בלוג | קומסטאר פיתוח מערכות
Comstar Logo
הפוסטים הפופולריים ביותר
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
חזור ◂
3/9
2016
מספר דרכים לפתח ולהגדיל רשימת תפוצה - מאמר ראשון
בעלי עסק, חברה, מוצר או רעיון המעוניינים לשמור על קשר רציף עם הלקוחות ובדרך להגדיל את רשימת התפוצה שלהם -  חייבים לדעת מהן הדרכים להגדלת רשימת תפוצה. הגדלה של רשימת תפוצה תגדיל את מעגל הלקוחות וכפועל יוצא גם את המכירות. לכן כדאי לדעת מהן הדרכים היעילות להגדלה ופיתוח של רשימת תפוצה...

לפני הכל - מהי רשימת תפוצה? 

רשימת תפוצה היא רשימת לקוחות אליהם ניתן להעביר מסרים באמצעות מערכת דיוור אלקטרוני. באמצעות רשימת התפוצה אנו שולחים לקהל היעד שלנו דיוור ישיר המדווח על מוצר או שירות אותו אנו מספקים. מטרת דיוור לרשימת תפוצה יכולה להיות שימור הלקוח, ויצירת "באזז" שיעביר את המסר מפה לאוזן, או ליתר דיוק - מתיבת מייל אחת לרעותה.

אז מהן הדרכים לפתח ולהגדיל רשימת תפוצה? 

הגדלת החשיפה-  על מנת להגדיל את החשיפה שלכם אל מול לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאלים, עליכם בראש ובראשונה להגדיל את אחוזי ההקלקות על הקישורים שאותם תשלחו.  הפנו בדיוור ישיר את הלקוחות ללינקים, מאמרים, מבצעים ומידע נוסף. עוררו כמה שיותר פעילות בדיוור הישיר שלכם.
במערכת שלח מסר תוכלו לעקוב ולראות מי בדיוק לחץ על כל קישור, ואיזה קישור זכה לחשיפה הגבוהה ביותר.

עוררו תנועתיות– עודדו בעזרת הדיוור פעילות באתר האינטרנט שלכם. שלחו ניוזלטר המפנה לדף הכניסה או לסקירה של חדשות, מבצעים וטיפים באתר האינטרנט שלכם.

היחשפו כמה שיותר ברשתות החברתיות– פייסבוק, טוויטר וכל רשת חברתית אחרת, הן דרכים יעלות לחשיפה. עודדו דרך פלטפורמות שיווקיות אלה הצטרפות לרשימת התפוצה שלכם.
במערכת שלח מסר תוכלו לשתף את הדיוורים שלכם, ליצור דפי נחיתה ייעודיים לאגירת כתובות החברים בפייסבוק, ואף לזמן סטטוסים וקמפיינים שלמים בפייסבוק!

צרו כמה שיותר פניות אישיות – הצטרפו מערכת דיוור אלקטרוני ושילחו לחמכם על פני המים. בצורה זאת תוכלו להגדיל את החשיפה שלכם ותוכלו לעקוב ולבקש גם מילוי משובים על מנת לקבל חוות דעת לקוח על המוצר שלכם.

רעננו את רשימת התפוצה שלכם– ברגע שאתם רואים כי ברשימת התפוצה שלכם קיימים מיילים שגויים או חוזרים רבים מידי - הרי שהכתובת לא נכונות או ישנות. נסו להשיג רשימות רעננות ולבקש הפצה רחבה יותר של אנשי הקשר הפעילים שלכם.

חפשו את הלקוח שצריך אתכם – בדקו כמה הסרות יש מרשימת התפוצה שלכם. אם אין הסרות רבות הרי שקהל היעד שלכם אכן מתעניין במידע שאתם שולחים לו. לכן, בקשו להפיץ את המידע ובקשו מקהל היעד שימליץ עליכם על ידי הפעלה או תגמול הלקוחות המפיצים.
 
 
הוסף תגובה
תגובה
שם
פרסם את התגובה
⇧חזור ללמעלה
אנחנו כבר נדאג להתקשר:
© האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר, כל הזכויות שמורות