באמצעות החיבור בין זאפייר לשלח מסר ושאר מערכות – ניתן לבצע אוטומציות בסיסיות של טריגר > אקשן (זאפים) שעוזרות לנו לסנכרן בין כמה מערכות ולחסוך שעות עבודה מיותרות. במדריך זה תמצאו הרחבות ואפשרויות מתקדמות לעבודה עם זאפייר.

המדריך המתקדם לעבודה עם זאפייר: זאפ לדוגמה

זאפ שמאפשר הוספת שורה חדשה במסמך Google Sheets על כל הרשמה בשלח מסר:
1. ליצור טריגר של הרשמה בטופס בשלח מסר או מנוי נכנס לקבוצת דיוור.
2. להוסיף אקשן הוספת שורה במסמך Google Sheets עם הנתונים שנקלטו בטריגר.

זאפ פופולארי- Google Sheets

מה נותן לנו זאפייר בתשלום?

נושאים מתקדמים בזאפייר :

1. אקשנים מרובים ואפליקציות מרובות (בתשלום):

בזאפייר ניתן לבצע זאפ שמכיל אחרי הטריגר – שרשרת של אקשנים (פעולות) באילו אפליקציות שנרצה, על מנת למנוע חוסר סנכרון בין זאפים שונים.
**חשוב לשים לב לסדר של כל פעולה ופעולה – אילו פעולות נרצה שיבואו לפני האחרות? **

2. מסלולים ו/או תנאים בזאפייר (בתשלום):

ניתן בזאפייר להוסיף תנאים ומסלולים שונים לזאפ.
למשל – ניתן לקבוע שבמידה ומנוי חדש נרשם וממלא שהוא זכר, זאפייר תכניס את המנוי לקבוצת דיוור א’ ובמידה והנרשמת מילאה שהיא נקבה, זאפייר יכניס אותה לקבוצת דיוור ב’:

3. דיליי לפני אקשן (בתשלום):

בזאפייר ניתן להוסיף דיליי לפני אקשן, הדיליי יכול להיות דיליי של זמן כלשהו (שעה, יום, שבוע וכו’) או דיליי עד לזמן כלשהו – תאריך ספציפי או תאריך יחסי כמו “שבוע הבא ב-8:00” או “מחר ב-00:00” (באנגלית):

4. איך לא “לשרוף” את הזאפייר: 

בזאפייר בחינם אנחנו מוגבלים מאוד בכמות האקשנים לחודש (100 לחודש) אבל גם בזאפייר בתשלום ישנה הגבלה כלשהי.
על מנת לא לסיים בטעות את כל המגבלה הזו בפעולה אחת – נקפיד:
לוודא שהזאפ שלנו כבוי לפני שנייבא מנויים בקובץ אקסל ולפני שנעביר מנויים לקבוצת דיוור שיש עליה זאפ (במידה ובחרנו שהטריגר יהיה כאשר מנוי נכנס לקבוצת דיוור) .
במידה וקבענו שהטריגר הוא על נרשם חדש בטופס בשלח מסר – נוודא שאין לנו טפסים פעילים אחרים שאיננו רוצים שיפעילו את הזאפ – במידה ויש לנו אז נשקול להשתמש בטריגר של הצטרפות לקבוצת דיוור במקום.

 

כל הנושאים זמינים לצפייה ברצף בסרטון הבא:

בהצלחה!

 

 

סרטון הדרכה זמין עבורכם להורדת גם בתיקיית הדרייב שלנו במקרה של חסימת תוכן.

פתח צ׳אט
1
💬 אפשר לסייע לך?
Scan the code
היי 👋
אולי אוכל לסייע לך במשהו?