בלוג | קומסטאר פיתוח מערכות
Comstar Logo
הפוסטים הפופולריים ביותר
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
חזור ◂
25/1
2012
סוגי שדות המנויים במערכת
קטגוריות:

לשונית -מאפשרת חלוקה נוחה של קבוצת שדות תחת לשונית אחת.  
קו מפריד -קו הפרדה בין שדות. משמש עבור נוחות הצגת הנתונים.

טווח -שדה מספרי. מתאים לשדות כגון 'גיל', 'מידת נעליים' וכדומה
(מאפשר חיפוש נוח בטווחי מספרים)
 
טקסט ארוך -מלל ארוך. מתאים לשדות כגון 'תיאור', 'הערות' וכדומה.
תאריך -מאפשר הזנה של תאריכים בלבד. מתאים לשדות כגון 'תאריך לידה', 'יום נישואים' וכדומה.
בחירה מרובה -בחירה ממספר אפשרויות שהוגדרו מראש. מתאים לשדות כגון 'סוג לקוח', 'מצב משפחתי' וכדומה.

כן/לא -מאפשר בחירה בין שני המצבים. מתאים לשדות כגון 'לקוח מועדף', 'מעוניין בפרטים' 'שירות פעיל' וכדומה. 
 

טקסט -מלל באורך של עד 200 תווים. מתאים לשדות כגון 'שם פרטי', 'חברה', 'תפקיד', 'כתובת' וכדומה. 
 
סוגי השדות השונים דוגמאות לשימוש בשדות
 
הוסף תגובה
תגובה
שם
פרסם את התגובה
⇧חזור ללמעלה
אנחנו כבר נדאג להתקשר:
© האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר, כל הזכויות שמורות