בלוג | קומסטאר פיתוח מערכות
Comstar Logo
הפוסטים הפופולריים ביותר
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
חזור ◂
18/4
2021
יצירת שדה REF (מקור הגעה) בטופס של דף נחיתה
קטגוריות:
יצירת שדה REF (מקור הגעה) בטופס של דף נחיתה

שדה REF משמש לרוב עבור תכניות שותפים ומטרתו היא לרשום אצל כל נרשם בטופס את מקור ההרשמה שלו.
לדוגמה: אם אנו משיקים קמפיין עם דף נחיתה שיפורסם בפייסבוק ובגוגל, ויקודם בנוסף ע"י שותף נוסף. אתם בתור המפרסם, תרצו לדעת ולהבין מהיכן נרשמו הכי הרבה בטופס ההרשמה.

אז בואו נתחיל!

סדר הפעולות ליצירת שדה REF:

לפני שניגש לתהליך הטמעת השדה REF בתוך הטופס שלנו, יש ליצור קודם כל את השדה REF בהגדרת השדות שלנו:

1. יש ללכת להגדרות> כלים> הגדרת שדות.

2. לאחר מכן, ניצור שדה חדש, ניתן לו את השם באנגלית REF> ונקבע את סוג השדה: "טקסט". 

3. אחרי שיצרנו בביטחה את שדה הREF שלנו, ניגש כעת לשלב יצירת/עריכת טופס ההרשמה שלנו, דרכו ירשמו המנויים. ליצירת טופס חדש- ניתן להיכנס דרך לשונית מנויים>יצירת טופס חדש.

 

1.3 בעריכת טופס קיים שכבר יצרנו, יש להיכנס לשונית מנויים>טפסים קיימים, ולצד הטופס שיצרנו יש להיכנס לעריכה, באמצעות העיפרון הירוק בחלק השמאלי של השורה של הטופס שלנו.

** במידה וקיים לנו טופס בתוך דף נחיתה קיים, ניתן כמובן להיכנס ישירות לעריכת דף הנחיתה שלנו ולערוך הטופס שלנו גם משם. 


4. כעת עלינו להוסיף את השדה החדש שיצרנו, לתוך הטופס שלנו. ניכנס לערוך טופס:

5. בתוך לשונית הגדרת שדות הטופס>שדות לבחירה> נסמן "וי" בתוך שדה הREF שלנו.

6. לאחר שסימנו ב"וי" את שדה הREF, נוכל לראות שהוא עבר ל"שדות שיופיעו בטופס", נלחץ על שלושת הנקודות של השדה שלנו: 

7. לאחר מכן יפתח לנו חלון שבתוכו קודם קודם, נסמן "וי" בשדה מוסתר. 

ובתוך החלון של שם הפרמטר (למתכנתים), נזין את המילה REF באנגלית בלבד! 

 

8. הזנת ערך ברירת מחדל- במידה ונרצה להזין ערך קבוע מראש באחד מהשדות של הטופס, שיהווה את פלטפורמת ברירת המחדל שדרכה נרשמים המתעניינים שלנו. 

כלומר, נניח והשתמשתי בקישור REF על מנת לנתח מהיכן הגיעו הכי הרבה נרשמים, אך גם חשוב לי שאתר הבית שלי, יהיה הפטפורמה ה"ראשית", "דיפולטיבית" להרשמה. לכן, בנוסף להזנת שדה REF, אני אזין גם את שדה ברירת המחדל- ושם אכתוב של כתובת האתר האישי שלי כי זוהי פלטפורמת הרישום הראשית שלי. 

כך יהיה ניתן לדעת במקרה והיו לי נרשמים שלא עשו דרך דרך המשווק/דרך אחת מהרשתות החברתיות שפירסמתי בהם. 

הזנת ערך ברירת מחדל מסייע לנו רבות בחלוקה לקבוצות פילוח, או לתזמון הודעות עתידיות למשל. לכן, נזין בחלון של ערך ברירת מחדל את הערך הרצוי שלנו בהתאם לשדה שבחרנו.

 

9. לאחר שעשינו את כל זה, והטמענו את השינויים בטופס בהצלחה. הגיע השלב בו נחליט על המקור שנרצה לבדוק כמה מנויים הגיעו ממנו:

כלומר, עלינו לראות את הקישור המלא של דף הנחיתה עם הטופס שהטמענו, על מנת שנוכל לערוך אותו ידנית ולהזין את שם המקור הרצוי בתוך הקישור עצמו. 

 

להלן סדר הפעולות:

10. בתוך עריכת דף הנחיתה נלחץ עלך כפתור אפשרויות פרסום, הנמצא בחלק העליון הימני של המסך, והוא בצבע כתום:

11. אחרי שלחצנו על הכפתור יפתח לנו חלון במרכז המסך אשר מציג את הקישור של דף הנחיתה שלנו, עלינו להעתיק את הקישור המופיע:

12. לאחר שהתעקנו את הקישור, נפתח לשונית חדשה בדפדפן שלנו, ובשורת הכתובת (URL) נדביק את הקישור שלנו. לאחר שהדבקנו את הקישור, נלחץ עליו על מנת לערוך אותו בתוך שורת הכתובת:

עלינו להוסיף אחרי מספר הטופס (מה שמופיע בדוגמא כ162321), את הסימונים הבאים:

ref=test?

אחרי שעשינו זאת הקישור צריך להיראות כך:

13. עכשיו לשלב האחרון והופי- עליכם לבחור מאיזה פלטרפורמה תרצו לבדוק את הקישור REF שלכם ולהחליף את המילה test באופציה הרצויה. כלומר אם אהיה מעוניין לבדוק כמה אנשים נרשמו דרך הפרסום ששמתי בפייסבוק, אחליף את המילה test ל: facebook.

הקישור המלא יראה כך:

https://n.sendmsg.co.il/f1/example?ref=facebook

או למשל אם ארצה לראות כמה אנשים נרשמו דרך דף הנחיתה שפירסמתי בגוגל אחליף את המילה test במילה: google.

הקישור המלא יראה כך:

https://n.sendmsg.co.il/f1/example?ref=google

החלפת המילה test בקישור במדריך זה נכונה כך גם לשאר פלטפורמות הפרסום שאנו מכירים ומשתמשים בהן. בדוגמא שנתנו עם Facebook למשל כל מי שירשם דרך הקישור הנ"ל, נוכל לראות את הערך facebook בשדה ref, זאת כאשר ניכנס לצפייה בפרטי המנוי אצלנו. כך נדע שהנרשם הגיע דרך הפייסבוק.
 

חשוב מאוד לשים לב:

1. שדה REF מחייב הפעלת JS בטופס. לכן שדה REF אינו יכול לפעול בטופס ללא JS.
2. במידה והטופס מוטמע באתר חיצוני, יש לברר כי מדובר באתר HTML רגיל - אז לא אמורה להיות כל בעיה.
3. במידה והטופס מוטמע באתר וורדפרס - ניתן להטמיע טופס עם REF רק באמצעות עורך "אלמנטור" ניתן לראות שלבי פעולה בחלק השני של המדריך אותו תמצאו כאן: מדריך הטמעת טופס באלמנטור

4. טופס המוטמע באתר חיצוני באמצעות קוד iFrame, כנראה, שלא יתמוך בפונקציית REF בכתובת באתר בו זה הוטמע.

הוסף תגובה
תגובה
שם
פרסם את התגובה
⇧חזור ללמעלה
אנחנו כבר נדאג להתקשר:
© האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר, כל הזכויות שמורות