בלוג | קומסטאר פיתוח מערכות
Comstar Logo
הפוסטים הפופולריים ביותר
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
12/06
2023
יצירת טופס וקישור לדף תודה וקבוצת דיוור
יצירת טופס וקישור לדף תודה וקבוצת דיוור
מדריך ליצירת טופס בעורך החדש וקישור לדף תודה וקבוצת דיוור. *המדריך מתבסס על הנחה שנוצרה קבוצת דיוור ושישנו קישור לדף תודה מוכנים. **המדריך נוצר בתאריך 12.06.2023 ויכולים להיות שינויים לאחר מכן שיגרמו לצילומי המסך ולאפשרויות המופיעים במדריך להיות שונים מגרסת העורך העדכנית.
23/10
2021
יצרתם דף נחיתה ואתם צריכים לפרסם אותו, מה עכשיו?
קטגוריות:
דפי נחיתה
יצרתם דף נחיתה ואתם צריכים לפרסם אותו, מה עכשיו?
מה הופך מודעה לבלתי נשכחת?  אתה זוכר. זו התשובה שכל מפרסם רוצה לדעת. אני נוטה לזכור מודעות מצחיקות ו/או קשורות, אך האם זה אותו הדבר עבור רוב הצרכנים ?  מדוע הצרכנים זוכרים מודעות, מדוע זוכרים מנגינה, מה משאיר רושם לטווח ארוך יחסית?   
11/10
2021
הגדרות דף נחיתה בשלח מסר
הגדרות דף נחיתה בשלח מסר
פרסום דפי נחיתה ברשתות החברתיות מהווה נתח משמעותי בפרסום באינטרנט. כשאנחנו מפרסמים את דפי הנחיתה שלנו​ באמצעות פוסט למשל אנחנו נרצה שהנראות הראשונית שלו, תיראה ייצוגית ומעניינת. לשם כך, ניתן לשנות את הגדרות הפרסום כבר בתוך דף הנחיתה במערכת שלח מסר. 
20/04
2021
אוטומציה בין שלח מסר לדפי סליקה
אוטומציה בין שלח מסר לדפי סליקה
השימוש בדף סליקה במערכת שלח מסר, נכנס לקטגוריה של התממשקות בין המערכת שלנו לבין מערכות חיצוניות. חשוב להבין כי את דף הסליקה מקימים דרך חברות הסליקה כמו קארדקום (אישורית זהב) ואינוויס (invoice4u), ולאחר שהוקמו וקושרו למערכת שלח מסר, ניתן להיעזר במדריך הבא בכדי לבדוק את הפעילות של הלקוחות המשלמים, ואף ליצור אוטומציה מדף הנחיתה שלכם לדף הסליקה.
26/05
2020
הנתונים האמיתיים לשיווק בוואטאפ מול מסרונים. התוצאות הפתיעו גם אותנו!
הנתונים האמיתיים לשיווק בוואטאפ מול מסרונים. התוצאות הפתיעו גם אותנו!
מה הייתם אומרים אם היינו מספרים לכם שקיימת אפשרות לשלוח הודעות בתפוצה רחבה שמקבל כמעט 100 אחוזי פתיחה בחמש הדקות הראשונות ומביאה לכם את הלידים האיכותיים ביותר ואת אחוזי הרכישה וההמרה הגבוהים ביותר שניתן לקבל? סביר להניח שהייתם אומרים "אה בטח, אתה מדבר על וואטסאפ", או שחלקכם דווקא הייתם אומרים "נו ברור, שליחת SMS" אבל מה בעצם עדיף, SMS או וואטסאפ?
07/01
2020
אזור התגיות החדש בשלח מסר!
אזור התגיות החדש בשלח מסר!
אזור התגיות החדש של שלח מסר לא רק עוזר לכם לייצר סדר חשבון ולנהל מערכי שיווק עצומים בקלות ובנוחות אלא גם נותן לכם פילוחים סטטיסטים על כל הקמפיינים בחשבון לפי קטגוריות שונות!
30/10
2019
נעילת דפי נחיתה - הדרך שלך לייצר תוכן אקסלוסיבי באמת
נעילת דפי נחיתה - הדרך שלך לייצר תוכן אקסלוסיבי באמת
בשלח מסר תוכלו להגביל גישה לדפי נחיתה במספר דרכים, מה שמאפשר לכם לייצר תוכן אקסלוסיבי אמיתי, כזה שמייצר הרבה יותר עניין ותנועה ומאפשר לכם ליצור סוגים שונים של קמפיינים ייחודיים שגם מביאים הרבה יותר תוצאות!
18/06
2018
ההשפעות של תקנות הפרטיות החדשות על השיווק בישראל
מהן תקנות GDPR החדשות והחוק החדש להגנה על הפרטיות ואיך הן משפיעות על השיווק בעסק? מאמר המסכם עבורכם בצורה תמציתית ככל האפשר את המשמעות של התקנות החדשות, מה חובה לעשות ומה פחות רלוונטי עבורכם.
30/05
2018
התאמות ל-GDPR בשלח מסר
התאמות ל-GDPR בשלח מסר
בסוף מאי 2018 נכנסו לתוקפן תקנות להגנה על הפרטיות באיחוד האירופי (GDPR) לצורך התאמה לתקנות החדשות, הוספנו בשלח מסר כמה אזורים חדשים שיאפשרו לכם ליצור התאמה מקסימלית לעמידה בתקנים. חשוב לקרוא ולהכיר:
20/09
2016
חוק הספאם - מי נפגע, מי נהנה ואיך לנצל זאת לטובת הלקוח?
קטגוריות:
דפי נחיתה
או: מה הקשר בין בשר קצוץ לדואר זבל? הנה משהו שבטח לא ידעתם על ספאם: מקור המילה spam הינו מקופסאות שימורים של חברת Hormel Foods, קופסאות שימורים אלו מכילות בשר קצוץ משומר שנקראות Spiced Ham. spamהפך כינוי למזון לא טעים ולא מגרה, כך דבק הכינוי בדואר זבל כדבר שאינו מגרה ואינו מועיל.
19/09
2016
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
קטגוריות:
שלח מסרדפי נחיתה
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
18/09
2016
ממציאים את הגלגל מחדש – כל מה שצריך לדעת על השינויים בג'ימייל
קטגוריות:
דפי נחיתה
כמו רעם ביום בהיר נחתו על כולנו השינויים בתיבות המייל של GMAIL. במעין ניסיון ליצור עולם חדש ומסודר, גוגל מנסים למעשה להמציא מחדש את הגלגל ומשנים את כללי המשחק בעולם הדיוור האלקטרוני.
17/09
2016
פרסום אפקטיבי – למי לפרסם, איך, ומתי?
קטגוריות:
דפי נחיתהשלח מסר
כל בעל עסק, חברה, ארגון או רעיון יודע שללא חשיפה נכונה - כל העסק יישאר בארון. לכן חשוב להקפיד כי לא תפסחו על השלבים שיגרמו לעסק שלכם לקבל את החשיפה האפקטיבית ביותר עבורו ועבור הגדלת המכירות שלכם. אז איך מתחילים? קבלו מספר שלבים קריטיים החשובים לקמפיין פרסומי טוב.
14/09
2016
כללים ודגשים בבניית תבנית ניוזלטר
קטגוריות:
שלח מסרדפי נחיתה
בעלי חברות ועסקים רבים מעוניינים ליצור מועדון לקוחות גדול ולדוור לו מבצעים, קופונים, הנחות, ברכות, ושמירה על קשר שבועי עם הלקוח. הדיוור יאפשר השארות עם היד על הדופק בכל הנוגע לשיווק וחשיפה רבה יותר אל מול הלקוח.
12/09
2016
שתי שיטות לדיוור ישיר: פיזית ווירטואלית
קטגוריות:
שלח מסרדפי נחיתה
שרות דיוור ישיר החל כרעיון של משרדי פרסום ויחסי ציבור כשרות חדש אותו הציעו משרדי הפרסום ומשרדי יחסי ציבור לבעלי עסק ככלי לשמירה על קשר עם לקוחות קיימים ושימור מערכת היחסים של בעל העסק והלקוח מעניינת,חזקה ועקבית.
18/09
2016
שליחת ניוזלטר – מספר כללי זהב בפנייה ללקוח
קטגוריות:
דפי נחיתה
בעבר דיוור ישיר היה פיזי ומוחשי יותר. דיוור ישיר ללקוח כלל יצירת רשימת תפוצה על ידי משרד יחסי ציבור שדאג לשלוח ללקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים דיוור באמצעות הדואר במטרה לשמר את הלקוח ולהיות ספונים בתודעתו. הפנייה מבחינת התוכן כללה ברכה ללקוח, ושי מוחשי כדוגמת: לוח שנה, עטים, ספלים, ומגוון מתנות יוקרתיות ללקוחות גדולים שכללו את שם החברה ויתרונותיה ללקוח.
11/09
2016
מספר דרכים לפתח ולהגדיל רשימת תפוצה - מאמר שני
קטגוריות:
דפי נחיתהשלח מסר
לאחר שהגדלתם את רשימת התפוצה שלכם נסו לוודא כי הרשימה והתוכן שאתם שולחים איכותיים: לפני שאתה מתחילים להפיץ או לבדוק האם הרשימה איכותית, חשוב להגדיר את קהל היעד שלכם. בדקו מיהו קהל היעד, מה המכנה המשותף שלו, מה מעניין את קהל היעד וכדומה. בדקו קבוצות ברמת המיקרו והמאקרו. וחלקו את רשימת התפוצה לתתי קבוצות.
03/09
2016
מספר דרכים לפתח ולהגדיל רשימת תפוצה - מאמר ראשון
קטגוריות:
שלח מסרדפי נחיתה
בעלי עסק, חברה, מוצר או רעיון המעוניינים לשמור על קשר רציף עם הלקוחות ובדרך להגדיל את רשימת התפוצה שלהם - חייבים לדעת מהן הדרכים להגדלת רשימת תפוצה. הגדלה של רשימת תפוצה תגדיל את מעגל הלקוחות וכפועל יוצא גם את המכירות. לכן כדאי לדעת מהן הדרכים היעילות להגדלה ופיתוח של רשימת תפוצה...
03/09
2016
שלבים ודגשים בבניית מערך שיווקי נכון לשימור הלקוחות
קטגוריות:
שלח מסרדפי נחיתה
מערך שיווקי, או בשמו בשני "אסטרטגיה שיווקית" הוא מערך אותו בונים ומתכננים לרוב אנשי מקצוע המחזיקים ברזומה שלהם מספר שנות לימוד במקצועות התקשורת והשיווק, התמחות וניסיון. חברות גדולות המעוניינות במערך שיווקי טוב – שוכרות בדרך כלל משרד שיווק ויחסי ציבור או משרד פרסום על מנת שאלה ידעו לשמור את הלקוח קרוב, חוזר ונאמן ובכך להגדיל את כוח הקנייה ולשמר אותו.
05/09
2016
שימוש בדואר אלקטרוני ככלי רב עוצמה במערך השיווק המודרני
קטגוריות:
שלח מסרדפי נחיתה
מערך השיווק המודרני מתבסס בעיקר על שיווק אלקטרוני בשילוב קידום אתר העסק. יצירת ניוזלטר אשר נשלח לכתובות מייל שונות, עדכונים שונים ותקשורת שוטפת עם הלקוח באמצעות דיוור אלקטרוני. מאמר זה יגולל בפניכם אודות שימוש באחד האמצעים הפופולאריים ביותר לשיווק העסק, הדואר האלקטרוני.
27/01
2016
איך להגדיל את אחוזי הצפייה בהודעה?
קטגוריות:
שלח מסרדפי נחיתה
הכותרת, או בשמה הנוסף – שורת הנושא, היא הדבר הראשון שהמנוי שלך יקבל ממך, והיא שתדון ניוזלטר לדחיה או פתיחה. זכרו שטעם הרושם הראשוני ישאר עם הקורא זמן רב וילווה אותו בכל מפגש עמכם ובכל הודעה שתגיע להבא. כפי שנשקיע באיפור או לבוש לפני פגישה חשובה, כך כדאי "לייפות" את הכותרת ולמשוך את הקורא לפתוח את ההודעה (כמובן בהתאמה לתוכן ההודעה). כאשר מגיעים לשלב בחירת הכותרת יש לקחת בחשבון מספר גורמים חשובים:
28/06
2020
כוחו של שילוב מערכת דיוור עם דפי נחיתה
קטגוריות:
שלח מסרדפי נחיתה
כוחו של שילוב מערכת דיוור עם דפי נחיתה
רשת האינטרנט מעלה אפשרויות המתגברות על מוגבלויות של זמן, מקום וכסף. רשימת דיוור היא בדיוק אחת התוצאות החיוביות של רשת האינטרנט בכל הנושא של שיווק ופרסום. כיום, עניין רשימות הדיוור השתכלל וקיימים סוגים שונים של שילוב מערכת דיוור עם דפי נחיתה לצורך הגדלת רשימת התפוצה ובכך הגברת המכירות.
27/07
2016
שיווק נכון באמצעות רשימת דיוור
קטגוריות:
שלח מסרדפי נחיתה
רשימת דיוור הפכה בשנים האחרונות לכלי שיווק אפקטיבי ויעיל בקרב בעלי עסקים רבים, אך עדיין, רוב בעלי העסקים אינם יודעים כיצד לשווק נכון לרשימה ואיך לתעל שיווק באמצעות רשימות דיוור ללקוחות משלמים.
27/09
2016
הפסיכולוגיה מאחורי דיוור אלקטרוני - מה שלא סיפרו לכם
קטגוריות:
שלח מסרדפי נחיתה
אם תשאלו היום כל בעל עסק, הוא יגיד לכם שהמילה הכי נחשקת בתחום השיווק כיום, היא רשימת תפוצה. בעלי עסקים שמצליחים לייצר רשימת תפוצה ממוקדת ואיכותית, מצליחים לבנות קשר יציב יותר עם לקוחות קיימים, למשוך לקוחות פוטנציאליים ולהפעיל שיווק אפקטיבי, כמעט ללא השקעה או משאבים.
30/09
2015
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
קטגוריות:
דפי נחיתה
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
30/09
2015
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
קטגוריות:
דפי נחיתה
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
14/06
2020
שליחת ניוזלטר ו- SMS באמצעות סדרת הודעות
קטגוריות:
שלח מסרדפי נחיתה
שליחת ניוזלטר ו- SMS באמצעות סדרת הודעות
שליחת ניוזלטר באמצעות סדרת הודעות היא כלי מצויין ליצירת קשר קרוב וקבוע יותר עם הלקוחות שלכם. בדיוק כפי שבקשר חברי חשוב להשקיע ולתת, כך גם בקשר שבין חברה ללקוח. ככל שהלקוח ירגיש שהשקעתם בו יותר, הוא ירגיש את תחושת המחוייבות לתת מעצמו.
⇧חזור ללמעלה
אנחנו כבר נדאג להתקשר:
© האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר, כל הזכויות שמורות