בלוג | קומסטאר פיתוח מערכות
Comstar Logo
הפוסטים הפופולריים ביותר
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
חזור ◂
27/4
2021
פרסום דף נחיתה ברשתות חברתיות
פרסום דף נחיתה ברשתות חברתיות

כאשר אנחנו מפרסמים את דפי הנחיתה שלנו​ באתרים חיצוניים כמו פייסבוק למשל, נרצה לפעמים להגדיר בעצמנו מה יוצג כך שהפרסום יהיה ייצוגי.
 

1. פרסום דף נחיתה בפייסבוק- הגדרות דף הנחיתה

2. הטמעת קוד מגוגל אנליטיקס בדף הנחיתה

3. עדכון שינויים בפייסבוק

4. פרסום ממומן בפייסבוק

 

אז בואו נתחיל!


 

פרסום דף נחיתה בפייסבוק- הגדרות דף הנחיתה:

1. נכנס לתוך דף הנחיתה שלנו> נלחץ על "הגדרות".

חלון מההגדרות שלנו מחולק ל-3 לשונית: שם הדף, כתובת ודומיין, SEO ופייסבוק.

2. נתחיל קודם מ"שם הדף"- מומלץ לתת שם ידידותי שיופיע בקישור (URL) של דף הנחיתה - מומלץ לתת שם באנגלית!

3. בנוסף תנו כותרת לדף הנחיתה שתהיה חשופה ללקוחותיכם. 

4. לאחר מכן ניכנס ללשונית SEO ופייסבוק>

  •  ניתן להוסיף כותרת לדף שתוג כאשר נפרסם את הפוסט, שימו לב שהמילים המופיעות בכותרת יהיו גם מילות המפתח שאיתן יהיה ניתן לעשות חיפוש במנועי חיפוש כמו גוגל למשל. 
  • הכניסו תיאור לדף - פסקה או מספר שורות עם תיאור קצר על הדף, שימו לב שגם כאן המילים יהפכו להיות מילות מפתח לחיפוש במעוני חיפוש נוספים. 
  • לרוב נרצה גם שתהיה לנו תמונה מקדימה לדף שתופיע בפוסט- נבחר ב"העלה תמונה" בכדי לבחור את התמונה מהמחשב. 
  • לסיום לחצו על "שמור". 

 

.


 

הטמעת קוד מגוגל אנליטיקס בדף נחיתה:

גוגל אנאליטיקס (Google Analytics) הינו כלי פופולארי המוצע לבעלי אתרים, המאפשר ביצוע מעקב אחר כניסות ותנועה באתר ונותנים ניתוח מדויק ומהימן למען מטרות פרסום ופרסום חוזר (רימרקטינג).

את הכלי הנ"ל יש להטמיע בדף הנחיתה באמצעות קוד מתוך גוגל אנליטיקס, למד עוד:
- בכדי ללמוד עוד על גוגל אנאליטיקס וכיצד משתמשים בו (בעברית), יש ללחוץ כאן -

לאחר שהשגתם את הקוד הרלוונטי, על מנת להטמיע אותו בתוך דף הנחיתה יש להיכנס ללשונית SEO ופייסבוק> להכניס את הקוד הרלוונטי במקום המיועד לו.

 

.


עדכון שינויים בפייסבוק

מה עושים אם עשינו שינוי בהגדרות הפרסום של דף הנחיתה, כמו לשנות את תמונת התצוגה מקדימה למשל אבל השינוי לא מתעדכן בפייסבוק?

ברוב המקרים אחרי שעשינוי שינוי בהגדרות הפרסום, יקח כמה שעות ולפעמים כמה ימים עד שהשינוי יתעדכן בפייסבוק.

פייסבוק נוטה לשמור נתונים של קישורים​ שאנחנו מפרסמים בו לאורך זמן כדי לחסוך זמן ומאמץ.
​ישנו קישור שמאפשר לנו לאפס את הזיכרון של פייסבוק מהקישור שלנו:

לחצו כאן לקישור 


1. ​ניכנס לקישור, בתוך  החלונית של sharing debugger נדביק את כתובת הURL של דף הנחיתה שלנו ונלחץ על Debug:

2. לאחר מכן נלחץ על scrape again

 

פעולות אלו יזרזו מעט את קבלת העדכונים בפוסט החדש שתפרסמו לאחר שהטמעתם את שינויים בדף הנחיתה שלכם


 

פרסום ממומן בפייסבוק:

שינוי במדיניות הפרסום הממומן בפייסבוק הינה דבר טבעי המתרחש מעת לעת, ואנחנו בשלח מסר מקפידים להתעדכן בשינויים ולספק לכם מענה עדכני לשינויים אלו.

במידה ואתם עושים פרסום ממומן בפייסבוק, יתכן שלאחרונה נדרשתם מפייסבוק לרכוש דומיין אישי על מנת שתוכלו לאמת אותו, ורק לאחר מכן לפרסם את הדפים שלכם.

עבור דרישה זו השימוש בדומיין אישי קיים הינו הפיתרון האידיאלי, כי זה מאפשר לכם לשלוח דיוורים מהמייל האישי וגם למתג את הדפים תחת העסק שלכם.​ עם זאת, לא לכולם יש דומיין אישי בבעלותם ויש שאינם מעוניינים לרכוש דומיין אישי.

לכן, החלטנו בשלח מסר לספק לכם דומיין אישי מאובטח משלכם.

זה דומיין לכל דבר, עם סיומת גנרית "minisite.ms".

 

למשל, אם שם המשתמש שלכם הוא boot4biz1

כך יראה קישור לדף נחיתה שלכם https://boot4biz1.minisite.ms/WEB4​

1. בכדי לקבל את הדומיין האישי שלכם מטעם שלח מסר יש להיכנס ל"הגדרות"> "כלים"> "הדומיינים שלי":

2. כאן תוכלו לראות את הדומיין שלכם במסגרת הכחולה, יש להעתיק אותו ולאמת אותו בפייסבוק לפני ביצוע הפרסום הממומן שלכם בפייסבוק:

3. ​את הכתובת, יש להוסיף בפייסבוק Business תחת Brands < Domains.

4. ואז בשלב של האימות, יש לבחור באמצעות קובץHTML   >לאחר מכן ללחוץ על הבא> ולקבל הודעה Verified

 

זהו!

ברגע שביצעתם את האימות, באפשרותכם לפרסם בפייסבוק וכל פלטפורמה שתדרוש אימות כזה.​

 

שאלות נפוצות:

שאלה

תשובה

האם הלינקים הקודמים לא יעבוד יותר?

הלינקים הקודמים יעבדו. אך לא ניתן יהיה לפרסם בפייסבוק

האם אוכל לפרסם דפים ישנים עם הקישור החדש?

כן. כל הדפים גם הישנים, כשיוציאו קישור זה יראה את הכתובת החדשה​

במידה ואני משכפל דף נחיתה, זה יקבל את הלינק החדש?

שיכפול וכל דף באופן כללי יקבלו מעתה את הקישור החדש​

אימות מבצעים פעם אחת על הדומיין החדש​

האם זה מייתר את האימות של פייסבוק?

 

בהצלחה!

 

 

הוסף תגובה
תגובה
שם
פרסם את התגובה
⇧חזור ללמעלה
אנחנו כבר נדאג להתקשר:
© האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר, כל הזכויות שמורות