בלוג | קומסטאר פיתוח מערכות
Comstar Logo
הפוסטים הפופולריים ביותר
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
חזור ◂
30/10
2019
נעילת דפי נחיתה - הדרך שלך לייצר תוכן אקסלוסיבי באמת
נעילת דפי נחיתה - הדרך שלך לייצר תוכן אקסלוסיבי באמת

מה זה אומר לנעול דף נחיתה?

נעילת דף נחיתה מאפשרת לכל בעל חשבון בשלח מסר להגביל גישה לדפי נחיתה מסויימים ולקבוע כי הגישה לתוכן בדף יתאפשר רק על ידי הזנת פרטי זיהוי לפי מגוון אפשרויות, ובכך לחסום את הגישה לתוכן בדף לכל מי שאינו מורשה לכך.

 

למה לי לנעול דף נחיתה?

ישנן כמה סיבות עיקריות למה לנעול דף נחיתה ולא לאפשר גישה חופשית לכולם:

  • יצירת תוכן אקסלוסיבי אמיתי - ברגע שהגדרנו שהגישה לדף איננה חופשית לכולם אלא רק ליחיד סגולה, כאלה שמתאימים להגדרות מסוימות, הפכנו למעשה את התוכן שלנו ליוקרתי, וככזה שכולם רוצים להחשף אליו.
  • הגבלת המידע רק ללקוחות שרכשו - אם יצרתם תוכן שתרצו כי רק הלקוחות המשלמים יחשפו אליו, האפשרות של נעילת דפי נחיתה מושלמת עבורכם, תוכלו להגדיר כי רק לקוחות שביצעו רכישה יוכלו לקבל גישה לדף!
  • הפכו את דף הנחיתה שלכם להרצאת בונוס - על ידי נעילת דף הנחיתה תוכלו לייצר עבור הקלוחות שלכם תוכן מיוחד כבונוס ללקוחות משלמים (או כל קבוצה אחרת שתבחרו), כך תוכלו לחזק את הקשר עם הלקוח ולייצר עבורו תוכן איכותי אמיתי!

 

עדיין אין לכם חשבון בשלח מסר? אנחנו מזמינים אתכם לבדוק אותנו עם חשבון חינמי ל-5 שנים, בלי כרטיס אשראי ובלי אף התחייבות>>>

 

אז איך נועלים דף נחיתה?

בטבלת דפי הנחיתה נלחץ על אייקון המנעול בדף אותו נרצה לנעול, ושם נוכל לבחור בכמה אופציות שונות לנעילה:

  1. כניסה על ידי סיסמה קבועה - באפשרות זו נוכל לבחור סיסמה קבועה לקורס, כשרק מי שיזין את הסיסמה הנכונה יוכל לצפות בתוכן.
    אפשרות זו מתאימה במיוחד למקרה בו נרצה להציג את התוכן כבונוס/קופון ללקוחות נאמנים או משלמים
  2. הגדרת סיסמה לפי מידע על הלקוח - באפשרות זו נוכל להגדיר סיסמה לפי מידע שאתם יודעים על הלקוח, לדוגמה מספר סלולרי, כך שרק אם מספר הסלולרי (או כל שדה אחר לצורך העניין) קיים בחשבון, תתאפשר גישה לדף.
    אפשרות זו מתאימה למקרה בו נרצה להבטיח שרק שלקוח שרשום לחשבון שלנו יוכל להחשף לתוכן בדף
  3. אישור כניסה רק למי ששייך לקבוצת דיוור ספציפית - באפשרות זו החשיפה לדף תתאפשר רק למי שרשום בקבוצת דיוור ספציפית. הלקוח מזין את כתובת המייל שלו ורק אם כתובת המייל רשומה בקבוצה שבחרתם תתאפשר גישה לדף.
    אנחנו ממליצים להשתמש באפשרות זו במקרה שנרצה לאפשר חשיפה לדף רק ללקוחות שביצעו רכישה או שייכים למועדון הלקוחות שלנו

 

עדיין אין לכם חשבון בשלח מסר? אנחנו מזמינים אתכם לבדוק אותנו עם חשבון חינמי ל-5 שנים, בלי כרטיס אשראי ובלי אף התחייבות>>>

הוסף תגובה
תגובה
שם
פרסם את התגובה
⇧חזור ללמעלה
אנחנו כבר נדאג להתקשר:
© האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר, כל הזכויות שמורות