה גם מיילים מתוזמנים לתקופות שונות, המתחילות מהרגע שבו המשתמש נכנס למערכת. דף זה ילמד אתכם כיצד ליצור סדרת הודעות, וכיצד לחבר אותה לקבוצת דיוור ייעודית. בנוסף, נלמד כיצד יוצרים הודעה חדשה בסדרה, ומתזמנים אותה לצרכינו.
01/01
1901
מערכת טפסי ההרשמה החדשה
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
טופס הרשמה - כותרת, כמה שדות למילוי פרטים וכפתור, שיכולים לקבוע את גורל הליד שלך לשבט או לחסד. טופס הרשמה מעוצב נכון, שעובד בצורה חלקה, ומסוגל לרשום את הליד הפוטנציאלי לקבוצת הדיוור הנכונה, הוא מרכיב הכרחי להצלחת מאמצי השיווק של העסק שלך. לפניך המדריך המלא ליצירת, עיצוב, איפיון והטמעת טופס במערכת שלח מסר.
01/01
1901
מפת ניווט סטטיסטיקות
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
פירוט נתוני השליחה שלכם, מסודר בצורת תרשים זרימה.
31/07
2013
מיפוי קישורים בתמונה
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
כאשר אתם רוצים לקשר תמונה לאתר או לקובץ להורדה, אינכם חייבים להסתפק בקישור אחד לכל התמונה. עבודה על העורך הישן של מערכת שלח מסר, תאפשר לכם למפות את התמונה שהצבתם - ועל-ידי כך להציב בה קישורים שונים, במיקומים שונים בתמונה. כך תבצעו זאת.
03/03
2013
שליחה חוזרת
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
אם שלחתם דיוור לקבוצת דיוור, וחלק מהנמענים עוד לא פתחו אותו - אל דאגה! מערכת שלח מסר מאפשרת לכם לארגן שליחה חוזרת אוטומטית, לאחר זמן קבוע ומוגדר מראש, ועם האפשרות לשנות את כותרת ההודעה בשליחה השניה. כאן תלמדו כיצד לבצע זאת.
07/10
2016
הגדרת שולחים נוספים
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
מערכת שלח מסר נותנת לכם לבחור את כתובת השולח שלכם - הכתובת בה תוצגו למקבלי הודעת הדוא"ל ששלחתם. כאן תלמדו כיצד להוסיף כתובת שולח חדשה, אילו פרטים עליכם למלא בה, וכיצד להגדירה ככתובת ברירת-המחדל לשליחת הדיוורים שלכם.
05/11
2012
תתי - תגיות
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
תגית שמורה מאפשרת לכם לקחת אזור ספציפי בהודעת דוא"ל, ולשנות אותו "מבחוץ" - ללא צורך לערוך מחדש את כל ההודעה. תת-תגית הינה תגית שמורה המותאמת אישית למנוי שלכם, ומציגה לו תוכן המבוסס על פרטיו האישיים במערכת. בדף זה, תוכלו ללמוד כיצד להפוך תגית שמורה רגילה לתת-תגית, וכיצד לעצב ולאפיין אותה.
20/05
2012
תגית שמורה
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
תגית שמורה הינה אזור קבוע בהודעת הדוא"ל שלכם, בו אתם יכולים לערוך ולהחליף את התוכן כרצונכם, ללא צורך בעיצוב ועריכה של כל ההודעה מחדש. בדף זה, תלמדו כיצד ליצור, לערוך, לעצב, ולמקם תגית שמורה בתוך הדיוור שלכם.
03/07
2016
קישור העברה מקבוצה לקבוצה
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
כאשר משתמש כלשהו מקבל הודעת דוא"ל דרך מערכת שלח מסר, לא מדובר רק בהעברה חד-צדדית של אינפורמציה. דרך הודעות דוא"ל שלנו, המנויים שלכם יכולים לרשום את עצמם לקבוצת דיוור לבחירתכם וגם להימחק מהקבוצה הקודמת שלהם - בלחיצת כפתור. בדף זה, תלמדו כיצד להוסיף "קישור ההעברה" לדיוור שלכם, ולאפיין את הפעולות שהוא יבצע.
24/01
2012
יצירת חתימה/ לוגו
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
ברבים מהניוזלטרים והקמפיינים, ניתן למצוא לוגו (בלוק קבוע בחלק העליון של ההודעה) ו/או חתימה (בלוק קבוע בתחתית ההודעה). בדף זה תראו כיצד יוצרים לוגו/חתימה קבועים, וכיצד מעתיקים אותם בקלות לכל דיוור שאתם שולחים.
03/07
2016
יצירת פניה אישית
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
לפעמים, כל מה שצריך כדי להגיע ללב הלקוח הוא "טאץ' אישי". מערכת שלח מסר מאפשרת לכם לפנות לכל מנוי בפנייה אישית, על-ידי הוספת מידע מפרטי המשתמש שלו (כגון שם פרטי, גיל וכו') לטקסט הודעת הדוא"ל שברצונכם לשלוח לו. בדף זה תלמדו כיצד לבצע זאת.
23/01
2012
יצירת טבלה בעורך
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
כאשר עובדים על העורך הישן של המערכת, מומלץ לעשות שימוש בטבלה - טבלה מסייעת בעריכה ומיקום של מלל ותמונות בגוף ההודעה. בדף זה, תלמדו כיצד במספר שלבים פשוטים יוצרים טבלה ומשתמשים בה.
07/07
2016
הוספת סרטון YouTube להודעה
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
סרטוני וידאו הם המילה האחרונה באופנת השיווק באינטרנט, וכלי שימושי ואהוד להדרכות, הרצאות, וובינרים ועוד. בדף זה תלמדו כיצד להוסיף סרטון לדיוורים ולדפי הנחיתה שלכם, כיצד לעצב את חלון הסרטון, ועל אפשרויות הנגינה השונות שעומדות לרשותכם.
05/07
2016
יצירת עוגן
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
מערכת שלח מסר מאפשרת לכם ליצור עוגן - קישור בין טקסט או תמונה, לטקסט במיקום אחר באותה ההודעה. דף זה ידריך אתכם כיצד להקים ולעצב עוגן בהודעות הדוא"ל שאתם שולחים.
19/06
2016
הוספת קישור/ קובץ להודעה
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
לעיתים תרצו להוסיף לדיוור שלכם קישור לאתר אחר. לעיתים תרצו להוסיף קובץ, כגון הזמנה מעוצבת, קטלוג, או קובץ טקסט בפורמט PDF. דף זה מפרט את הדרכים לבצע זאת.
10/07
2016
הוספת תמונה להודעה
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
הוספת תמונות להודעות הדוא"ל שלכם מתבצעת בדרך פשוטה ונהירה. בדף זה תלמדו כיצד מעלים תמונה למערכת, עורכים אותה, מחליפים תמונה בתמונה אחרת, ומצמידים קישור לתמונה.
13/11
2016
יצירת הודעה חדשה
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
מערכת שלח מסר מאפשרת לכם לכתוב, לעצב ולערוך הודעות דוא"ל כרצונכם, מתוך תבנית מוכנה או מאפס, באמצעות ה'קריאדיטור' - מערכת יעילה ופשוטה ליצירת קמפיינים וניוזלטרים בדוא"ל. בדף זה תלמדו מהיכן מתחילים לכתוב הודעה, כיצד מתזמנים אותה, וכיצד מתאימים לה את קבוצת הדיוור הרצויה.
15/06
2016
יצירת קבוצת פילוח
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
מערכת שלח מסר מאפשרת לכם לבצע חיתוך על רשימת המנויים שלכם, ולפלח אותם ע"פ השדות השונים שאפיינתם להם - שם, תאריך הצטרפות, תאריך לידה, תחום עיסוק וכו'. קבוצת הפילוח שתצרו תוסיף לכם מידע על המתרחש בעסק שלכם, תעזור לכם לארגן את המנויים שלכם, ותתפקד כקבוצת דיוור לכל דבר.
08/06
2016
יצירת קבוצת דיוור
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
קבוצת דיוור (או רשימת תפוצה) היא קבוצת המנויים אליהם אתם מעוניינים לדוור דיוורים ספציפיים. למשל, דוא"ל עם הכותרת "טיפים לבישול" יישלח לקבוצת דיוור בשם "בשלנים". בדף זה תלמדו כיצד ליצור קבוצת דיוור, להוסיף אליה מנויים, ולארגן אותם - בדרך יעילה ואינטואיטיבית.
10/07
2016
מחיקת מנויים מקבוצת דיוור
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
יהיו מקרים בהם תרצו למחוק מנויים מקבוצת דיוור מסויימת, מכלל המערכת, או אפילו קבוצת דיוור שלמה - מערכת שלח מסר מאפשרת לכם לבחור בין מחיקה של המנויים מקבוצת הדיוור בלבד או מכלל המערכת.
08/06
2016
הוספת מנוי לקבוצת דיוור
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
יש יותר ממסלול אחד בין ליד פוטנציאלי ובין קבוצת הדיוור המיוחלת. בין אם דרך יבוא קובץ Excel, רישום בדף נחיתה, או בצורה ידנית - בדף זה תלמדו על כל האפשרויות הקיימות להוספת מנוי לקבוצת דיוור.
10/07
2016
ייבוא מנויים מקובץ Excel
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
הזנה ידנית של רשימה ארוכה של כתובות דוא"ל היא נחלת העבר - מערכת שלח מסר מאפשרת לכם להעביר קבצי Excel למערכת שלנו, גם מרשימות התפוצה של תיבות הדוא"ל שלכם. כאן תראו כיצד להזין את הקובץ למערכת, ומה האפשרויות העומדות בפניכם ביבוא מנויים.
09/01
2012
ייצוא מנויים מתיבת הדואר האישית
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
הזנה ידנית של רשימה ארוכה של כתובות דוא"ל היא נחלת העבר - מערכת שלח מסר מאפשרת לכם להעביר קבצי Excel למערכת שלנו, גם מרשימות התפוצה של תיבות הדוא"ל שלכם. כאן תראו כיצד לייצא רשימת תפוצה מתיבת דוא"ל.
25/01
2012
סוגי שדות המנויים במערכת
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
מערכת שלח מסר מאפשרת לכם ליצור תמונה מלאה של הלקוח שלכם, באמצעות שדות מידע מגוונים - החל מטקסט פשוט, תאריך, בחירה מרובה ועוד. בדף זה תמצאו את רשימת כל סוגי השדות הקיימים במערכת.
08/06
2016
​​יצירת שדות מנויים
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
מערכת שלח מסר תומכת ביצירה של מנויים בעלי מספר רב של שדות מסוגים שונים ומגוונים, לכל צורך ומטרה. כך תוכלו לאחסן, לארגן, ולעדכן את המידע שחשוב לכם, לכל מנוי.
12/03
2018
חיבור והטמעת טפסי פופטין בשלח מסר
אנחנו שמחים להציג בפניך את הפיתוח החדש המאפשר לחבר בין מערכת הטפסים פופטין לחשבונכם בשלח מסר! מערכת פופטין למי שלא מכיר, היא מערכת המתמחה בבניית טפסי הרשמה המשפרים אחוזי המרה באמצעות מגוון טפסים מעוצבים ויצירתיים ובמגוון דרכים שונות. החיבור יאפשר לכם להטמיע כל טופס של פופטין בכל דף נחיתה של שלח מסר ולהגדיר חיבור אוטומטי של הנרשמים בטפסי פופטין ישירות לקבוצות הדיוור שלכם בשלח מסר.
⇧חזור ללמעלה
אנחנו כבר נדאג להתקשר:
© האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר, כל הזכויות שמורות