בלוג | קומסטאר פיתוח מערכות
Comstar Logo
הפוסטים הפופולריים ביותר
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
חזור ◂
6/6
2021
הגדרת כתובת השולח במערכת שלח מסר

בחשבונכם בשלח מסר ניתן להגדיר מספר כתובות שולח, וזאת על מנת שתוכלו להגדיר לכל הודעה שם שולח שונה, אם תרצו. 

במדריך זה נציג בפניכם את תהליך הוספת כתובת השולח, תהליך אימות המייל ואימות מספר הטלפון.

שימו לב שבמידה ויש לכם דומיין אישי, תמיד מומלץ להשתמש בו ככתובת שולח. וזאת מאחר וכאשר אתם מגדירים כתובת שולח בעל דומיין ציבורי, יש יותר סיכוי שההודעות שתשלחו יעבור לתיקיית הספאם, מאשר כאשר תשתמשו בדומיין אישי.

**שימו לב- כאשר אתם מוסיפים כתובת שולח, חובה לאשר כתובות שליחה חדשות במייל, ולאמת את מספר הטלפון שהזנתם. ללא סיום תהליך האימות, לא יתאפשר שימוש בנתונים בכתובת.

אז בואו נתחיל!


 

הוספת כתובת שולח חדשה:

1. היכנסו להגדרות> כלים> כתובת השולח:

 

2. לאחר מכן, בכדי להוסיף כתובת חדשה נלחץ על כפתור "הוסף חדש":

3. ייפתח לנו חלון פרטי הכתובת: שם נזין את שם השולח, כתובת השולח (מייל ציבורי/ מייל דומיין אישי), נוסיף כתובת מייל להשבה (לאן שנרצה שיכנסו המיילים שהלקוחות משיבים לנו). נזין את הכתובת העסק ולסיום נלחץ על "הוסף".

ניתן להוסיף כתובת למטרת שליחת מיילים בלבד(ללא מספר טלפון), אך במידה ורכשנו חבילת SMS ונרצה לשלוח דיוור באמצעותה, חובה להזין מספר טלפון בכתובת השולח ולאמת אותו.

 

 

.


 

אימות כתובת מייל לשליחה: 

1. לאחר שהוספנו כתובת חדשה, נוכל לראות אותה ברשימת הכתובות. אך לפני שנוכל להשתמש בה, יש להיכנס לתיבת הדואר הנכנס שלכם במייל, ולאשר את השימוש בכתובת. 

 

2. לאחר שאישרתם את השימוש בכתובת, תוכלו לראות שהכתובת שהוספנו מופיעה עם "מאושר לשליחה" בירוק. ניתן גם להגדיר את הכתובת שהוספתם ככתובת ברירת המחדל של החשבון שלכם. 

 

3. במידה ותרצו לערוך את אחת מהכתובות שלכם, יש ללחוץ על כפתור העיפרון (עריכה) על מנת להיכנס לפרטי הכתובת ולערוך אותם. ** שימו לב- לא ניתן לערוך את כתובת השולח, רק את הפרטים הנוספים של הכתובת כמו שם השולח, כתובות העסק וכו...

 

.


 

אימות מספר טלפון לשליחה:

ישנם 2 סוגים של תהליכי אימות למספר טלפון- אימות מספר שמקבל SMS, ואימות מספר של מרכזייה. 

1. לאחר שהזנו מספר טלפון בהוספת כתובת השולח וביצענו שמירה, יקפוץ לנו חלון אימות מספר הטלפון. במידה והזנו מספר טלפון שמקבל SMS, נקבל קוד אימות שאותו נצטרך להזין בחלון מטה.

2. במידה ומדובר במספר קווי ללא שלוחות או במספר שחסום לקבלת מסרונים- ניתן לבחור בקבלת שיחה לקבלת קוד האימות. לאחר שהזנו את הקוד- יש לבחור בשמור וסגור.
** אימות למרכזיה עם שלוחות - יש לפנות במייל send.help@comstar.co.il  

 

3. בדומה לאימות כתובת מייל, כאשר סיימנו לאמת את מספר הטלפון- נוכל לראות אותו מסומן בירוק "מאושר לשליחה" ברשימת הכתובות שלנו. 

 

.


 

שימוש בכתובת השולח בשליחה:

כאשר מוגדרת לנו כתובת שולח באופן תקין, נוכל לראות אותה מופיעה בשלב ה"תזמן ושלח" לפני שליחת הודעה חדשה. 

בנוסף, במידה וקיימות אצלנו בחשבון יותר מכתובת שולח אחת - ניתן לבחור מתוך הרשימה הקיימת את הכתובת איתה נרצה לשלוח את ההודעה. אף להוסיף כתובת חדשה במידה וטרם הכנסנו אותה: 

 

 

בהצלחה!

הוסף תגובה
תגובה
שם
פרסם את התגובה
⇧חזור ללמעלה
אנחנו כבר נדאג להתקשר:
© האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר, כל הזכויות שמורות