בלוג | קומסטאר פיתוח מערכות
Comstar Logo
הפוסטים הפופולריים ביותר
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
חזור ◂
27/2
2018
מערכת ה CRM - "שירותים ומוצרים"
קטגוריות:

מה זה CRM?

Costumer Relationship Management - ניהול קשרי לקוחות; ענף העוסק בתחום שירות הלקוחות, תיעוד השירות וניתוח צרכי הלקוחות תוך שימוש באמצעים טכנולוגים ומערכות מידע.
מערכת ה-CRM בשלח-מסר, מערכת ה-CRM מאפשרת סקציית שדות רישום, שתגיע כהרחבה לכרטיס הלקוח.

הנושאים במדריך:

  • יתרונות השימוש בניהול שירותים ומוצרים (CRM):
  • יצירת לשונית ניהול חדשה 
  • עריכת לשונית ניהול קיימת  
  • חיפוש לשונית ניהול קיימת 
  • פתיחת תיעוד תחת לשונית ניהול עבור מנוי
  • לסרטון הסבר המלא

 

אז בואו נתחיל!

 


 

יתרונות השימוש בניהול שירותים ומוצרים (CRM):

רישום ותיעוד: כאשר לקוח או בעל חשבון, מזינים ערך חדש בתוך שדות הרישום שבכרטיס הלקוח, המידע החדש יבוא על חשבון ובמקום המידע הקודם שנרשם.

לעומת זאת, הזנת מידע חדש בתוך שדות ניהול השירותים והמוצרים, תתווסף לנושא מבלי למחוק את הרישום הקודם. כך נמנעת דריסה של מידע וניתן לבצע בקרה וניתוח של פעילות הלקוח, על סמך אירועים קודמים.

 

חיפוש ואפיון: בדומה לחיפוש בקבוצות הפילוח, שהוא על בסיס מידע המוזן בשדות הרישום של הלקוח - ניתן לבצע חיפוש וחלוקה של מנויים לקבוצות דיוור, על בסיס הערכים הרשומים אצלם בשדות ניהול השירותים והמוצרים.

 


איך נראית מערכת הCRM?

מערכת הCRM בשלח מסר, מורכבת מלשוניות נושאים, כאשר כל באנר מייצג נושא בתחום טיפול שונה.

בצילום המסך הנ"ל, ניתן לראות כי מתחת לשדות הרישום שבכרטיס הלקוח, ישנם באנרים כחולים, שהם למעשה הלשוניות לאחר יצירתם במערכת. 

  • כל עוד הבאנר לבן - זה סגור לתצוגה
  • כל עוד הבאנר כחול - פתוח לתצוגה; טבלת שדות הרישום שבמסגרתו זמינה וגלויה. במצב זה ניתן להוסיף רישום חדש ולערוך רישום קיים. 

 


 

יצירת באנר חדש:

1. יש להיכנס בתפריט ל"הגדרות">"שירותים ומוצרים"> "ניהול שירותים ומוצרים":

 

2. במסך הבא, יש לבחור ב"הוסף חדש":

 

3. לאחר מכן, יש לתת שם לבאנר המייצג את הנושא אותו תרצו להכניס למערכת הCRM שלכם. 

דוגמא לנושאים מוכרים: מכירות, בקשות לקוח, משימות ועוד...

ניתן לקבוע האם הבאנר יופיע פתוח כברירת מחדל, (תופיע כבאנר כחול) בעת הצפייה בכרטיס לקוח, או  סגור לתצוגה, והוא יפתח רק באמצעות לחיצה עליו.

לסיום יש ללחוץ על "הוסף":

 

4. לאחר הזנת שם הבאנר, הפעולה תחזיר אתכם למסך הקודם - דף ניהול השירותים והמוצרים ("שירותים ומוצרים אחרים"), בו תופיע טבלה, שבעמודה הימנית נוכל לראות את שמות הבאנרים.

 

מתוך הטבלה של רשימת הבאנרים, נוכל לבצע פעולות נוספות:

  • עריכת הבאנר

לחיצה על העיפרון עריכה לצד כל באנר בטבלה, תפתח את עריכת שם הבאנר, והגדרת התצוגה שלו (פתוח או סגור).

  • ערוך שדות

(1) לחיצה על "ערוך שדות" תעביר אותנו לדף הדומה מאוד לדף הגדרת השדות הרישום שבחשבונך,

אולם, בדף זה מגדירים שדות שאינם מוכנסים למאגר שדות הרישום! (ולא ניתן לבחור בהם למשל בעת עריכת טופס רישום), אלא שמדובר באותם שדות רישום הרלוונטיים לרק ללשונית שיצרתם למערכת ה-CRM בלבד (ויהיו זמינים לרישום רק בתוך כרטיס הלקוח עצמו).

 

 

  • הצג עדכונים שוטפים-

(1) הצגה של כלל הרישומים שנעשו תחת הבאנר, תצוגה של כל המנויים / לידים הרשומים בחשבונך, בסדר כרונולוגי (לפי תאריך פתיחת רישום).

(2) ניתן להיכנס לעריכת כל רישום בנפרד, באמצות כפתור העריכה בחלק הימני. 

(3) ניתן " לרחף" מעל אייקון זכוכית המגדלת לצפייה בפרטי הרישום, וניתן משם להגיע לכרטיס המנוי באמצעות כניסה לקטגוריית "כללי"- שם נראה את כתובת המייל של הלקוח כהיפר קשור- לחיצה על הכתובת תפתח לנון את כרטיס המנוי. 

 

  • עריכת

 



 


 

 

 

 

3.4. הוספת הסקציה החדשה אמורה להחזיר אותך למסך הקודם - דף ניהול השירותים והמוצרים ("שירותים ומוצרים אחרים"), אך כעת תהיה שם טבלה, שבעמודה הימנית נוכל לראות את השם שקבענו לאותר הסקציה. להלן סיקור ייתר העמודות בטבלה:

לחיצה על "(ערוך שדות)" תעביר אותנו לדף הדומה מאוד לדף ניהול השדות האישיים, שבהגדרת שדות הרישום שבחשבונך, אולם, בדף זה מגדירים שדות שאינם מוכנסים למאגר שדות הרישום (ולא ניתן לבחור בהם למשל בעת עריכת טופס רישום), אלא שמדובר באותם שדות רישום הרלוונטיים לסקציית הניהול ההיא ב-CRM בלבד (ויהיו זמינים לרישום רק בתוך כרטיס הלקוח עצמו).

 

הצגה של כלל הרישומים שנעשהו תחת סקציה כזו. רישום ותצוגה של שדה ניהול לקוח, לרוב יתנהל בתוך כרטיס הלקוח. לחיצה על ההצגה של כלל הרישומים, תציג כל הרישומים שנעשו תחת אותה הסקציה, אצל כל המנויים / לידים הרשומים בחשבונך, תחת סדר כרונולוגי (של תאריך פתיחת רישום).
עריכת הסקציה - כניסה לדף בו קובעים את שם הסקציה והאם זו תהא פתוחה תמיד.


4. רישום פרוטוקול CRM חדש:

4.1. בכדי להזין תיעוד ניהול קשרי לקוח, ראשית, יש להכנס לכרטיס הלקוח, אשר נמצא תחת לשונית מנויים:

4.2. בכרטיס הלקוח, יש לגלגל את המסך מטה עד שמגיעים לאיזור סקציות ה-CRM (מתחת לשדות הרישום).
4.3. עם ההגעה לאיזור סקציות ה-CRM שבכרטיס הלקוח, יש לבחור את הסקציה הרלוונטית (ובמידה וזו סגורה, יש ללחוץ על הבאנר הלבן שלה. הבאנר ישנה צבעו לכחול והסקציה תהיה פתוחה וזמינה לתצוגה ולתוספות). לאחר בחירת הסקציה, ניתן להוסיף לה רישום חדש בכפתור: "הוסף חדש +".

4.4. בעת רישום פרוטוקול ה-CRM, יש למלא את הפרטים הנחוצים בשדות שהגדרת לאותה הסקציה (כמתואר בתמונה הבאה). לאחר סיום הרישום בשדות, בשביל להוסיף הפרוטוקול לכרטיס הלקוח, יש ללחוץ על: "הוסף".

4.5. לאחר הלחיצה על הוספת רישומי הפרוטוקול לסקציה, נוכל לראות בכרטיס הלקוח, כי תחת אותה סקציית CRM, יהיה רישום CRM המחולק בטבלה על בסיס שדות הרישום שבאותה הסקציה. כמו כן, ישנו כפתור "הוסף חדש +" המאפשר הוספת רישום חדש ונוסף תחת אותה הסקציה.



5. חיפוש על בסיס רשומות CRM:

5.1. יש להכנס ל- הגדרות > שירותים ומוצרים > חיפוש שירותים ומוצרים (צעדים: 1, 2 ו-3 בתמונה המצורפת מטה).
5.2. בדף "חיפוש שירותים ומוצרים", הנך נדרש/ת לבחור שירות או מוצר לחיפוש. יש לבחור בסקציית ה-CRM שלפיהה יתבצע החיפוש, באמצעות לחיצה על עפרון העריכה הירוק שבשורה שלה בטבלה (צעד מספר 4 בתמונה המצורפת מטה).

5.3. עם בחירת סקציית ה-CRM, מתחת לטבלה ייפתח אגף ובו אפשרויות חיפוש, על כלל המנויים הרשומים במערכת, על בסיס פילוח הערכים הרשומים אצלם בשדות שבסקציית ה-CRM (בדומה למה שנעשה בקבוצות פילוח, עם שדות רישום).

 

הוסף תגובה
תגובה
שם
פרסם את התגובה
⇧חזור ללמעלה
אנחנו כבר נדאג להתקשר:
© האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר, כל הזכויות שמורות