בלוג | קומסטאר פיתוח מערכות
Comstar Logo
הפוסטים הפופולריים ביותר
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
חזור ◂
10/4
2016
שליחת ניוזלטר באמצעות סדרת הודעות
שליחת ניוזלטר באמצעות סדרת הודעות

 

שליחת סדרת הודעות על בסיס תאריך הרשמה (Autoresponder)

שליחת ניוזלטר באמצעות סדרת הודעות היא כלי מצויין ליצירת קשר קרוב וקבוע יותר עם הלקוחות שלכם. בדיוק כפי שבקשר חברי חשוב להשקיע ולתת, כך גם בקשר שבין חברה ללקוח. ככל שהלקוח ירגיש שהשקעתם בו יותר, הוא ירגיש את תחושת המחוייבות לתת מעצמו.

אולם מכיוון שהלקוחות רבים, והזמן העומד לרשותכם מועט, כדאי לכם לגלות את היתרונות שמציעה לכם שליחה של סדרת הודעות (Autoresponder).

 

 

ריכזנו לכם 5 יתרונות עיקריים למה לשלוח ניוזלטר באמצעות סדרת הודעות  ב- "שלח מסר"

 

  1. ראשית, כפי שכבר אמרנו, מטרתה של סדרת הודעות מתוזמנת, כמו גם אחת ממטרותיה של מערכת דיוור אלקטרוני בכלל, היאחסכון בזמן. את הזמן שהשקעתם עד כה בשליחה אינסופית לכל לקוח בנפרד או לקבוצות קטנות, תוכלו להשקיע מעתה בשיפור איכות התוכן ועיצוב ניוזלטר. כל שעליכם לעשות הוא ליצור פעם אחת בלבד מספר הודעות עוקבות וממוקדות ולבחור בתזמון השליחה המיטבי עבור המטרה.
     
  2. למרות השליחה האוטמטית ומאסיבית, תוכלו עדיין לשמור על נימה ופניה אישית. מכיוון שבאופן זה מצטבר מידע רב אודות הלקוח, והוא עצמו בוחר את המוצרים המעניינים אותו (בין אם מדובר במוצרי חשמל או קורסים לפיתוח אישי), תוכלו להתאים את אופי הפנייה לנקודת מבטו של הלקוח, ולבטא הבנה לצרכיו. זכרו כי יחס קרוב ואישי מפתח אצל הלקוח אמון בכם ובכישוריכם, לכן גם אם אינו זקוק לשרותכם ברגע זה ממש, כאשר כן יזדקק לעזרה יפנה הלקוח קודם כל אליכם!
     
  3. שליחת ניוזלטר באמצעות סדרת הודעות מאפשרת תזמון שליחה בהתאם לפרמטרים שתבחרו. תוכלו לשלוח סדרת הודעות לקראת החגים אשר תתחיל להישלח כחודש טרם ערב החג על מנת לכוון את הלקוח לרכישת אטרקצייה תיירותית, כאשר אתה מביא לתודעתו פתרונות לזמן הפנוי בחג עוד טרם נתקל בבעיה.
     
  4. אחד הייתרונות הבולטים בחלוקה לפרקים הוא ההדרגתיות. לדוגמא, יצרתם קורס שמטרתו להוביל את הלקוח בסיומו לרכישה או שימוש במוצר מסויים – התיזמון מאפשר ללקוח "נחיתה רכה" ומסודרת לנושא הקורס, מבלי להלחיץ אותו או "להטביע" אותו במידע ומושגים. זכרו כי על מנת ליצור הזדהות כלשהי בין הלקוח למוצר עליהם תחילה "להתידד". מוצר או נושא לא מוכרים ולא מובנים ללקוח יצרו בהלה ורתיעה.
     
  5. קל הרבה יותר לשמר לקוח קיים מאשר למצוא לקוחות חדשים. סדרת הודעות או ניוזלטר מאפשרים לך את שניהם במכה אחת. גם לקוח חדש וגם לקוח וותיק ישמחו לקבל חדשות, עדכונים, כתבות מעניינות והטבות בתחום העסק שלך. וההשקעה שלך-מינימלית!

לסיכום, ישנם יתרונות רבים ומשמעותיים לשליחה של סדרת הודעות מתוזמנות. כלי שכזה יכול להקל על כל בית עסק ושימוש נבון יגדיל את הרווחים שלכם בצורה נאה. זכרו כי עלות שירותים אלה מחזירה עצמה במהירות ובעשרות מונים וכמעט ללא מאמץ.

לחץ על הקישור  מערכת ניוזלטר בחינם

 
הוסף תגובה
תגובה
שם
פרסם את התגובה
⇧חזור ללמעלה
אנחנו כבר נדאג להתקשר:
© האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר, כל הזכויות שמורות