בלוג | קומסטאר פיתוח מערכות
Comstar Logo
הפוסטים הפופולריים ביותר
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
חזור ◂
14/6
2021
קישור חכם (קישור העברת משתמש)
קישור חכם (קישור העברת משתמש)

קישור חכם (קישור העברת משתמש)

הינו לינק העברה מקבוצה לקבוצה. הלינק מאפשר למנוי לבחור לעבור מקבוצת דיוור אחת לאחרת או להיות מוסר ממנה.

אז בואו נתחיל!


1. ראשית, צרו את תוכן ההודעה (רצוי לכלול הסבר לפעולת הקישור).

2. ניתן לבחור לשים את הלינק באמצעות 3 אפשרויות: טקסט, תמונה, כפתור.

3. בבלוק טקסט, יש לסמן את הטקטס שאותו נרצה להפוך לקישור החכם. לאחר מכן בחלון סרגל הכלים שנפתח מעל סימון הטקסט יש לבחור באייקון הקישור: 


 

4. לאחר שלחצתם על אייקון הקישור> יש לבחור מהרשימה את האפשרות של "קישור חכם":

5. לאחר מכן, יש להגדיר את מאפייני ההעברה> מה יקרה למנוי שלוחץ על הקישור? :

  • מאיזה קבוצה הוא יוסר
  • ולאיזו קבוצה הוא יתווסף 

 


על מנת להוסיף את הקישור החכם בבלוק כפתור.

1. יש להוסיף את הבלוק כפתור בעורך> לאחר מכן יפתח לנו תפריט עריכת הכפתור בצד הימני של העורך. שם ניתן לשים את הקישור אליו נרצה שמנוי שלנו יעבור, ולבחור מהרשימה את ההגדרה של "קישור חכם".

2. לאחר שעשיתם זאת, יש לקבוע את מאפייני ההעברה:


על מנת להוסיף את הקישור החכם בבלוק תמונה. 

1. יש להוסיף את הבלוק תמונה בעורך> לאחר מכן יפתח לנו תפריט עריכת התמונה, שם יש לבחור תמונה רצויה מתוך הגלרייה.

2. לאחר מכן, יש להטמיע את הקישור אליו נרצה שהמנוי שלנו יעבור בעת הלחיצה על התמונה, בסוג הקישור יש לבחור מהרשימה "קישור חכם". לאחר שעשיתם זאת, יש לקבוע את מאפייני ההעברה:

 

דוגמאות לשימושים נפוצים:



ThumbsUp אישור השתתפות ותזכורות אוטומטיות: תוכלו ליצור קבוצה "מוזמנים לכנס שלא אישרו הגעתם" אליה תצרפו את המנויים ואליה תשלחו את ההזמנה.
לחיצה על קישור ההעברה תוציא את המנוי מקבוצה זו ותעביר אותו לקבוצת "אישרו הגעתם לכנס".
באופן זה תהיה לכם רשימה של מוזמנים, ורשימה של מנויים אותם יש לתזכר ולעודד להצטרף (בעזרת הודעות מתוזמנות מראש למשל).

ThumbsUp הצטרפות לסדרה חדשה: תוכלו ליצור קבוצה של "מעוניינים לקבל טיפים להצלחה" אשר תהיה מחוברת לסדרה. לחיצה על הקישור תצרף את המנוי לקבוצה זו, והוא יתחיל לקבל את הודעות הסדרה.
דוגמא מצויינת המשמשת רבים להגדלת מכירות.

ThumbsUp בחירה עצמאית של תדירות המשלוח: תוכלו ליצור קבוצות של "מדוורים חודשית", "מדוורים שבועית" ו-"מדוורים רק באירועים חשובים".
3 קישורי העברה יצרפו את המנויים לקבוצה המתאימה להעדפות שלהם, ובכך תגיעו לפלח המתאים ביותר עם פחות הסרות (כי יש כאלו שמעדיפים להיות בעניינים כל הזמן, וכאלה שרוצים את כל המידע מרוכז בפעם אחת).

 

בהצלחה!


 

 

הוסף תגובה
תגובה
שם
פרסם את התגובה
⇧חזור ללמעלה
אנחנו כבר נדאג להתקשר:
© האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר, כל הזכויות שמורות