בלוג | קומסטאר פיתוח מערכות
Comstar Logo
הפוסטים הפופולריים ביותר
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
חזור ◂
14/1
2018
הודעות SMS: יצירת הודעה ושליחתה
קטגוריות:
לאחר שביצענו רכישה של חבילת SMS בהתאם לצרכינו (ובדקנו כי יש לנו מספיק הודעות בחשבון, דרך כניסה ל- הודעות SMS > יתרת חבילות), עתה מגיע השלב המהותי: יצירת המסרון, קביעת תזמון והיקף תפוצתו וכמובן - שליחה.
להלן דף יצירת ושליחת הודעת ה-SMS בשלח מסר:
כמו שניתן לראות, מדובר בדף מסועף המחולק לשני שלבים, שבראשון אנו יוצרים את ההודעה ובשני אנחנו קובעים את אופן שליחה. כעת נסקור בפרוטרוט את כל אחד מן השלבים והסעיפים שבתוכם:

שלב ראשון - יצירת ההודעה

יש להכנס ל- הודעות SMS > הודעה חדשה 2.0
ניתן לתת להודעה שם פנימי, שם זה קיים לצורך סדר וארגון והוא השם שמייצג את הודעה ה-SMS בטיוטות השמורות וברשימת ההודעות שנשלחו ואינו נגיש למנויים אליהם נשלחת הודעה זו.
במידה והמסרון מיועד להשלח למנוי, אשר השם שלו רשום תחת שדה המתאים ("שם", "שם פרטי" וכד'. בגדול כל שדה טקסט המיוחס לשמו של המנוי), ניתן לייצר פניה ישירה, כך שהוא יפתח את ההודעה ויראה כי שמו מצויין בתוכה. הפניה תופיע בתך רובריקת "טקסט ההודעה".
כאן רושמים את תוכן המסרון. ניתן לראות בתמונה של הטלפון משמאל, דוגמא כיצד המסרון צפוי להראות אצל המנויים במכשירם הסלולארי. כמו כן, מתחת לחלון הטקסט, ישנם מונים, הסופרים את מספר התווים וההודעות / מקטעים, המרכיבים את מסרון זה.
ניתן להוסיף קישור מקוצר לדפי נחיתה. על דף הנחיתה להכיל "שם ידידותי" (שיכול לקצר משמעותית את אורך הדומיין ומכאן את כמות התווים בהם אתם עושים שימוש בהודעה), אחרת זה לא יופיע ברשימת דפי הנחיתה.
במידה והלקוח אינו מעוניין להמשיך לקבל ממך דיוור SMS, ניתן להעניק לו את האפשרות להסיר עצמו מרשימת הדיוור באמצעות לחיצה על לינק הסרה. הדבר יאפשר לו לחסום גם להבא כל דיוור SMS שישלח אליו מחשבונך.
אפשר לבחור ניסוח שיצורף לתוך טקסט ההודעה, אשר בו ניתנת למנויים אפשרות לבחור לחסום מספר הטלפון שלהם כמנוי המקבל הודעות SMS, באמצעות הודעת "השב" עם ערך קבוע: "הסר", "1", "הסרה", "להסיר", "remove". מספר הטלפון שהוגדר כשולח הודעות ה-SMS יקבל אליו חזרה את הודעות ההשב שמבצעים המנויים המעוניינים בהסרה וההסרה תתבצע ע"י בעל החשבון בשלח מסר. חשבונות בעלי מספר וירטואלי נהנים מהליך הסרת מנוי באופן אוטומאטי, במידה וזה השיב שהוא מעוניין להסיר עצמו מרשימת הדיוור כמנוסח בהודעת ה-SMS.
רלוונטי ללקוחות בעלי מספר וירטואלי בלבד – ניתן לייצר אוטומאציה שיצרת בחשבונך במערכת, שבדומה לסעיף 7 – על המנוי להשיב למספר השולח הודעה ובה ערך שקבוע באוטומציה (לבחירת בעל החשבון). במידה וזה משיב את הערך - המנוי מתווסף לקבוצת הדיוור הרלוונטית שנקבעה באוטומאציה.
הודעת בדיקה: בטרם נשלחת ההודעה לרשימת הלקוחות המיוחלת, ניתן לבצע בדיקה ולשלוח ההודעה למספר טלפון לבחירתך, אותו מזינים ברובריקה של "טלפון לשליחת בדיקה". ניתן לשלוח הודעת בדיקה לכל טלפון, גם כזה שלא נמצא בתוך רשימת המנויים שבחשבונך. יש רק לזכור כי גם הודעת בדיקה, תבוא תוריד את מניין הודעות ה-SMS שרכשת בחבילתך.

 

שלב שני - תזמון וקביעת תפוצת ההודעה

כאשר הודעת SMS יזומה הנשלחת מחשבונך, ניתן לתזמן את שליחתה באמצעות שלושה אפשרויות:
10.1) שליחה מיידית – נשלח למנויים ברגע זה.
10.2) שליחה מתוזמנת – נשלח למנויים בתאריך ובשעה שנקבעים על ידכם.
10.3) לפי שדה משתמש – ההודעה תישלח למנויים בהתאם למה שמילאו בשדה תאריך (למשל, ניתן מראש לכתוב ברכת יום הולדת, או הודעה בדבר סיום חוזה, ולשלוח אותה לכלל המנויים במערכת וזו תגיע לכל מנוי בנפרד, בהתאם לתאריך המוזן אצלו בשדה התאריך).
ניתן לקבוע את תפוצת המוניים אליהם תשלח הודעה זו. בין אם קבוצות דיוור (לרבות כלל המנויים במערכת), או למנויים בודדים. בהצגת אפשרויות מתקדמות ניתן לבחור את קבוצות הדיוור שאינכם מעוניינים כי תשלח אליהם הודעת SMS זו.
בסעיף זה, בוחרים את מספר הטלפון, ממנו תשלח הודעת ה-SMS אל הלקוחות (על בסיס מספרי הטלפון המוזנים בכתובת השולח, ב- הגדרות > כלים > כתובת השולח).
שמירת תוכן ההודעה והגדרות שליחת ההודעה כטיוטה שמורה והמשך לשלב השליחה.
יש לקחת בחשבון כי שמירה אוטומאטית מתרחשת בעת יצירת הודעת SMS חדשה בדף זה וכי ניתן יהיה למצוא ההודעה בטיוטות השמורות.
מתחת לאייקון של הטלפון הסלולארי ישנם מונים, בהם רשומים לכמה מנויים תשלח ההודעה (בהתאם לתפוצה שבחרתם) וכמה הודעות צריך לשלוח לאותם מנויים (הכמות אינה חופפת כאשר מסרון מכיל יותר ממקטע אחד). המעבר לשלב השמירה וההמשך לא יתאפשר במידה ובין ביתרת חשבונכם, מספיק הודעות כפי שרשום רשום בשדות אלו.

 

שלב שלישי - שליחת ההודעה:

במידה והמסרון הוגדר ככזה הנשלח לקבוצות דיוור (ולא מנויים בודדים), ניתן לבחור בטבלה זו את המנויים הבודדים שאינכם מעוניינים כי יקבלו מסרון זה.
יש לבחור באיזו חבילת הודעות SMS הנכם מעוניינים לעשות שימוש במסרון זה. יש לשים לב כי בעת הבחירה בין החבילות, תהיה הצגה של מספר ההודעות הנשלחות ומספר המנויים שמוגדרים כנמענים להודעות אלה (כפי שרשום מתחת לאייקון הטלפון הסלולארי התחתון, בעמוד היצירה, התזמון וההפצה).
שליחת ההודעה. באופן כללי, הודעות שנשלחות מן המערכת, מועברות מרשימת הטיוטות השמורות לרשימת ההודעות שנשלחו. שם ניתן לעקוב אחרי שליחתן, לכמה מנויים הן הגיעו בהצלחה וכמה נכשלו ומדוע (הודעות שנכשלו בשליחתן לא יורדות ממניין ההודעות שנרכשו בחבילת ה-SMS). אולם יש לקחת בחשבון כי לאחר הלחיצה על: "שלח", הודעות יכולות להגיע לעוד מקומות:


הודעות שנקבע להן תזמון שליחה בתאריך ושעה שנקבעו מראש, תעבור לרשימת: "שליחה עתידית" (לאחר מועד השליחה שנקבע, ההודעה תעבור ל- "הודעות שנשלחו").
הודעות שנקבע להן תזמון שליחה על בסיס שדה תאריך הקיים אצל המנויים, יעברו מרשימת הטיוטות השמורות לרשימת: "מבוססות תאריך".
 
הוסף תגובה
תגובה
שם
פרסם את התגובה
⇧חזור ללמעלה
אנחנו כבר נדאג להתקשר:
© האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר, כל הזכויות שמורות