בלוג | קומסטאר פיתוח מערכות
Comstar Logo
הפוסטים הפופולריים ביותר
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
חזור ◂
26/10
2021
יצירה ונעילת דפי נחיתה
יצירה ונעילת דפי נחיתה

דפי הנחיתה יכולים להיות כלי מצויין על מנת לעקוף הגבלות שונות של תיבות המייל, מבלי לוותר על תוספות חשובות (כמו טופס הרשמה, תמונות רקע, סרטונים וכו'), ומבלי להעמיס על אתר העסק.
כמו כן, דף נחיתה יכול לשמש לשיווק במדיות נוספות כגון רשתות חברתיות ופרסום ממומן.

 

1. יצירת דף נחיתה

2. הגדרת שם ידידותי (FURL)

3. בניית דף הנחיתה - שלבים ראשונים

4. יצירת רקעים לרוחב

5. פעולות באזור דפי הנחיתה

6. נעילת דף נחיתה 

 

אז בואו נתחיל!
 

.


 

יצירת דף הנחיתה:

 

1. יש לרחף מעל לשונית "דפי נחיתה וטפסים", משם בחרו "דף נחיתה חדש":

 

2. לאחר מכן, בחרו תבנית אשר מתאימה לרצונכם, או בחרו ב"דף חלק" על מנת לבנות דף נחיתה בעיצוב אישי שלכם:

 

 

3. כעת, לפני שתתחילו לבנות ולעצב את דף הנחיתה שלכם, יש ראשית לשמור אותו בשם.
לחצו בפינה הימנית העליונה על "שמור":

 

4. כעת תחת לשונית "שם הדף" הזינו שם פנימי (רק אתם תראו אותו), וכותרת (שם הדף כפי שהלקוחות יראו)
לסיום יש ללחוץ על "שמור". 

 

.


 

שם ידידותי (FURL):

ניתן להוסיף "שם ידידותי" לדף הנחיתה שלכם, משמעות הדבר היא שבקישור דף הנחיתה (URL) כבר לא יראו את מספר הדף ובמקומו יופיע השם שכתבתם. 
** שימו לב! לא ניתן לתת שם ידידותי בעברית, עם רווחים או סימני פיסוק.

 

 

.


 

בניית דף הנחיתה - שלבים ראשונים:

1. ניתן לצפות בסרטון הדרכה למתחילים על בניית דפי נחיתה במערכת שלח מסר:
 

 

.


 

הוספת רקעים לרוחב:

2. בדפי הנחיתה, ניתן לשנות את עיצוב הרקע וליצור "רקעים לרוחב"- רקע שמתפרס על כל רוחב הדף. 

 

 

3. אפשרויות פרסום- לאחר שסיימתם לבנות ולעצב את דף הנחיתה שלכם, ניתן ללחוץ על כפתור "אפשרויות פרסום", שם יהיה ניתן להעתיק את קישור דף הנחיתה, ולהדביק אותו היכן שתבחרו. 

 

.


 

פעולות בדפי הנחיתה:

1. תוכלו ללחוץ על לשונית "דפי נחיתה וטפסים" או לרחף מעליה> ולבחור ב"דפי נחיתה" בכדי לצפות ברשימת דפי הנחיתה שיצרתם בחשבונכם:

 

2. ברשימת דפי הנחיתה שלכם, תוכלו לראות את הדפים שיצרתם, לפי השמות הפנימיים שלהם.
את הצפייה בדפים הנמצאים תחת תגיות שיצרתם בחשבון, ניתן באמצעות לחיצה על התגית הרצויה.
ולצד כל דף המופיע בטבלה, תמצאו מספר אייקונים המאפשרים לכם לבצע פעולות שונות

 

 "הצגה בדפדפן" - לחיצה על אייקון תפתח את דף הנחיתה שלכם לצפייה בדפדפן. 

 "קישור" - לחיצה על האייקון תפתח לכם חלונית שם תוכלו לראות את קישור הURL של דף הנחיתה ולהעתיק אותו, מבלי להיכנס לתוך עריכת דף הנחיתה. 

 "צפיות" - האייקון מציג לכם את מספר הצפיות שנעשו בדף שלכם. שימו לב שהמספר כולל גם את הכניסות והצפיות שאתם עושים במהלך הבדיקות במערכת. 

 "נעילת דף" - לחיצה על האייקון תפתח בפניכם את האפשרויות לנעילת דף הנחיתה. 
      

 "צור עותק" - לחיצה על האייקון תפתח לכם עותק/ שכפול של דף הנחיתה שיצרתם ותכניס אתכם מיד למצב עריכת העותק. 

 

.


 

נעילה של דף נחיתה

מה זה אומר לנעול דף נחיתה?

נעילת דף נחיתה מאפשרת לכל בעל חשבון בשלח מסר להגביל גישה לדפי נחיתה מסויימים ולקבוע כי הגישה לתוכן בדף יתאפשר רק על ידי הזנת פרטי זיהוי לפי מגוון אפשרויות, ובכך לחסום את הגישה לתוכן בדף לכל מי שאינו מורשה לכך.

למה לי לנעול דף נחיתה?

ישנן כמה סיבות עיקריות למה לנעול דף נחיתה ולא לאפשר גישה חופשית לכולם:

  • יצירת תוכן אקסלוסיבי אמיתי - ברגע שהגדרנו שהגישה לדף איננה חופשית לכולם אלא רק ליחיד סגולה, כאלה שמתאימים להגדרות מסוימות, הפכנו למעשה את התוכן שלנו ליוקרתי, וככזה שכולם רוצים להחשף אליו.
  • הגבלת המידע רק ללקוחות שרכשו - אם יצרתם תוכן שתרצו כי רק הלקוחות המשלמים יחשפו אליו, האפשרות של נעילת דפי נחיתה מושלמת עבורכם, תוכלו להגדיר כי רק לקוחות שביצעו רכישה יוכלו לקבל גישה לדף!
  • הפכו את דף הנחיתה שלכם להרצאת בונוס - על ידי נעילת דף הנחיתה תוכלו לייצר עבור הקלוחות שלכם תוכן מיוחד כבונוס ללקוחות משלמים (או כל קבוצה אחרת שתבחרו), כך תוכלו לחזק את הקשר עם הלקוח ולייצר עבורו תוכן איכותי אמיתי!

 

במערכת שלח מסר אפשרי לנעול דפי נחיתה במגוון דרכים ולמגוון סיבות. כדי לגשת לאפשרויות הנעילה, נלחץ על כפתור המנעול במסך דפי הנחיתה:

 

אפשרויות נעילה:


1. נעילה עם סיסמה / קופון אוניברסלי - מיועד לכך שרק מי שיודע מה הסיסמה/קוד יוכלו להיכנס לדף נחיתה. מעולה לשיווק מבצעים דיסקרטיים יותר:

 

2. הגדרת סיסמה לפי שדות לקוח - מגדירים לכל מנוי בסדרה שדה ייעודי שהמנוי צריך למלא בהתאם, למשל שדה בשם "סיסמה" שאנחנו מגדירים לכל מנוי בנפרד והוא צריך למלא את השדה הזה ואת כתובת המייל שלו כדי להמשיך לדף - מיועד להגנה על תכנים שלא מעוניינים שיעברו בין אנשים:


3. הגדרת גישה לפי קבוצות דיוור - מגדירים קבוצות דיוור שרק מי שנמצא בהן - יכול להיכנס לדף הנחיתה - מיועד גם להגנה על תכנים שלא מעוניינים שיעברו בין אנשים.

 

וכך נראה מסך הכניסה לדף נחיתה נעול:

 

 

בהצלחה!

הוסף תגובה
תגובה
שם
פרסם את התגובה
⇧חזור ללמעלה
אנחנו כבר נדאג להתקשר:
© האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר, כל הזכויות שמורות