בלוג | קומסטאר פיתוח מערכות
Comstar Logo
הפוסטים הפופולריים ביותר
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
חזור ◂
18/4
2021
יצירת שדה REF (מקור הגעה) בטופס של דף נחיתה
יצירת שדה REF (מקור הגעה) בטופס של דף נחיתה

שדה REF משמש לרוב עבור תכניות שותפים ומטרתו היא לרשום אצל כל נרשם בטופס את מקור ההרשמה שלו.
לדוגמה: אם אנו משיקים קמפיין עם דף נחיתה שיפורסם בפייסבוק ובגוגל, ויקודם בנוסף ע"י שותף נוסף. אתם בתור המפרסם, תרצו לדעת ולהבין מהיכן נרשמו הכי הרבה בטופס ההרשמה.

אז בואו נתחיל!

 


 

יצירת שדה REF - סדר פעולות:

לפני שניגש לתהליך הטמעת השדה REF בתוך הטופס שלנו, יש ליצור קודם כל את השדה REF בהגדרת השדות שלנו:

1. יש ללכת להגדרות> כלים> הגדרת שדות.

 

2. לאחר מכן, ניצור שדה חדש, ניתן לו את השם באנגלית REF> ונקבע את סוג השדה: "טקסט". 

3. אחרי שיצרנו בביטחה את שדה הREF שלנו, ניגש כעת לעריכת הטופס הנמצא בתוך דף הנחיתה שבנינו בשלח מסר


 

4. בתוך לשונית הגדרת שדות הטופס>שדות לבחירה> נסמן "וי" בתוך שדה הREF שלנו.

 

5. לאחר שסימנו ב"וי" את שדה הREF, נוכל לראות שהוא עבר ל"שדות שיופיעו בטופס", נלחץ על שלושת הנקודות של השדה שלנו: 

 

6. לאחר מכן יפתח לנו חלון שבתוכו קודם קודם, נסמן "וי" בשדה מוסתר. 

ובתוך החלון של שם הפרמטר (למתכנתים), נזין את המילה REF באנגלית בלבד! 

 

7. הזנת ערך ברירת מחדל- במידה ונרצה להזין ערך קבוע מראש שיהווה את פלטפורמת ברירת המחדל שדרכה נרשמים המתעניינים שלנו. 

כלומר, נניח והשתמשתי בקישור REF על מנת לנתח מהיכן הגיעו הכי הרבה נרשמים, אך גם חשוב לי שאתר הבית שלי, יהיה הפלטפורמה ה"ראשית", "דיפולטיבית" להרשמה.

לכן, בנוסף להזנת שדה REF יש להזין גם בשדה "ערך ברירת המחדל" את דומיין האתר האישי שלכם, במידה וזוהי פלטפורמת הרישום הראשית שלכם.
כך יהיה ניתן לדעת במקרה והיו לי נרשמים שלא עשו דרך דרך המשווק/דרך אחת מהרשתות החברתיות שפירסמתי בהם. 

 

הזנת ערך ברירת מחדל מסייע לנו רבות בחלוקה לקבוצות פילוח, או לתזמון הודעות עתידיות למשל. לכן, נזין בחלון של ערך ברירת מחדל את הערך הרצוי שלנו בהתאם לשדה שבחרנו.

 


 

הזנת ערך מקור ההגעה בקישור דף הנחיתה:

לאחר שסיימנו ליצור את שדה הרף במערכת ובהגדרות הטופס, כעת עלינו להחליט ולהגדיר את מקור ההגעה שלנו. לביצוע שבל זה, יש לפתוח את קישור דף הנחיתה בדפדפן, על מנת שנוכל להזין את ערך מקור ההגעה בקישור עצמו.

 

1. בתוך עריכת דף הנחיתה, יש ללחוץ על כפתור אפשרויות פרסום, הנמצא בחלק העליון הימני של המסך:

 

2. כעת יש להעתיק את הקישור:

 

3. לאחר מכן, נפתח לשונית חדשה בדפדפן שלנו ובשורת הכתובת (URL) נדביק את הקישור.

4. כעת יש ללחוץ על שורת הכתובת על מנת לערוך אותה. נוסיף בקישור את הערכים הבאים:

ref=test?

אותם תמיד יש לרשום אחרי מספר דף הנחיתה (מה שמופיע בדוגמא כ162321):

 

5. כעת יש להזין במקום המילה "test" , את מקור ההגעה שאותו תרצו לבדוק את קישור הREF שלכם. 
לדוגמא:

  • אם אהיה מעוניין לבדוק כמה אנשים נרשמו דרך הפרסום ששמתי בפייסבוק,
    אחליף את המילה test ל: facebook

https://n.sendmsg.co.il/f1/example?ref=facebook

 

  • או למשל אם ארצה לראות כמה אנשים נרשמו דרך דף הנחיתה שפירסמתי בגוגל
    אחליף את המילה test במילה: google

https://n.sendmsg.co.il/f1/example?ref=google

 

  • או במידה וארצה לבדוק כמה אנשים הגיע דרך "מושיק" המשווק שלי,
    אחליף את המילה test ל: moshik

https://n.sendmsg.co.il/f1/example?ref=moshik

 

החלפת המילה test בקישור במדריך זה נכונה כך גם לשאר פלטפורמות הפרסום שאנו מכירים ומשתמשים בהן. בדוגמא שנתנו עם Facebook למשל כל מי שירשם דרך הקישור הנ"ל, נוכל לראות את הערך facebook בשדה ref, זאת כאשר ניכנס לצפייה בפרטי המנוי אצלנו. כך נדע שהנרשם הגיע דרך הפייסבוק.
 


חשוב מאוד לשים לב:

1. שדה REF מחייב הפעלת JS בטופס. לכן שדה REF אינו יכול לפעול בטופס ללא JS.
2. במידה והטופס מוטמע באתר חיצוני, יש לברר כי מדובר באתר HTML רגיל - אז לא אמורה להיות כל בעיה.
3. במידה והטופס מוטמע באתר וורדפרס - ניתן להטמיע טופס עם REF רק באמצעות עורך "אלמנטור" ניתן לראות שלבי פעולה בחלק השני של המדריך אותו תמצאו כאן: מדריך הטמעת טופס באלמנטור

4. טופס המוטמע באתר חיצוני באמצעות קוד iFrame, כנראה, שלא יתמוך בפונקציית REF בכתובת באתר בו זה הוטמע.

 

 

בהצלחה!

הוסף תגובה
תגובה
שם
פרסם את התגובה
⇧חזור ללמעלה
אנחנו כבר נדאג להתקשר:
© האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר, כל הזכויות שמורות