בלוג | קומסטאר פיתוח מערכות
Comstar Logo
הפוסטים הפופולריים ביותר
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
חזור ◂
9/6
2020
מערכת ה SMS המחודשת של שלח מסר
מערכת ה SMS המחודשת של שלח מסר

                             עולם הסמס - SMS

אז מה חשוב לנו שתדעו :

  • "איך אני יודע מה החבילה שמתאימה לי ואיך רוכשים אותה?"

  • " בחרתי חבילה, אני רוצה להתחיל לבנות ולשלוח!"

חבילות הבנק עובדות בשתי צורות -

- לפי כמות תווים 
- חבילות בנק מ 2000 עד כמה מליונים 

לדוגמא ניתן לרכוש חבילת בנק של  2,000 הודעות שבו כל הודעה כוללת 70/140/210 תווים וכמובן שהמחיר יהיה בהתאם.

 אז איך אני יודע כמה תווים וסמסים מתאים לי?

אנחנו ממליצים לרשום טיוטא של הודעה כללית, אותה בדרך כלל תשלחו ללקוחות.
כך תוכלו לראות מה הולך להישלח ללקוחות שלכם, מומלץ להוסיף  קישור לדוגמא, ולפי זה לראות את כמות התווים בהם יהיה לכם צורך.
לאחר מכן ניתן לאמוד את גודל החבילה לפי כמות המנויים שלכם!
שימו לב שתמיד ניתן לבצע רכישה לחבילות עם מספר תווים שונה וכמובן להוסיף הודעות לחבילה קיימת.
ניתן לראות את פירוט כלל החבילות כאן - https://panel.sendmsg.co.il/PurchaseSms.aspx?cat=113 
אנחנו גם כמובן זמינים לתת יעוץ בכל שאלה!

אז איך זה עובד?

   שלב ראשון - יצירת הודעת סמס חדשה

לאחר ביצועה רכישה של חבילת SMS ניכס ל- "הודעה חדשה" תחת לשונית "מערכת SMS". 
כאן נוכל: ליצור מסרון, לקבוע לו תזמון, רשימת תפוצה וכמובן.
תוכלו לראות לבתמונה למטה כיצד נראה דף יצירת מסרון בשלח מסר:

מה אנחנו רואים פה בתמונה?

כניסה ללשונית "הודעות SMS" ושם להודעה חדשה 2.0

אפשרות שם פנימי להודעה, שם זה יעזור ליצור סדר.את השם רק אתם תראו תחת הודעות סמס בטיוטות שמורות וברשימת ההודעות שנשלחו. שימו לב שהוא אינו נגיש למנויים אליהם נשלחת הודעה זו.

במידה והמסרון מיועד להשלח למנוי, אשר השם שלו רשום תחת שדה במערכת ("שם", "שם פרטי" וכו'), ניתן לייצר פניה אישית ללקוח, כך  שהמערכת תשלח לכל מנוי את שמו לדוגמא: "שלום דני!". את הפניה תוכלו לראות  ברובריקה "טקסט ההודעה"(4) והיא תופיע בתבנית . (אוטומטי שדה זה לוקח 10 תווים מכמות התווים להודעה)

כאן אנו רושמים את תוכן המסרון. מצד שמאל (8) ניתן לראות כיצד ההודעה צפויה להראות אצל המנויים במכשירם הסלולארי. בנוסף, מתחת לחלון "טקסט ההודעה ניתן לראות מונים הסופרים את מספר התווים וההודעות / מקטעים, המרכיבים את מסרון זה.

ניתן להוסיף קישור מקוצר לדפי נחיתה שיצרתם. על דף הנחיתה להכיל "שם ידידותי" אותו ניתן להגדיר בהגדרות דף הנחיתה.

ניתן להוסיף ללקוחותיכם את האפשרות להסיר את עצמם מרשימת הדיוור באמצעות לחיצה על לינק הסרה. הדבר יאפשר לו לחסום גם להבא כל דיוור SMS שישלח אליו מחשבונך.

שליחת הודעת בדיקה: בטרם תשלחו את ההודעה לרשימת הלקוחות, ניתן לבצע בדיקה ולשלוח ההודעה למספר טלפון לבחירתך, אותו מזינים ברובריקה של "טלפון לשליחת בדיקה". ניתן לשלוח הודעת בדיקה לכל טלפון, גם כזה שלא נמצא בתוך רשימת המנויים שבחשבונך. יש רק לזכור כי גם הודעת בדיקה, תרד מחבילת הודעות ה-SMS שרכשת בחבילתך.

     שלב שני - תזמון וקביעת תפוצת הודעה

כאשר הודעת SMS יזומה הנשלחת מחשבונך, ניתן לתזמן את שליחתה באמצעות שלושה אפשרויות:

8.1) שליחה מיידית – נשלח למנויים ברגע זה.

8.2) שליחה מתוזמנת – נשלח למנויים בתאריך ובשעה שנקבעים על ידכם.

8.3) לפי שדה משתמש – ההודעה תישלח למנויים בהתאם למה שמילאו בשדה תאריך (למשל, ניתן מראש לכתוב ברכת יום הולדת, או הודעה בדבר סיום חוזה, ולשלוח אותה לכלל המנויים במערכת וזו תגיע לכל מנוי בנפרד, בהתאם לתאריך המוזן אצלו בשדה התאריך).

קביעת תפוצת המנויים אליהם תשלח ההודעה. בין אם קבוצות דיוור (לרבות כלל המנויים במערכת), או למנויים בודדים. בהצגת אפשרויות מתקדמות ניתן לבחור את קבוצות הדיוור שאינכם מעוניינים כי תשלח אליהם הודעת SMS זו.

בסעיף זה נבחר את מספר הטלפון ממנו תשלח הודעת ה-SMS אל הלקוחות (על בסיס מספרי הטלפון המוזנים בחשבונכם תחת כתובת השולח, ב- הגדרות > כלים > כתובת השולח).

שמירת תוכן ההודעה והגדרות שליחת ההודעה כטיוטה שמורה והמשך לשלב השליחה.

יש לקחת בחשבון כי שמירה אוטומטית מתרחשת בעת יצירת הודעת SMS חדשה בדף זה וכי ניתן יהיה למצוא ההודעה בטיוטות השמורות.

מתחת לאייקון של הטלפון הסלולארי ישנם מונים, בהם רשומים לכמה מנויים תשלח ההודעה (בהתאם לתפוצה שבחרתם) וכמה הודעות צריך לשלוח לאותם מנויים (הכמות אינה חופפת כאשר מסרון מכיל יותר ממקטע אחד). המעבר לשלב השמירה וההמשך לא יתאפשר במידה ובין ביתרת חשבונכם, מספיק הודעות כפי שרשום רשום בשדות אלו.

  שלב שלישי - שליחת ההודעה

 

במידה והמסרון הוגדר ככזה הנשלח לקבוצות דיוור (ולא מנויים בודדים), ניתן לבחור בטבלה זו את המנויים הבודדים שאינכם מעוניינים כי יקבלו מסרון זה.

יש לבחור באיזו חבילת הודעות SMS הנכם מעוניינים לעשות שימוש במסרון זה. יש לשים לב כי בעת הבחירה בין החבילות, תהיה הצגה של מספר ההודעות הנשלחות ומספר המנויים שמוגדרים כנמענים להודעות אלה (כפי שרשום מתחת לאייקון הטלפון הסלולארי התחתון, בעמוד היצירה, התזמון וההפצה).

14

שליחת ההודעה. באופן כללי, הודעות שנשלחות מן המערכת, מועברות מרשימת הטיוטות השמורות לרשימת ההודעות שנשלחו. שם ניתן לעקוב אחרי שליחתן, לכמה מנויים הן הגיעו בהצלחה וכמה נכשלו ומדוע (הודעות שנכשלו בשליחתן לא יורדות ממניין ההודעות שנרכשו בחבילת ה-SMS). אולם יש לקחת בחשבון כי לאחר הלחיצה על: "שלח",  יכול להיות שתראו את ההודעות בעוד מקומות:

הודעות שנקבע להן תזמון שליחה בתאריך ושעה שנקבעו מראש, תעבור לרשימת: "שליחה עתידית" (לאחר מועד השליחה שנקבע, ההודעה תעבור ל- "הודעות שנשלחו").

15

הודעות שנקבע להן תזמון שליחה על בסיס שדה תאריך הקיים אצל המנויים, יעברו מרשימת הטיוטות השמורות לרשימת: "מבוססות תאריך".

 

אם יש לכם עוד שאלות שירות התמיכה שלנו זמנין לכם במייל send.help@comstar.co.il , בצאט שבאתר או בטלפון 0774600600.

ועכשיו בונוס קטן שיעזור לכם בתהליך בניית SMS וייעל אותה!

תוכלו להכיר אפשרויות חדשניות של מערכת שליחת SMS

הוסף תגובה
תגובה
שם
פרסם את התגובה
⇧חזור ללמעלה
אנחנו כבר נדאג להתקשר:
© האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר, כל הזכויות שמורות