בלוג | קומסטאר פיתוח מערכות
Comstar Logo
הפוסטים הפופולריים ביותר
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
חזור ◂
12/9
2016
שתי שיטות לדיוור ישיר: פיזית ווירטואלית
שרות דיוור ישיר החל כרעיון של משרדי פרסום ויחסי ציבור כשרות חדש אותו הציעו משרדי הפרסום ומשרדי יחסי ציבור לבעלי עסק ככלי לשמירה על קשר עם לקוחות קיימים ושימור מערכת היחסים של בעל העסק והלקוח מעניינת,חזקה ועקבית.


דיוור ישיר
 החל בשליחת מכתבים מבעל העסק ללקוחותיו. במכתבים אלה נשלחו מסרים אשר נועדו לעדכן את הלקוח, להציע שירותים, מבצעים ואפילו רק לאחל שנה טובה או חג שמח, שהמטרה הסופית הייתה פשוט לשמור על קשר רציף .


ניוזלטר מחלק מתנות לכולם...

הקופירייטרים נכנסו לתמונה כשהחלו להעלות רעיונות להפוך את דיוור ישיר ממכתבA4  רגיל עם טקסט אינפורמטיבי גרידא לטקסט אטרקטיבי יותר.
וכך החלו להגיע מבעלי העסק ללקוחות לא רק מכתבים אלא גם חבילות הנושאות בתוכן :לוחות שנה מעוטרים, עטים, קופסאות אחסון, כוסות , ומיני מתנות הנושאות בגאווה את לוגו העסק והטקסט המספר על השרות החדש אותו הוא מספק. לדוגמא תחתיות בירות מתנה מחברת המשקאות שנושאות את שם המשקה החדש אותו הם מעוניינים לשווק  (כך גדלה החשיפה שמיועדת לבעלי מקומות והבילוי ואף לבליינים הפוקדים את המקום) עוד דוגמא היא קבלת עטים מתנה מבנק המעוניין לפרסם התנאים אטרקטיביים להלוואה חדשה .
כך ניתן לשווק את העדכון והמסר אותו בעל העסק מעוניין להעביר במתנות קטנות ומקוריות.
התועלות העיקריות בדיוור מסוג זה הן:
א. קבלת מתנות, שזה דבר שכולנו אוהבים.
ב. קבלת עדכונים ומסרים מהחברה שממנה הם מקבלים שירותים.
החברות או בעלי העסקים שהשתמשו בשרות זה זכו לחשיפה גדולה יותר , העברת מסרים בצורה מקוריות ושמירת קשר רציף וחיובי עם הלקוח .


כשהיונה יצאה לפנסיה וניוזלטר החל מעופף ברשת

אז מאז עברו כמה שנים ואיתם הגיעה הקדמה שנשאה עימה את הניוזלטר, לדיוור ישיר בדואר לא נותר אלא לזוז  קצת הצידה ולפנות מקום לטכנולוגיה ולניוזלטר. זה לא שחס וחלילה הפסיקו לדוור ולדשן אותנו בצ'ופרים, אלא , שהיום השיטה היותר נוחה וגם המשתלמת ביותר היא  העברת מסרים וירטואליים דרך שרות ניוזלטר.

שימוש בניוזלטר כבעל עסק או חברה , מאפשר להעביר את כל האינפורמציה, הטיפים , הקופונים והמבצעים שלך ללקוחות קיימים דרך האינטרנט באמצעות שרות זה . גם דרך האינטרנט ניתן להיות יצירתיים. לדוגמא משרד הפרסום בריקמן החליט לשלוח ניוזלטר ללקוחותיו, שנשא עימו ברכת שנה טובה שבמרכזה תמונה של בננה במקום תפוח המלווה במשפט " אנחנו יודעים שנמאס לכם לראות תפוחים" - דוגמא מעולה למשרד פרסום ששלח שנה טובה לא סטנדרטית אלא סופר מקורית ובכך חידד שוב ללקוחות עד כמה משרד הפרסום שלו יצירתי ופורה ובדרך אף  איחל שנה טובה כמיטב המסורת .

ניוזלטר אינו אי מייל סתמי או רגיל כי מדובר בשליחת דף שיווקי עסקי תוך שמירה על קו אחיד המייצג את החברה, את העסק שלך, ואת רוח ההתנהלות בו. אתה עושה זאת בעזרת שמירה על אחידות הצבעים והלוגו, פנייה בטון רציני או בהומור, צבעוניות לעומת פשטות וכדומה . ניתן תמיד להיעזר באותם קופירייטרים שהגו את רעיון שליחת המסרים מלכתחילה ולהשתמש בשרותי הכתיבה שלהם ע"מ ליצור תכני ניוזלטר מעניינים יותר ומנוסחים כהלכה.
שליחת טיפים טובים ללקוחות דרך ניוזלטר היא דוגמא טובה לדיוור וירטואלי, כי כולנו יודעים שעצה טובה יכולה להיות יקרה מפז .
 
                                
אז אלו בינתיים שתי  שיטות דיוור ישיר שהגה המין האנושי מאז היונה הצייתנית שהעבירה לנו את הדואר במעופה שתועל לטובת המין האנושי.

ואל לנו לשכוח - ניוזלטר לא מגיע לרצפות חדרי המדרגות כמו שעלה בגורלם של הפליירים האומללים, כך שכל ניוזלטר ששלחתם גם תורם לסביבה ירוקה ונקייה.

לכן, לא נותר אלא לשחרר את היונה לחופשי ופשוט לדוור חזק.
 
 
 
הוסף תגובה
תגובה
שם
פרסם את התגובה
⇧חזור ללמעלה
אנחנו כבר נדאג להתקשר:
© האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר, כל הזכויות שמורות