בלוג | קומסטאר פיתוח מערכות
Comstar Logo
הפוסטים הפופולריים ביותר
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
חזור ◂
27/7
2017
​4 סיבות מדוע חובה לבנות קורס דיגיטלי

מאז שהקמתי את האפשרות ליצירת קורסים ב'שלח מסר', יצא לי להיחשף לכמה עובדות שילוו אותנו בשנים הקרובות.

​אם יצא לך לצפות בכתבות אקטואליה לאחרונה, כנראה שמעת לא מעט על הכיוון שבו העולם מתקדם. 
​הטכנולוגיות מתפתחות, התנאים משתנים ותוך שני עשורים רמת האבטלה תגדל בעשרות אחוזים.

הרבה יגידו שאלו נבואות זעם שנועדו להלחיץ וליצור רייטינג גבוה ליוצרי החדשות, ויכול להיות שגם הכל יתבדה. 
​מצד שני, לעמוד מהצד ולא לעשות כלום זו תהיה שאננות יתר. בחלק מהתיאוריות אף נאמר שהמצב יהיה כזה שמרבית המקצועות כיום ייעלמו, ורוב הדברים יבוצעו ע"י רובוטים, אם זה קופאיות, עובדי מפעל, נהגים ועוד. ישנה תיאוריה ברמה כזו שאנשים יקבלו דמי שכר בסיס קבוע בכל חודש גם בלי לעשות כלום, כחלק מסבסוד ממשלתי כי פשוט ייחסך המון כסף.
​ 


אנשים יתפנו לעשות מה שהם אוהבים, לנגן, לטייל יותר וללמוד את מה שמעניין אותם.
דרך חסכונית מאוד לקבל כלים וידע לתחום שמעניין את האנשים, תהיה ללמוד דרך האינטרנט, באמצעות קורס אונליין
​כבר היום אלפי אנשים בישראל לומדים ומתפתחים דרך לימוד באופן זה. האדם מטבעו תמיד ירצה לחסוך ולהיות "עצלן", לא מתוך כוונה של להתבטל אלא מתוך כוונה לייעל את הזמן ולחסוך עלויות נסיעה, עמידה בפקקים, וזמן רב שמבוזבז בהתארגנות ההכנה. מצד שני, יוצרי הקורס חוסכים עלויות מקום, ארגון המקום לפני, אחרי, הדפסה של חוברות וחומרים שונים. 
גדילה באבטלה, תגדיל אם כך את הצורך בקורסים זולים יותר באינטרנט.
​סיבה נוספת, אם עד כה שמענו במשך שנים על דור ה-Y, ועל הצריכה שלהם במוצרים דרך האינטרנט, בוודאי גם שמע לאחרונה על דור ה- Z. אם לא שמעתם אז אסביר בקצרה שיש חלוקה בין דור X, Y ו- Z, כאשר דור ה- X אלה כל האנשים שטווח גילאים בין 45 עד גיל 60, ואלו אנשים שנחשפו לעולם האינטרנט יחסית בגיל מאוחר, הם סטטיסטית פחות טכנולוגיים אך כן יודעים לעבוד איתו ברמה מסוימת, לקרוא מאמרים בוואלה או YNET, לשלוח מיילים ושאר פעולות בסיסיות אך זה עדיין לא בא בטבעיות.
דור ה- Y, הם ילידי שנות ה- 80 עד שנות ה- 90, והם מייצגים דור שלם שגדל לתוך הטכנולוגיות, יש להם שליטה וגישה טובה לטכנולוגיות והם די שולטים בישומי מחשב ברמה די מתקדמת. עם זאת, הם לא נולדו לתוך זה ולא "חיו" את זה מגיל 0. דור ה- Z לעומת זאת, נולדו לעולם הטאבלטים והסמארטפונים, מגיל שנתיים כבר גוללים את המסך עם האצבע, ולא יודעים מה זה קלטת או ווקמן.

למה חשוב לדעת את כל זה? כי זה דור שעבורו לקרוא מהמחשב, זה כפי שעבור רובנו לקרוא מספר או עיתון מודפס, זה אפילו יותר נוח להם ויותר "טבעי" עבורם. המשמעות, שלרכוש מקצוע, או תחביב דרך קורס דיגיטלי, יהיה להם יותר מושך וקל מללכת לקורס פיזי מרוחק שדורש לוגיסטיקה. לא ברור להם למה צריך לנסוע רחוק ולהתאמץ אם אפשר מהבית, ולכן זו סיבה מצוינת להתחיל ליצור עבורם קורס אינטרנטי.
 
​עבור מרבית בעלי העסקים, גובה ההכנסה תלוי בכמות הזמן שיש לבעל העסק. אם אני מאמן כושר, תזונאי, מרצה, קופירייטר, מעצב, יש כמות מוגבלת למה שאני יכול לספק במשך היום, ולכן אם יש לי את הידע שצברתי, אני יכול ללמד אותו באמצעות הקלטה של סרטוני וידאו, הסברים ודפי הדרכה, ולמכור את הידע הזה ברחבי הארץ בלי להיות מוגבל בזמן או גיאוגרפית
קופירייטר שבמשך כל חייו עזר לעסקים לכתוב נכון מודעה פרסומית, דף נחיתה או ליצור מאמר, יכול ללמד את הטריקים שלו דרך קורס כזה ולמכור אותו במאות יחידות, ממחירים של 200 שקלים ועד 7000 ₪ בקורסים שלרוב מלווים בשיחה שבועית של בדיקה שיעורים ואימון, אך הכמות כמעט ותלויה רק ברמת השיווק וההפצה של הקורס.
זה לא סותר בשום אופן המשכיות של אספקת השירות האישי במקביל, רק שזה מאפשר הכנסה נוספת והגדלת גובה ההכנסה, לכן מאוד מומלץ לכל עסק ליצור לעצמו קורס כזה.
 ​
הסיבה הרביעית, היא שגם אם עד כה לא השתכנעת שמקורס תגדיל את ההכנסות לעסק, אז אין שום צל של ספק שליצור קורס, אפילו בסיסי של הצגת הידע שלך לקהל הלקוחות הפוטנציאליים יכול להביא לקוחות שירכשו את השירות שלך. כיום קורס דיגיטלי הוא ה"ספר" במתכונת חדשה
אם עד כה ספר היה נחשב "כרטיס הביקור" של עסק שרוצה יחסי ציבור ולהיחשב כאוטוריטה בתחומו, אז קורס אונליין יחשיב אותו על אחת כמה וכמה כמישהו שמבין בתחום, ואם הוא מלמד, אז בטח יודע טוב. תחשבו על מקדם אתרים שיצר קורס בשם "הקורס המקיף לקידום האתר שלך", ונתקלתם בקורס הזה. ראשית סיכוי גבוה שתרצו לרכוש את הקורס ולקדם את האתר, כי קידום עולה אלפי שקלים, ולקדם בעצמך זה הרבה יותר זול, אך אם תצפו ביוצר הקורס, תראו שהוא באמת מבין מה הוא אומר, וזה אפילו עובד, זה מאוד הגיוני שתיצרו קשר באיזשהו שלב כדי שיבצע עבורכם את העבודה.
 

המסקנה היא שכבעל/ת עסק, חובה ליצור קורס דיגיטלי, להציע אותו בתשלום ולבנות תשתית חזקה הרבה יותר לעסק שיהיה יציב בעולם המודרני.
​​
​כבעלים של חברת 'שלח מסר', עבדתי קשה על מנת לאפיין וליצור את מערכת הקורסים הנוחה והטובה ביותר.
​מערכת הקורסים שלנו בשלח מסר, מאפשרת תזמון שיעורים לפי זמנים שנקבעים מראש, וכעת, פיתחנו כלי של מודל מבחנים
אמריקאים + תעודה.
 
לפרטים על מערכת הקורסים של 'שלח מסר', צרו קשר עכשיו 
בטלפון 077-4600600
או במייל [email protected]

​שלכם,
​אסף שטרן
​מנכ"ל שלח מסר
​https://www.facebook.com/asafstern 
 
 
 
הוסף תגובה
תגובה
שם
פרסם את התגובה
⇧חזור ללמעלה
אנחנו כבר נדאג להתקשר:
© האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר, כל הזכויות שמורות