כיום הרשת מונה למעלה מ-500 מיליוני חברים, כולל יותר מ- 2,800,000 משתמשים בישראל. בדומה לרשתות חברתיות אחרות, מאפשרת פייסבוק לבעל העסק לחשוף את תחום פעילותו למיליוני לקוחות. אך חשוב לציין כי לפי הסקרים האחרונים, זמן השהייה הממוצע באתר פייסבוק הוא אחד מהגבוהים בעולם.לכן כמות חשיפות העסק דרך פרסום בפייסבוק גבוהה מזו שאפשר להשיג דרך רשתות אחרות.
באמצעות הפייסבוק חברות ומותגים מנסים את כוחן בשיווק ופרסום בכך שמטפחים דפי חברה ומשתפים את אוהדיהם במידע ותכנים, מנהלים פורומים וסקרים, ומעודדים את הגולשים להפגין יצירתיות ולפתח תכנים משלהם. פייסבוק מציעה לחבריה אפשרויות רבות לניהול הפרופיל שלהם: הן פרופיל פרטי והן פרופיל עסקי. אז איך בעל עסק יכול לשווק את עצמו בפייסבוק?
ראשית כול, פרסום העסק בפייסבוק מתחיל בחינם, דרך יצירת דף אוהדים/פרופיל רשמי עבור העסק שלך. דף עסק בפייסבוק יופיע בתוצאות החיפוש של גוגל. הקבוצה תרכז אנשים תחת נושא עניין משותף או מטרה.דרך הקמת כרטיס מעריצים או קבוצה בפייסבוק אפשר להגיע בקלות וביעילות לפלח האוכלוסייה הרלוונטית, להשיג תהודה ולגייס קהל בלי קבוצות מיקוד וללא סקרי שוק. ניתן להשתמש באופציה Facebook Insightובאמצעותה לבחון את הקהל שנחשף אליה. יש לשקול הוספת ערך דוגמת מבצע ייחודי למצטרפים, עדכוני מידע שימושי או כל דבר אשר יוכל למשוך משתמשים נוספים ולהפוך אותם לקהל לקוחות איכותי ואמין.המומחים טוענים כי שיווק בפייסבוק זו תורה שלמה והצלחת דף עסק בפייסבוק כרוכה ברמת מומחיות המפתח.כיום ישנם הרבה חברות שמוכנות להקים בשבילך דף אטרקטיבי ומגוון על המוצר או השירות שלך. הכול כמובן תלוי בתקציב ...
הגולש שרוצה להיות לקוח של עסק מסוים דרך הפייסבוק ימצא בדף העסק הזה כפתור בשם ” Like “ . זאת הזמנה למלא פרטים אישיים ובכך להצטרף לדף אוהדים של העסק וליהנות ממבצעים, הנחות ואירועים המיועדים לקבוצת המעריצים.