בלוג | קומסטאר פיתוח מערכות
Comstar Logo
הפוסטים הפופולריים ביותר
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
01/01
1901
חיבור 2LINK למערכת שלח מסר
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
חיבור 2LINK למערכת שלח מסר
חיבור 2LINK לשלח מסר חיבור מערכת כרטיסיות לשלח מסר. בכמה צעדים פשוטים תוכלו לחבר את הכרטיסייה הדיגיטלית לחשבון שלכם בשלח מסר ובכך לבצע אינטגרציה בין המערכות
12/06
2023
יצירת טופס וקישור לדף תודה וקבוצת דיוור
יצירת טופס וקישור לדף תודה וקבוצת דיוור
מדריך ליצירת טופס בעורך החדש וקישור לדף תודה וקבוצת דיוור. *המדריך מתבסס על הנחה שנוצרה קבוצת דיוור ושישנו קישור לדף תודה מוכנים. **המדריך נוצר בתאריך 12.06.2023 ויכולים להיות שינויים לאחר מכן שיגרמו לצילומי המסך ולאפשרויות המופיעים במדריך להיות שונים מגרסת העורך העדכנית.
11/04
2023
ניהול תלמידים בקורס דיגיטלי
ניהול תלמידים בקורס דיגיטלי
מדריך לניהול תלמידים במערכת הקורסים הדיגיטליים של שלח מסר
11/04
2023
הגדרות מתקדמות לקורס
הגדרות מתקדמות לקורס
מדריך המסביר על האפשרויות המתקדמות שניתן לערוך בהגדרות הקורס במערכת הקורסים של שלח מסר
11/04
2023
יצירה של קורס חדש
יצירה של קורס חדש
מדריך מפורט שמסביר איך ליצור קורס חדש ולהגדיר את ההגדרות הבסיסיות שבו במערכת הקורסים הדיגיטליים של שלח מסר
21/03
2023
יצירת התממשקות בין Woocommerce לשלח מסר
יצירת התממשקות בין Woocommerce לשלח מסר
במדריך זה נציג לכם כיצד ניתן ליצור התממשקות בין Woocommerce לחשבון שלכם בשלח מסר באמצעות התוסף החדש של שלח מסר
13/11
2022
ייחודי לשלח מסר: הגנה מתביעה על ידי המילה ׳פרסומת׳
ייחודי לשלח מסר: הגנה מתביעה על ידי המילה ׳פרסומת׳
הרבה עסקים בשנה האחרונה נתבעו או קיבלו אזהרות מתביעה בגלל מילה בודדת: ׳פרסומת׳ פיצ׳ר ייחודי במערכת שלח מסר, מאפשר הוספת המילה ׳פרסומת׳ באופן אוטומטי בכל מייל ומייל שיוצא מהמערכת. למה בכלל צריך את המילה הזו?
24/09
2022
קבלו 22 כללי זהב לשיווק אפקטיבי במיילים
קטגוריות:
שלח מסר
קבלו 22 כללי זהב לשיווק אפקטיבי במיילים
הרבה פונים אלינו בשאלות שחוזרות על עצמן, שכולן מסכמות את אותו נושא. איך לשווק נכון במיילים, אז למרות שלל המידע ברשת, הרצאות והדרכות שאנו מקיימים, ריכזנו לכם בקצרה טיפים של ״לגזור ולשמור״. בנוסף, צירפנו סרטון של צבי שניתח כל סעיף ופירט :)
11/09
2022
קישורים להורדת חיבור אפליקציית שלח מסר ל Integromat ו Make
קישורים להורדת חיבור אפליקציית שלח מסר ל Integromat ו Make
במדריך תוכלו למצוא קישורים להורדה, לביצוע חיבור בין שלח מסר ל make/ Integromat
30/08
2022
חיבור MessageFlow לשלח מסר לשיווק ואוטומציה בוואטסאפ
חיבור MessageFlow לשלח מסר לשיווק ואוטומציה בוואטסאפ
חיבור MessageFlow לשלח מסר לשיווק ואוטומציה בוואטסאפ
01/08
2022
אוטומצית העברות בין קבוצות דיוור
אוטומצית העברות בין קבוצות דיוור
פיצ'ר חדש בשלח מסר מאפשר לכם להגדיר העברה אוטומטית של מנויים בין קבוצות. הפיתוח החדש יאפשר לכם לקבוע כי כל מנוי בקבוצת דיוור מסויימת, יתווסף לקבוצות דיוור נוספות בחשבון לאחר מספר ימים (ואף בשעה ספציפית) מרגע ההצטרפות שלו לקבוצה. בנוסף ניתן לקבוע כי המנוי יוסר מהקבוצה המקורית לאחר שיתווסף לקבוצה האחרונה ברשימה שקבעתם.
18/07
2022
01/03
2022
הגדרת וקבלת REF מטופס אלמנטור ( Elementor ) עם תוסף שלח מסר
הגדרת וקבלת REF מטופס אלמנטור ( Elementor ) עם תוסף שלח מסר
במדריך זה תלמדו כיצד ניתן ליצור שדה REF בטופס שנבנה באלמנטור ובעזרת תוסף שלח מסר, יהיה ניתן לחבר אותו עם חשבונכם בשלח מסר.
01/03
2022
הפעלת אימות דו שלבי בחשבון שלח מסר
הפעלת אימות דו שלבי בחשבון שלח מסר
שלח מסר מספקת לכם את האפשרות להפעלת אימות דו-גורמי (2FA) בכניסה לחשבונכם בשלח מסר. ובכך מעניקה לכם הגנה ואבטחה גבוהה על המידע האישי שלכם ושל לקוחותיכם המאוחסן בתוך החשבון שלכם בשלח מסר.
05/12
2021
יצירת קישור Google Forms עם פרטים אוטומטים
יצירת קישור Google Forms עם פרטים אוטומטים
במידה והינכם משתמשים בטופס גוגל וברצונכם לשלוח קישור של הטופס לרשימת התפוצה שלכם בתוך ניוזלטר, אך אתם מעוניינם שהפרטים שלהם כבר יופיעו אוטומטית בטופס מבלי שיצטרכו להזין אותם מחדש, במדריך זה תלמדו כיצד לעשות זאת.
02/12
2021
התממשקות בין משולם לשלח מסר
התממשקות בין משולם לשלח מסר
בין שלח מסר למערכת הסליקה של חברת משולם ניתן ליצור התממשקות בין דף הסליקה לחשבונכם בשלח מסר באמצעות יצירת טופס במערכת שלח מסר וחיבורו לדף הסליקה שלכם במשולם. במדריך זה נסביר לכם כיצד ליצור את ההתממשקות ביניהם.
29/11
2021
Sendmsg-API
Sendmsg-API
API - Application Programming Interface הוא בעצם רשימת פעולות שניתן לבצע בחשבון בשלח מסר באמצעות שליחת פקודות בקוד במקום באמצעות לחיצה על העכבר והמקלדת בדפדפן בחיבור לחשבון.
28/11
2021
יצירת בלוקים שקופים בדפי נחיתה
יצירת בלוקים שקופים בדפי נחיתה
נניח שבחרנו לשים רקע של תמונה מאוד יפה לדף הנחיתה שלנו ונרצה שהבלוקים שלנו יציגו בתוכם את הרקע של התמונה, אך שעדיין לא "יבלעו" בתוך הרקע.  במדריך זה תלמדו כיצד להפוך את הבלוקים לשקופים, וכיצד ניתן לשלוט על רמת השקיפות שלהם.
23/10
2021
יצרתם דף נחיתה ואתם צריכים לפרסם אותו, מה עכשיו?
קטגוריות:
דפי נחיתה
יצרתם דף נחיתה ואתם צריכים לפרסם אותו, מה עכשיו?
מה הופך מודעה לבלתי נשכחת?  אתה זוכר. זו התשובה שכל מפרסם רוצה לדעת. אני נוטה לזכור מודעות מצחיקות ו/או קשורות, אך האם זה אותו הדבר עבור רוב הצרכנים ?  מדוע הצרכנים זוכרים מודעות, מדוע זוכרים מנגינה, מה משאיר רושם לטווח ארוך יחסית?   
20/10
2021
הימנעות מדיוור לספאם - כל מה שצריך לדעת
הימנעות מדיוור לספאם - כל מה שצריך לדעת
הגעת המיילים לספאם, מדוע זה קורה? קיימים גורמים רבים המשפיעים על נתיב הגעת המיילים שלנו לתיקיית הספאם.  הגורם המרכזי הוא אלגוריתם סינון ומיון דואר של ספקיות הדואר השונות, עליו לא ניתן לשלוט.  אך בדיוק מסיבה זאת, אספנו עבורכם במדריך זה מספר המלצות קבועות שיוכלו לסייע לכם לצמצם את אחוז הגעת המיילים שלכם לספאם.
10/10
2021
אימות דומיין בפייסבוק
אימות דומיין בפייסבוק
שינויים במדיניות הפרסום הממומן בפייסבוק מתרחשים מעת לעת, ואנחנו בשלח מסר מקפידים להתעדכן בשינויים ולספק לכם מענה עדכני לשינויים אלו. במדריך זה תמצאו הסבר כיצד תוכלו להשתמש בדומיין האישי החינמי ששלח מסר מספקת, למטרת תהליך האימות של פייסבוק.
10/10
2021
הטמעת קוד פיקסל בדף נחיתה בשלח מסר
הטמעת קוד פיקסל בדף נחיתה בשלח מסר
קוד פיקסל, או בשם אחר "קוד מעקב", הינו קוד שמטרתו לאסוף ולשלוח נתונים. ניתן לייצר קוד פיקסל מתוך פלטפורמות האתרים השונות, ואותו יש להטמיע בתוך הגדרות דף הנחיתה שלכם בשלח מסר. 
10/10
2021
פרסום דף נחיתה תחת הדומיין אישי
פרסום דף נחיתה תחת הדומיין אישי
מערכת שלח מסר מספקת לכם את האפשרות להגדיר את דפי הנחיתה שיצרתם תחת הדומיין האישי שלכם. במדריך זה תלמדו כיצד לעשות זאת.
27/09
2021
התממשקות בין BizLive לשלח מסר
התממשקות בין BizLive לשלח מסר
במדריך זה נציג בפניכם כיצד ניתן לממשק את ההרצאות שלכם ב BizLive עם חשבונכם בשלח מסר.
26/09
2021
23/09
2021
מילוי אוטומטי של פרטי נרשמים בין טפסים בדפי נחיתה
מילוי אוטומטי של פרטי נרשמים בין טפסים בדפי נחיתה
במדריך זה נציג בפניכם כיצד אתם יכולים לקבוע במעבר מטופס אחד לטופס אחר, שפרטי הנרשמים יישמרו בטופס הבא אליו הם יעברו ולא יצטרכו להקליד אותם מחדש.
23/09
2021
התממשקות בין Tazman לשלח מסר
התממשקות בין Tazman לשלח מסר
מערכת CRM מתקדמת לניהול סטודיו ובתי ספר מערכת Tazman מיועדת לעסקים אשר מעוניינים לנהל בצורה מסודרת את החוגים, סדנאות, לחייב את הלקוחות באופן של הוראת קבע (כמו דמי מנוי), ועוד. המערכת מתאימה ללקוחות שמנהלים קורסים אונליין ומעוניינים לחייב בהוראת קבע אל לקוחותיהם. במדריך זה, תציג בפינכם כיצד ניתן ליצור התממשקות בין מערכת Tazman לשלח מסר.
19/09
2021
התממשקות בין Verifone לשלח מסר
התממשקות בין Verifone לשלח מסר
בין שלח מסר למערכת הסליקה האינטרנטית וריפון קיים חיבור מלא ומקיף. במדריך זה תלמדו כיצד לבצע התממשקות בין השניים.
13/09
2021
פיצול תאים בקובץ אקסל לפני ייבוא למערכת שלח מסר
פיצול תאים בקובץ אקסל לפני ייבוא למערכת שלח מסר
לפעמים כאשר אתם מייבאים רשימות תפוצה המרוכזותב קובץ אקסל, לעיתים תתקלו במצב שבו יש לכם טורים בקובץ אשר מכילים כמה כתובות אימייל באותו תא, אשר מופרדות בסימון מסוים (פיסק או נקודה) במדריך זה נראה לכם כיצד ניתן לסדר את הנושא, ולהפוך כל מייל לטור נפרד, כך שתוכלו לייבא את הקובץ אקסל שלכם לתוך מערכת שלח מסר.
01/03
2022
חיבור בין Fixdigital לבין שלח מסר
חיבור בין Fixdigital לבין שלח מסר
במדריך הזה נלמד איך אנחנו שולחים מידע מטופס הרישום בשלח מסר לחברת פיקסדיגיטל באמצעות post  של API  שנוסיף בהגדרות הטופס בשלח מסר.
11/08
2021
יצירת ניוזלטר בקריאדיטור 2 במערכת שלח מסר
יצירת ניוזלטר בקריאדיטור 2 במערכת שלח מסר
הכירו את הקריאדיטור! עורך הניוזלטרים החדש במערכת שלח מסר מאפשר לכם עבודה נוחה, קלה ואינטואטיבית ביצירת הניוזלטרים שלכם. במדריך זה, תלמדו כיצד ליצור ולעצב את ההודעות שלכם בקריאדיטור 2.
26/07
2021
בניית טופס באלמנטור עם תוסף שלח מסר
בניית טופס באלמנטור עם תוסף שלח מסר
המדריך זה נציג לכם כיצד ניתן לחבר את הטופס שבניתם באלמנטור PRO באמצעות התוסף החדש של שלח מסר
20/07
2021
תיבות דואר וירטואליות בדומיין חינמי בשלח מסר
תיבות דואר וירטואליות בדומיין חינמי בשלח מסר
המערכת היחידה בישראל שמאפשרת לכם ליצור תיבות דואר וירטואליות בלחיצת כפתור, פותרת לכם מגוון אתגרים בשליחת הדיוורים, ופותחת בפניכם מגוון רחב של אפשרויות מגניבות!
08/07
2021
הוספת קובץ אודיו לדף נחיתה
הוספת קובץ אודיו לדף נחיתה
במדריך זה נציג בפניכם כיצד ניתן להטמיע בלוק אודיו בדפי הנחיתה שלכם בשלח מסר.
05/07
2021
יצירת חתימה ולוגו
יצירת חתימה ולוגו
בשלח מסר אנחנו יכולים ליצור תוכן קבוע שיופיע בראש הניוזלטרים שלנו (לוגו) או בתחתית שלהם (חתימה). השימוש בלוגו/חתימה גם מאפשר לנו ליצור כמה תכנים שונים וכאשר ניצור הודעות - נוכל לבחור באיזה תוכן נרצה שיופיע בראש או בתחתית ההודעה.
04/07
2021
הוספת תמונה וגלרייה בניוזלטר- עורך 2
הוספת תמונה וגלרייה בניוזלטר- עורך 2
הוספת תמונה לניוזטלר הינה פעולה שכיחה ויעילה על מנת להעביר מסר עם דגש ויזאלי למדוורים. במדריך זה נציג לכם כיצד להוסיף תמונה והסבר מפורט על גלריית התמונות החדשה בעורך 2
29/06
2021
תוספות וקישורים להודעת מייל-עורך 2
תוספות וקישורים להודעת מייל-עורך 2
בחלק מהמקרים בהם נשלח דיוור במייל נרצה להוסיף דברים כמו קבצים מצורפים, היפר קישור לאתר האישי שלנו או פנייה אישית למדוורים. בנוסף, כחלק משיטת העבודה היעילה לדיוור, נרצה לאפשר לנמען ללחוץ על קישור שיעביר אותו לדף נחיתה עם טופס הרשמה. במדריך זה תוכלו למצוא את כל סוגי התוספות והקישורים הנמצאים בעורך 2 במערכת שלח מסר.
27/06
2021
איך להגדיר את המספר הוירטואלי לWhatsApp העסקי
איך להגדיר את המספר הוירטואלי לWhatsApp העסקי
כאשר אנו משתמשים במספר וירטואלי לשליחת SMS, רצוי ומומלץ להגדיר את אותו מספר כמנוי וואצאפ עסקי. במדריך זה נציג לכם את השלבים ליצירת וואצאפ עסקי למספר הטלפון הוירטואלי שלכם בשלח מסר
06/06
2021
הגדרת כתובת השולח במערכת שלח מסר
הגדרת כתובת השולח במערכת שלח מסר
לכתובת השולח המוגדרת בחשבונכם במערכת שלח מסר יש חשיבות רבה. סוג הכתובת יכול להשפיע רבות על איכות השליחה. וכן כך יש לה גם השלכות משפטיות בהתאם לתקנות חוק הספאם. שהרי כתובת השולח שתגדירו במערכת, היא זו שתזוהה ע"י הנמענים שלכם ותאושר על ידם.
06/06
2021
ייצוא מנויים מהמייל האישי
ייצוא מנויים מהמייל האישי
במדריך זה תלמדו כיצד לייצוא את אנשי הקשר שלכם מהמייל האישי וזאת על מנת להשתמש בהם בכדי להעלות לתוך מערכת שלח מסר
06/06
2021
הגדרת שדות במערכת שלח מסר
הגדרת שדות במערכת שלח מסר
במדריך זה נסביר לכם כיצד ליצור שדות בחשבונכם בשלח מסר. זהו אחד הצעדים הראשונים שיש לעשות לפני תחילת העבודה במערכת.
30/05
2021
ייצוא מנויים ממערכת שלח מסר
ייצוא מנויים ממערכת שלח מסר
במדריך זה תלמדו כיצד ניתן לסנן ולייצא מנויים ממערכת שלח מסר לקובץ אקסל.
20/05
2021
טפסי הרשמה- יצירה,עיצוב והגדרת הטופס בשלח מסר
טפסי הרשמה- יצירה,עיצוב והגדרת הטופס בשלח מסר
מערכת הטפסים החדשה שלנו מאפשרת לנו לנהל יותר בקלות את הטפסים שלנו גם בדפי הנחיתה במערכת עצמה וגם בדפים ואתרים חיצוניים. יצרנו עבורכם מדריך המסביר איזה סוגי טפסים קיימים אצלנו, איך ליצור טופס חדש ומהן האפשרויות לעיצוב והגדרת הטופס.
19/05
2021
הגדרת רשומות SPF/ DKIM/ DMARC בדומיין אישי תחת מערכת שלח מסר
הגדרת רשומות SPF/ DKIM/ DMARC בדומיין אישי תחת מערכת שלח מסר
הטמעת רשומות DNS בניהול הדומיין הינו שלב הכרחי כאשר אתם משתמשים בדומיין האישי שלכם לביצוע שליחות. במדריך זה נראה לכם כיצד ניתן להוציא את הרשומות הדרושות מתוך חשבונכם בשלח מסר.
05/05
2021
המדריך המתקדם לעבודה עם Zapier
המדריך המתקדם לעבודה עם Zapier
באמצעות החיבור בין זאפייר לשלח מסר ושאר מערכות - ניתן לבצע אוטומציות בסיסיות של טריגר > אקשן (זאפים) שעוזרות לנו לסנכרן בין כמה מערכות ולחסוך שעות עבודה מיותרות. במדריך זה תמצאו הרחבות ואפשרויות מתקדמות לעבודה עם זאפייר.
05/05
2021
חיבור בין WooCommerce לבין שלח מסר
חיבור בין WooCommerce  לבין שלח מסר
מה זה WooCommerce ? WooCommerce הוא תוסף (הרחבה) חינמי לוורדפרס המאפשר ליצור חנות וירטואלית בסיסית באמצעותה ניתן למכור למעשה כל דבר בתוך אתרי וורדפרס. התוסף תומך במגוון רחב של כרטיסי אשראי ו-PayPal והוא הפתרון הנפוץ ביותר באתרי וורדפרס כיום למסחר אלקטרוני.
05/05
2021
חיבור בין מערכת כוורת לבין שלח מסר
חיבור בין מערכת כוורת לבין שלח מסר
כיום ניתן לחבר בין מערכת שלח מסר למערכת "כוורת" ישירות בין המערכות. מערכת כוורת הינה מערכת CRM, שע"י התממשקות בינה לבין שלח מסר ניתן: 1. להעביר אנשים מכוורת לשלח מסר בתור מנויים. 2. יצירה ושליחת הודעה לאנשים בכוורת באמצעות שלח מסר.
28/04
2021
ייבוא מנויים מקובץ אקסל למערכת שלח מסר
ייבוא מנויים מקובץ אקסל למערכת שלח מסר
אנו מאפשרים במערכת שלח מסר לייבא רשימת מנויים מתוך קובץ אקסל לתוך המערכת ויצירת קבוצת דיוור עבורם באותו התהליך, או צירוף המנויים לקבוצות דיוור שכבר יצרתם. תהליך זה הוא פשוט מאוד, ופעולה זאת מסייעת ומקצרת את התהליך הוספת המנויים באופן ידני, בעיקר אם כבר מגיעים עם מאגר קיים של מנויים שהיה קיים לכם בעבר ומדובר במסה של מנויים. במדריך הזה תמצאו את הצעדים כיצד לייבא מנויים מקובץ אקסל קיים אל תוך מערכת שלח מסר.
11/10
2021
הגדרות דף נחיתה בשלח מסר
הגדרות דף נחיתה בשלח מסר
פרסום דפי נחיתה ברשתות החברתיות מהווה נתח משמעותי בפרסום באינטרנט. כשאנחנו מפרסמים את דפי הנחיתה שלנו​ באמצעות פוסט למשל אנחנו נרצה שהנראות הראשונית שלו, תיראה ייצוגית ומעניינת. לשם כך, ניתן לשנות את הגדרות הפרסום כבר בתוך דף הנחיתה במערכת שלח מסר. 
27/04
2021
הטמעת סרטון Vimeo במערכת שלח מסר
הטמעת סרטון Vimeo במערכת שלח מסר
שימוש בסרטוני וידאו הם המילה האחרונה באופנת השיווק באינטרנט, וכלי שימושי ואהוד להדרכות, הרצאות, וובינרים ועוד. בדף זה תלמדו כיצד להוסיף סרטון לדיוורים, דפי הנחיתה ולקורסים שלכם. וכיצד לעצב את חלון הסרטון, ועל אפשרויות הנגינה השונות שעומדות לרשותכם. בהדרכה זו תלמדו כיצד לצרף סרטון מ- Vimeo להודעות המייל שלכם.
20/04
2021
אוטומציה בין שלח מסר לדפי סליקה
אוטומציה בין שלח מסר לדפי סליקה
השימוש בדף סליקה במערכת שלח מסר, נכנס לקטגוריה של התממשקות בין המערכת שלנו לבין מערכות חיצוניות. חשוב להבין כי את דף הסליקה מקימים דרך חברות הסליקה כמו קארדקום (אישורית זהב) ואינוויס (invoice4u), ולאחר שהוקמו וקושרו למערכת שלח מסר, ניתן להיעזר במדריך הבא בכדי לבדוק את הפעילות של הלקוחות המשלמים, ואף ליצור אוטומציה מדף הנחיתה שלכם לדף הסליקה.
19/04
2021
הטמעת טופס של שלח מסר באלמנטור
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
הטמעת טופס של שלח מסר באלמנטור
לעיתים נרצה שטופס ההרשמה שיצרנו ללקוחותינו, יופיע גם בתוך האתר האישי שלנו. אם אנחנו משתמשים באלמנטור ובוורדפרס, נוכל להטמיע את אותו טופס הרשמה אשר כבר מקושר לקבוצת הדיוור שלנו. או להבדיל אם נרצה ליצור טופס חדש ולהטמיע אותו באתר, נפעל לפי המדריך הבא:
08/04
2021
איך להטמיע "קישור קסם" בטופס של דף הנחיתה?
איך להטמיע "קישור קסם" בטופס של דף הנחיתה?
מהו "קישור קסם" ולמה אנחנו צריכים אותו? קישור קסם הינו למעשה פעולת הטמעת הפרטמטרים האישיים של המנויי שלנו בתוך הטופס שהכנסנו לדף הנחיתה. הדבר נועד על מנת ליצור פנייה אישית וישירה למנוי שלנו, ולהקל עליו בתהליך הרישום לטופס. פעולה זאת גם משפרת משמעותית את "אחוזי ההמרה" של אותו הדף/טופס. ובשפה פשוטה: הטמעת "קישור קסם" בדף הנחיתה, מאפשר לנו למשוך מידע שנמצא במערכת על במנוי, כך שלא יצטרך לרשום שוב את פרטיו כדי להרשם בדף נחיתה, כך שהנתונים (לדוגמא דוא"ל, סלולארי, שם וכו' ) יופיעו כבר בתוך השדות של טופס. בסוף המדריך נגלה לכם קסם נוסף, כיצד ניתן להטמיע את קישור הקסם, גם בתוך SMS!
25/10
2020
היסטוריית עדכוני גרסאות קריאדיטור v1.1XX
היסטוריית עדכוני גרסאות קריאדיטור v1.1XX
כאן מתפרסמים עדכוני העורך, כאשר בכל גרסה מצויינים העדכונים העיקריים, שיפורים, תיקוני באגים ותאריך העלאת הגרסה.
15/06
2020
סטטיסטיקה - קורסים וקבוצות דיוור
סטטיסטיקה - קורסים וקבוצות דיוור
מערכת הסטטיסטיקות בשלח מסר יכולה ללמד אותנו על אופן פעילות המנויים (לידים) שלנו בחשבון. מלבד הרגלי צריכת המנויים את תכנינו, דרך הודעות ששלחנו, ישנן עוד דרכים ללמוד את אופן פעילת המנויים שבחשבוננו, באמצעות סטטיסטיקה של קבוצות דיוור וסטטיסטיקה של קורסים דיגיטליים
12/05
2021
סטטיסטיקה - הודעות שנשלחו וסדרות
סטטיסטיקה - הודעות שנשלחו וסדרות
אנחנו צריכים כעסק להתפתח וללמוד מפעולות העבר שעשינו במערכת. אנחנו רוצים ללמוד איך לשלוח דיוור שיגיע וייפתח אצל יותר לקוחות, אנחנו רוצים ללמוד מי התפספס בשליחה האחרונה ומה ניתן לעשות בנידון, אנחנו רוצים לשפר את היחס בין הפעולות שאנחנו עושים בשלח מסר, לתגובת לקוחותינו. לשם כך, קיימת מערכת סטטיסטיקות מפורטת בשלח מסר.
06/07
2021
מערכת ה SMS המחודשת של שלח מסר
מערכת ה SMS המחודשת של שלח מסר
סיפרנו לכם בעבר על יעילות השיווק והפרסום דרך הSMS. כרגע הגיע זמן לראות ולהבין איך בנייה ושליחה של הSMS שלכם נראית מאחורי הקלעים. אז בואו נראה את הצעדים שעליכם לעשות על מנת לבנות SMS שיווקי האיכותי ביותר!
26/05
2020
הנתונים האמיתיים לשיווק בוואטאפ מול מסרונים. התוצאות הפתיעו גם אותנו!
הנתונים האמיתיים לשיווק בוואטאפ מול מסרונים. התוצאות הפתיעו גם אותנו!
מה הייתם אומרים אם היינו מספרים לכם שקיימת אפשרות לשלוח הודעות בתפוצה רחבה שמקבל כמעט 100 אחוזי פתיחה בחמש הדקות הראשונות ומביאה לכם את הלידים האיכותיים ביותר ואת אחוזי הרכישה וההמרה הגבוהים ביותר שניתן לקבל? סביר להניח שהייתם אומרים "אה בטח, אתה מדבר על וואטסאפ", או שחלקכם דווקא הייתם אומרים "נו ברור, שליחת SMS" אבל מה בעצם עדיף, SMS או וואטסאפ?
07/01
2020
אזור התגיות החדש בשלח מסר!
אזור התגיות החדש בשלח מסר!
אזור התגיות החדש של שלח מסר לא רק עוזר לכם לייצר סדר חשבון ולנהל מערכי שיווק עצומים בקלות ובנוחות אלא גם נותן לכם פילוחים סטטיסטים על כל הקמפיינים בחשבון לפי קטגוריות שונות!
14/12
2019
חיבור שלח מסר למערכת GoToWebinar
חיבור שלח מסר למערכת GoToWebinar
חיבור בין מערכת שלח מסר לבין מערכת הוובינרים GoToWebinar
30/10
2019
נעילת דפי נחיתה - הדרך שלך לייצר תוכן אקסלוסיבי באמת
נעילת דפי נחיתה - הדרך שלך לייצר תוכן אקסלוסיבי באמת
בשלח מסר תוכלו להגביל גישה לדפי נחיתה במספר דרכים, מה שמאפשר לכם לייצר תוכן אקסלוסיבי אמיתי, כזה שמייצר הרבה יותר עניין ותנועה ומאפשר לכם ליצור סוגים שונים של קמפיינים ייחודיים שגם מביאים הרבה יותר תוצאות!
12/12
2018
למה מספר וירטואלי הוא חובה לכל עסק שרוצה לייצר יותר הכנסות?
למה מספר וירטואלי הוא חובה לכל עסק שרוצה לייצר יותר הכנסות?
שליחת קמפיינים בהודעת SMS היא אחת הדרכים היעילות ביותר לייצר הכנסות. אבל לעומת ערוצי שיווק אחרים, שימוש לא נכון ולא מחושב בשליחת מסרונים יכול לייצר נזק יותר מתועלת, במאמר הזה בנינו את כל השלבים שנדרשים כדי לבנות קמפיין שמביא הכנסות, משפר לקוחות ובונה מערכת יחסים אמיתית עם הלקוח, ואיך המושג מספר וירטואלי משנה את כל עולם השיווק בהודעות SMS
19/04
2021
יצירת קבוצת דיוור
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
יצירת קבוצת דיוור
קבוצת דיוור (או רשימת תפוצה) היא קבוצת המנויים אליהם אתם מעוניינים לדוור דיוורים ספציפיים. למשל, דוא"ל עם הכותרת "טיפים לבישול" יישלח לקבוצת דיוור בשם "בשלנים". במדריך זה, נציג לכם כיצד ליצור קבוצת דיוור, להוסיף אליה מנויים, להעביר מנויים בין קבוצות באמצעות אוטומציה, ולארגן אותם - בדרך יעילה ואינטואיטיבית.
18/06
2018
ההשפעות של תקנות הפרטיות החדשות על השיווק בישראל
מהן תקנות GDPR החדשות והחוק החדש להגנה על הפרטיות ואיך הן משפיעות על השיווק בעסק? מאמר המסכם עבורכם בצורה תמציתית ככל האפשר את המשמעות של התקנות החדשות, מה חובה לעשות ומה פחות רלוונטי עבורכם.
30/05
2018
התאמות ל-GDPR בשלח מסר
התאמות ל-GDPR בשלח מסר
בסוף מאי 2018 נכנסו לתוקפן תקנות להגנה על הפרטיות באיחוד האירופי (GDPR) לצורך התאמה לתקנות החדשות, הוספנו בשלח מסר כמה אזורים חדשים שיאפשרו לכם ליצור התאמה מקסימלית לעמידה בתקנים. חשוב לקרוא ולהכיר:
10/08
2021
מערכת ה CRM - "שירותים ומוצרים"
מערכת ה CRM - "שירותים ומוצרים"
Costumer Relationship Management - מערכת שלח מסר מספקת לכם כלי לניהול קשרי הלקוחות שלכם, מתוך האתר שלנו. ב"כרטיס לקוח" תוכלו לתעד ולשמור פרטים חשובים אודות הלקוחות שלכם, כגון היסטוריית פעילות, תשלומים וחיובים, תלונות לקוח וכו'. במדריך זה, תלמדו כיצד הדבר מתבצע.
23/01
2013
רשת הפרסום - PromoSender
PromoSender - רשת הפרסום החברתית החכמה היא כלי חדשני (ייחודי למערכת "שלח מסר" בלבד), המאפשר לבעלי עסקים ליצור באנר פרסומי ולפרסם אותו בדפי הנחיתה של בעלי עסקים אחרים. בפניכם המדריך המלא לאפיון ויצירת קישור למערכת PromoSender.
24/09
2017
קורסים דיגיטליים: הגדרות וצעדים ראשונים
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
מערכת שלח מסר מאפשרת לכם להקים קורס דיגיטלי - קורס שיתקיים כולו ברשת, ויוכל להכיל סרטוני וידאו, טקסט ותמונות, ואף מבחנים וציונים. לאחר קריאה בדף זה, תוכלו להתנסות בצעדים ראשונים להקמת קורס דיגיטלי.
01/01
1901
העלאת סרטונים לוימאו בצורה בטוחה
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
Vimeo הוא שירות הצגת ושיתוף סרטונים, בדומה ל-Youtube. היתרון המרכזי בשימוש בו לקורסים דיגיטליים הוא פרטיות - היכולת להגדיר שם וססמא למשתמש, אשר בלעדיהם הוא לא יוכל לקבל גישה לצפיה בסרטון. בדף זה, תלמדו כיצד שולטים במידת הפרטיות של סרטון שהעלתם ל-Vimeo.
01/11
2017
הטמעת קוד Facebook Pixel / Google Analytics בדפי הנחיתה
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
Facebook Pixel / Google Analytics - כלים פופולריים לביצוע מעקב אחר כניסות ותנועה באתר, אשר מספקים ניתוחים מדויקים ומהימנים. המידע שמספקים הכלים הנ"ל מנוצל לצורך פרסום ופרסום חוזר (רימרקטינג). בדף זה, תלמדו כיצד לנצל את הכלים הללו לאיסוף נתונים, דרך דפי הנחיתה שלכם במערכת שלח מסר.
19/04
2021
הטמעת טפסים בוורדפרס - Wordpress
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
הטמעת טפסים בוורדפרס - Wordpress
מערכת Wordpress מאפשרת לכם להטמיע טפסי הרשמה של מערכת שלח מסר בתוך האתר שלכם. בצורה זו, כל מי שמשאיר פרטיו בטופס יעודכן אוטומטית ברשימת המנויים שלכם. בדף זה, תלמדו כיצד הדבר מתבצע.
05/05
2021
המדריך המלא לחיבור Zapier לשלח מסר
המדריך המלא לחיבור Zapier לשלח מסר
זאפייר (Zapier) היא פורטל אינטרנטי המקשר בין מאות מערכות אינטרנטיות מכל תחום ומכל העולם, והיא הפורטל הגדול ביותר בעולם ליצירת התממשקויות בין מערכות. מה זה אומר בפועל? - זאפייר מאפשרת לכם לחבר דברים שכביכול לא אמורים להתחבר - פרטי דף סליקה חיצוני לרישום לקורס דיגיטלי, טופס של wordpress ליצירת מנוי בקבוצת דיוור, ועוד. בדף זה תלמדו כיצד מחברים בין זאפייר לבין מערכת שלח מסר.
19/04
2021
הדרכה לחיבור מסוף אישורית זהב (קארדקום) לשלח מסר
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
הדרכה לחיבור מסוף אישורית זהב (קארדקום) לשלח מסר
דף סליקה - חלון אינטרנט בו ניתן לבצע רכישה של מוצר או שירות, לאחר השארת פרטים מזהים כגון מספר ותוקף כרטיס האשראי. מערכת שלח מסר מאפשרת לכם להטמיע דפי סליקה ישירות בתוך דף הנחיתה שלכם - כך שהלקוחות שלכם יוכלו לבצע תשלום כבר מדף הנחיתה. בדף זה, תלמדו כיצד להטמיע דף סליקה של מערכת אישורית זהב (קארדקום).
24/08
2016
הטמעת כפתור תשלום (PAYPAL)
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
הטמעת כפתור תשלום (PAYPAL)
אחד השימושים הנפוצים של דפי נחיתה, הוא כדפי מכירה. מערכת שלח מסר מאפשרת לכם להטמיע כפתור תשלום של PAYPAL בדפי הנחיתה שלכם. באמצעותו, משתמשים יוכלו לבצע רכישה של המוצר או השירות שלכם כבר מדף הנחיתה. בדף זה, תלמדו כיצד ליצור את הכפתור המיוחד.
01/01
1901
05/02
2018
רשומת SPF
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
רשומת SPF - הכלי שיעזור לך לשפר את איכות הדיוורים שלך, ולהימנע מכניסה לתיבת הספאם. בדף זה, תמצא הסבר מפורט על רשומת SPF, ומדריך להטמעה שלה בדומיין שלך.
00/00
0
יצירה והשימוש בקישור קסם
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
יש לכם אופציה לעשות את חיי הלקוח שלכם ליותר קלים - באמצעות "קישור קסם". יצירת קישור קסם לדף נחיתה מאפשרת לכם להזין אוטומטית את פרטי המשתמש לשדות של טופס הרשמה - בתנאי שהקישור ממוקם בתוך הודעת דוא"ל ששלחתם ללקוח שלכם. במילים פשוטות - אם אתם שולחים הודעת דוא"ל דרך שלח מסר, ובה קישור לטופס הרשמה - המשתמש לא צריך למלא כלום, כל הפרטים שלו כבר בפנים. הדבר היחיד שנדרש ממנו הוא לחיצה על כפתור ההרשמה. בדף זה, תלמדו כיצד ליצור "קישור קסם" לדף הנחיתה שלכם .
04/06
2017
פרסום דף נחיתה בפייסבוק ובאתרים חיצוניים​ - הגדרות מתקדמות
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
מערכת שלח מסר מאפשרת לכם לשלוט בעיצוב הקישור לדף הנחיתה שלכם. במערכות מסויימות, כגון Facebook, WhatsApp ו-Telegram, ניתן לעצב קישור מסוגנן יותר מהרגיל - קישור שיורכב מכותרת, תיאור קצר ותמונה. בדף זה, תלמדו כיצד ליצור קישור מסוגנן לדף הנחיתה שלכם. בנוסף, תלמדו טיפ חשוב לרענון התצוגה של הקישור המסוגנן ב-Facebook - למקרים בהם Facebook לא מעדכנת שינוי בעיצוב הקישור.
18/04
2021
יצירת שדה REF (מקור הגעה) בטופס של דף נחיתה
יצירת שדה REF (מקור הגעה) בטופס של דף נחיתה
מהו למעשה שדה REF ומדוע אנו צריכים אותו? שדה REF מהמילה (Reference) מאפשר לך לדעת את המקור דרכו הגיע המנוי שנרשם בטופס ההרשמה שלך. באמצעות שדה REF, יש לך את היכולת לעקוב אחרי דפי הנחיתה שפיזרת במקומות שונים ברשת, ולדעת מאיזה קישור נרשמו אליך הכי הרבה מנויים - פייסבוק, האתר האישי שלך, באנר פרסומי וכו'.
26/04
2021
יצירת הודעת מענה אוטומטית לנרשמים בטופס
יצירת הודעת מענה אוטומטית לנרשמים בטופס
לרוב נרצה שכאשר הלקוחות שלנו נרשמים בטופס הרשמה שבנינו, הם יקבלו מיד עם ביצוע ההרשמה "מייל אוטומטי", או ליתר דיוק - ניוזלטר עם מידע נוסף. פעולה זאת יוצרת את היחס האישי בינינו לבין הלקוחות שלנו כחלק מתהליך הדיוור. במערכת שלח מסר ניתן לעשות זאת בקלות, ובנוסף לשייך את הנרשמים שלנו לקבוצת דיוור המקשורת לסדרה כך שנוכל לתחזק את הקשר עם לקוחותינו באופן רציף.
26/10
2021
יצירה ונעילת דפי נחיתה
יצירה ונעילת דפי נחיתה
דף נחיתה הינו עמוד אינטרנט יחיד, המכיל מסר שיווקי מחודד וממוקד - מגיעים אליו דרך לחיצה על באנר, קישור שיווקי בפייסבוק, לינק בהודעת SMS שיווקית, ועוד. הוא יכול להכיל תמונות וסרטונים, טפסים להרשמה מקוונת, דפי סליקת אשראי ועוד. כאן תלמדו כיצד ליצור, לעצב, ולהטמיע מערכות שונות בדף הנחיתה שלכם - באמצעות מערכת ה"קריאדיטור".
25/07
2021
המספר הוירטואלי במערכת הSMS
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
המספר הוירטואלי במערכת הSMS
הידעת? בממוצע, כמות הפתיחות להודעת SMS גבוהה ב-80 אחוז מכמות הפתיחות למייל. הודעות SMS הן מדיום שיווקי יעיל, חסכוני ואפקטיבי, שמסוגל להגיע לאזורים בלתי-חדירים בפני מרבית הכלים השיווקיים. בשימוש הנכון, הודעות SMS יכולות להיות הכלי שפורץ לך את הדרך לתודעת הלקוח. בדף זה, נלמד על "מספר וירטואלי", שירות שמאפשר לך לקרוא ולחבר הודעות SMS מתוך החשבון שלך בשלח מסר, לבצע "אוטומציה" (כניסה אוטומטית לקבוצת דיוור כאשר המנוי משיב מילה מסויימת), הסרה ב"השב", ועוד.
14/01
2018
הודעות SMS: יצירת הודעה ושליחתה
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
הידעת? בממוצע, כמות הפתיחות להודעת SMS גבוהה ב-80 אחוז מכמות הפתיחות למייל. הודעות SMS הן מדיום שיווקי יעיל, חסכוני ואפקטיבי, שמסוגל להגיע לאזורים בלתי-חדירים בפני מרבית הכלים השיווקיים. בשימוש הנכון, הודעות SMS יכולות להיות הכלי שפורץ לך את הדרך לתודעת הלקוח. בדף זה, נלמד כיצד שולחים הודעת SMS דרך המערכת, ועל הכלים הנוספים שהיא מספקת ליצירת הודעת SMS אפקטיבית.
11/01
2018
הודעות SMS: ביאור מושגים, התאמת חבילת מסרונים צרכי המשתמש ורכישת חבילת SMS
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
הידעת? בממוצע, כמות הפתיחות להודעת SMS גבוהה ב-80 אחוז מכמות הפתיחות למייל. הודעות SMS הן מדיום שיווקי יעיל, חסכוני ואפקטיבי, שמסוגל להגיע לאזורים בלתי-חדירים בפני מרבית הכלים השיווקיים. בשימוש הנכון, הודעות SMS יכולות להיות הכלי שפורץ לך את הדרך לתודעת הלקוח. בדף זה, תלמד על המושגים הבסיסים בשליחת SMS שיווקי, ותקבל כלים לבחירת חבילת השליחות המתאימה לך.
30/05
2021
יצירת סדרת הודעות
יצירת סדרת הודעות
כולנו יודעים שהרבה יותר קל ורווחי לשמר לקוח קיים מאשר למצוא לקוחות חדשים. לשם כך נצטרך לשמור על רמת עניין גבוהה. איך עושים זאת? הפתרון נורא פשוט- צרו לכם סדרת הודעות אוטומטית במספר שלבים פשוטים. הכוונה היא למספר הודעות הנשלחות בזמנים קצובים לבחירתכם (כל שלושה ימים, פעם בשבוע, פעם בחודש) שמטרתן לשמר את מערכת היחסים עם הלקוח.
01/01
1901
מערכת טפסי ההרשמה החדשה
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
טופס הרשמה - כותרת, כמה שדות למילוי פרטים וכפתור, שיכולים לקבוע את גורל הליד שלך לשבט או לחסד. טופס הרשמה מעוצב נכון, שעובד בצורה חלקה, ומסוגל לרשום את הליד הפוטנציאלי לקבוצת הדיוור הנכונה, הוא מרכיב הכרחי להצלחת מאמצי השיווק של העסק שלך. לפניך המדריך המלא ליצירת, עיצוב, איפיון והטמעת טופס במערכת שלח מסר.
01/01
1901
מפת ניווט סטטיסטיקות
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
פירוט נתוני השליחה שלכם, מסודר בצורת תרשים זרימה.
31/07
2013
מיפוי קישורים בתמונה
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
כאשר אתם רוצים לקשר תמונה לאתר או לקובץ להורדה, אינכם חייבים להסתפק בקישור אחד לכל התמונה. עבודה על העורך הישן של מערכת שלח מסר, תאפשר לכם למפות את התמונה שהצבתם - ועל-ידי כך להציב בה קישורים שונים, במיקומים שונים בתמונה. כך תבצעו זאת.
03/03
2013
שליחה חוזרת
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
אם שלחתם דיוור לקבוצת דיוור, וחלק מהנמענים עוד לא פתחו אותו - אל דאגה! מערכת שלח מסר מאפשרת לכם לארגן שליחה חוזרת אוטומטית, לאחר זמן קבוע ומוגדר מראש, ועם האפשרות לשנות את כותרת ההודעה בשליחה השניה. כאן תלמדו כיצד לבצע זאת.
07/10
2016
הגדרת שולחים נוספים
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
מערכת שלח מסר נותנת לכם לבחור את כתובת השולח שלכם - הכתובת בה תוצגו למקבלי הודעת הדוא"ל ששלחתם. כאן תלמדו כיצד להוסיף כתובת שולח חדשה, אילו פרטים עליכם למלא בה, וכיצד להגדירה ככתובת ברירת-המחדל לשליחת הדיוורים שלכם.
22/12
2021
יצירת תתי - תגיות
תגית שמורה מאפשרת לכם לקחת אזור ספציפי בהודעת דוא"ל, ולשנות אותו "מבחוץ" - ללא צורך לערוך מחדש את כל ההודעה. תת-תגית הינה תגית שמורה המותאמת אישית למנוי שלכם, ומציגה לו תוכן המבוסס על פרטיו האישיים במערכת. בדף זה, תוכלו ללמוד כיצד להפוך תגית שמורה רגילה לתת-תגית, וכיצד לעצב ולאפיין אותה.
22/12
2021
יצירת תגיות בשלח מסר
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
תגית שמורה הינה אזור קבוע בהודעת הדוא"ל שלכם, בו אתם יכולים לערוך ולהחליף את התוכן כרצונכם, ללא צורך בעיצוב ועריכה של כל ההודעה מחדש. בדף זה, תלמדו כיצד ליצור, לערוך, לעצב, ולמקם תגית שמורה בתוך הדיוור שלכם.
14/06
2021
קישור חכם (קישור העברת משתמש)
קישור חכם (קישור העברת משתמש)
כאשר משתמש כלשהו מקבל הודעת דוא"ל דרך מערכת שלח מסר, לא מדובר רק בהעברה חד-צדדית של אינפורמציה. דרך הודעות דוא"ל שלנו, המנויים שלכם יכולים לרשום את עצמם לקבוצת דיוור לבחירתכם וגם להימחק מהקבוצה הקודמת שלהם - בלחיצת כפתור. במדריך זה, תלמדו כיצד להוסיף קישור חכם (קישור העברת משתמש) לדיוור שלכם, ולאפיין את הפעולות שהוא יבצע.
24/01
2012
יצירת חתימה/ לוגו
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
ברבים מהניוזלטרים והקמפיינים, ניתן למצוא לוגו (בלוק קבוע בחלק העליון של ההודעה) ו/או חתימה (בלוק קבוע בתחתית ההודעה). בדף זה תראו כיצד יוצרים לוגו/חתימה קבועים, וכיצד מעתיקים אותם בקלות לכל דיוור שאתם שולחים.
03/07
2016
יצירת פניה אישית
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
לפעמים, כל מה שצריך כדי להגיע ללב הלקוח הוא "טאץ' אישי". מערכת שלח מסר מאפשרת לכם לפנות לכל מנוי בפנייה אישית, על-ידי הוספת מידע מפרטי המשתמש שלו (כגון שם פרטי, גיל וכו') לטקסט הודעת הדוא"ל שברצונכם לשלוח לו. בדף זה תלמדו כיצד לבצע זאת.
23/01
2012
יצירת טבלה בעורך
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
כאשר עובדים על העורך הישן של המערכת, מומלץ לעשות שימוש בטבלה - טבלה מסייעת בעריכה ומיקום של מלל ותמונות בגוף ההודעה. בדף זה, תלמדו כיצד במספר שלבים פשוטים יוצרים טבלה ומשתמשים בה.
25/04
2021
הטמעת סרטון Youtube במערכת שלח מסר
הטמעת סרטון Youtube במערכת שלח מסר
שימוש בסרטוני וידאו הם המילה האחרונה באופנת השיווק באינטרנט, וכלי שימושי ואהוד להדרכות, הרצאות, וובינרים ועוד. בדף זה תלמדו כיצד להוסיף סרטון לדיוורים, דפי הנחיתה ולקורסים שלכם. וכיצד לעצב את חלון הסרטון, ועל אפשרויות הנגינה השונות שעומדות לרשותכם. בהדרכה זו תלמדו כיצד לצרף סרטון מ YouTube להודעות המייל שלכם.
28/04
2021
יצירת עוגן בדף נחיתה בשלח מסר
יצירת עוגן בדף נחיתה בשלח מסר
מערכת שלח מסר מאפשרת לכם ליצור עוגן - קישור בין טקסט או תמונה, לטקסט במיקום אחר באותו הדף. דף זה ידריך אתכם כיצד להקים ולעצב עוגן בדפי הנחיתה שלכם.
10/07
2016
הוספת תמונה להודעה
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
הוספת תמונות להודעות הדוא"ל שלכם מתבצעת בדרך פשוטה ונהירה. בדף זה תלמדו כיצד מעלים תמונה למערכת, עורכים אותה, מחליפים תמונה בתמונה אחרת, ומצמידים קישור לתמונה.
13/11
2016
יצירת ניוזלטר חדש
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
מערכת שלח מסר מאפשרת לכם לכתוב, לעצב ולערוך הודעות דוא"ל כרצונכם, מתוך תבנית מוכנה או מאפס, באמצעות ה'קריאדיטור' - מערכת יעילה ופשוטה ליצירת קמפיינים וניוזלטרים בדוא"ל. בדף זה תלמדו מהיכן מתחילים לכתוב הודעה, כיצד מתזמנים אותה, וכיצד מתאימים לה את קבוצת הדיוור הרצויה.
08/06
2021
יצירת קבוצת פילוח
יצירת קבוצת פילוח
מערכת שלח מסר מאפשרת לכם לבצע חיתוך על רשימת המנויים שלכם, ולפלח אותם ע"פ השדות השונים שאפיינתם להם - שם, תאריך הצטרפות, תאריך לידה, תחום עיסוק וכו'. קבוצת הפילוח שתצרו תוסיף לכם מידע על המתרחש בעסק שלכם, תעזור לכם לארגן את המנויים שלכם, ותתפקד כקבוצת דיוור לכל דבר.
29/04
2021
הוספה ומחיקת מנויים מקבוצת דיוור בשלח מסר
הוספה ומחיקת מנויים מקבוצת דיוור בשלח מסר
במקרים בהם תרצו להוסיף או למחוק מנויים מקבוצת דיוור מסויימת, מכלל המערכת, או אפילו קבוצת דיוור שלמה. מערכת שלח מסר מאפשרת לכם לעשות זאת במספר דרכים, במדריך זה נציג לכם את הדרכים השונות להוספת/מחיקת מנויים מהמערכת.
08/06
2016
הוספת מנוי לקבוצת דיוור
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
יש יותר ממסלול אחד בין ליד פוטנציאלי ובין קבוצת הדיוור המיוחלת. בין אם דרך יבוא קובץ Excel, רישום בדף נחיתה, או בצורה ידנית - בדף זה תלמדו על כל האפשרויות הקיימות להוספת מנוי לקבוצת דיוור.
10/07
2016
ייבוא מנויים מקובץ Excel
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
הזנה ידנית של רשימה ארוכה של כתובות דוא"ל היא נחלת העבר - מערכת שלח מסר מאפשרת לכם להעביר קבצי Excel למערכת שלנו, גם מרשימות התפוצה של תיבות הדוא"ל שלכם. כאן תראו כיצד להזין את הקובץ למערכת, ומה האפשרויות העומדות בפניכם ביבוא מנויים.
09/01
2012
ייצוא מנויים מתיבת הדואר האישית
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
הזנה ידנית של רשימה ארוכה של כתובות דוא"ל היא נחלת העבר - מערכת שלח מסר מאפשרת לכם להעביר קבצי Excel למערכת שלנו, גם מרשימות התפוצה של תיבות הדוא"ל שלכם. כאן תראו כיצד לייצא רשימת תפוצה מתיבת דוא"ל.
25/01
2012
סוגי שדות המנויים במערכת
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
מערכת שלח מסר מאפשרת לכם ליצור תמונה מלאה של הלקוח שלכם, באמצעות שדות מידע מגוונים - החל מטקסט פשוט, תאריך, בחירה מרובה ועוד. בדף זה תמצאו את רשימת כל סוגי השדות הקיימים במערכת.
08/06
2016
​​יצירת שדות מנויים
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
מערכת שלח מסר תומכת ביצירה של מנויים בעלי מספר רב של שדות מסוגים שונים ומגוונים, לכל צורך ומטרה. כך תוכלו לאחסן, לארגן, ולעדכן את המידע שחשוב לכם, לכל מנוי.
13/09
2021
חיבור והטמעת טפסי Poptin בשלח מסר
חיבור והטמעת טפסי Poptin בשלח מסר
מה זה בכלל פופטין? פופטין (Poptin) היא מערכת ליצירת ווידג'טים ופופאפים (הודעות מרחפות שיופיעו באתר האינטרנט שלכם), המאפשרים רישום קל ופשוט של מנויים למערכת לשם שיפור יחסי ההמרה בין כמות הגולשים הנכנסים לאתרכם לכמות הגולשים שנרשמים למאגר המנויים שלכם. אך שיפור אחוזי המרה היא רק תחילת תהליך המשפך השיווקי. כעת פרטי הלקוח צריכים להכנס למערכת השיווקית שלכם בשלח מסר שתאפשר לכם לשלוח אליו את המסרים הממוקדים שבניתם, לנהל את המידע אודות הלקוח ולהשלים את תהליך הרכישה ולקדם אפסיילים חדשים. 
15/10
2017
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
27/10
2016
הודעה חשובה: יש לך כתובת ג'ימייל?
עליך לדעת על השינוי במדיניות תקן DMARC של Google החל מחודש יוני 2017, ג'ימייל עדכנו את מדיניות האבטחה שלהם לתיבות דואר, וזאת בהמשך לסדרת שינויים שהם החלו בתקופה האחרונה, וכעת הם מיישרים קו בעמידה תחת התקן של DMARC.
26/09
2016
מי מפחד מחוק הספאם?
קטגוריות:
שלח מסר
רוצה לנצל את יתרונות השיווק במייל אך מפחד מחוק הספאם? עשינו לך קצת סדר בנושא רוצה לנצל את יתרונות השיווק במייל אך מפחד מחוק הספאם? עשינו לך קצת סדר בנושא מי לא שמע בימים האחרונים על האכיפה המעשית של חוק הספאם שבמסגרתו נפסקו פיצויים של 1,000 ₪ עבור כל מייל שנשלח לא כחוק. אספנו עבורך מספר טיפים שימושיים שיעזרו לך להתאקלם במציאות החדשה:
20/09
2016
חוק הספאם - מי נפגע, מי נהנה ואיך לנצל זאת לטובת הלקוח?
קטגוריות:
דפי נחיתה
או: מה הקשר בין בשר קצוץ לדואר זבל? הנה משהו שבטח לא ידעתם על ספאם: מקור המילה spam הינו מקופסאות שימורים של חברת Hormel Foods, קופסאות שימורים אלו מכילות בשר קצוץ משומר שנקראות Spiced Ham. spamהפך כינוי למזון לא טעים ולא מגרה, כך דבק הכינוי בדואר זבל כדבר שאינו מגרה ואינו מועיל.
19/09
2016
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
קטגוריות:
דפי נחיתהשלח מסר
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
18/09
2016
ממציאים את הגלגל מחדש – כל מה שצריך לדעת על השינויים בג'ימייל
קטגוריות:
דפי נחיתה
כמו רעם ביום בהיר נחתו על כולנו השינויים בתיבות המייל של GMAIL. במעין ניסיון ליצור עולם חדש ומסודר, גוגל מנסים למעשה להמציא מחדש את הגלגל ומשנים את כללי המשחק בעולם הדיוור האלקטרוני.
17/09
2016
פרסום אפקטיבי – למי לפרסם, איך, ומתי?
קטגוריות:
דפי נחיתהשלח מסר
כל בעל עסק, חברה, ארגון או רעיון יודע שללא חשיפה נכונה - כל העסק יישאר בארון. לכן חשוב להקפיד כי לא תפסחו על השלבים שיגרמו לעסק שלכם לקבל את החשיפה האפקטיבית ביותר עבורו ועבור הגדלת המכירות שלכם. אז איך מתחילים? קבלו מספר שלבים קריטיים החשובים לקמפיין פרסומי טוב.
14/09
2016
כללים ודגשים בבניית תבנית ניוזלטר
קטגוריות:
דפי נחיתהשלח מסר
בעלי חברות ועסקים רבים מעוניינים ליצור מועדון לקוחות גדול ולדוור לו מבצעים, קופונים, הנחות, ברכות, ושמירה על קשר שבועי עם הלקוח. הדיוור יאפשר השארות עם היד על הדופק בכל הנוגע לשיווק וחשיפה רבה יותר אל מול הלקוח.
12/09
2016
שתי שיטות לדיוור ישיר: פיזית ווירטואלית
קטגוריות:
דפי נחיתהשלח מסר
שרות דיוור ישיר החל כרעיון של משרדי פרסום ויחסי ציבור כשרות חדש אותו הציעו משרדי הפרסום ומשרדי יחסי ציבור לבעלי עסק ככלי לשמירה על קשר עם לקוחות קיימים ושימור מערכת היחסים של בעל העסק והלקוח מעניינת,חזקה ועקבית.
18/09
2016
שליחת ניוזלטר – מספר כללי זהב בפנייה ללקוח
קטגוריות:
דפי נחיתה
בעבר דיוור ישיר היה פיזי ומוחשי יותר. דיוור ישיר ללקוח כלל יצירת רשימת תפוצה על ידי משרד יחסי ציבור שדאג לשלוח ללקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים דיוור באמצעות הדואר במטרה לשמר את הלקוח ולהיות ספונים בתודעתו. הפנייה מבחינת התוכן כללה ברכה ללקוח, ושי מוחשי כדוגמת: לוח שנה, עטים, ספלים, ומגוון מתנות יוקרתיות ללקוחות גדולים שכללו את שם החברה ויתרונותיה ללקוח.
11/09
2016
מספר דרכים לפתח ולהגדיל רשימת תפוצה - מאמר שני
קטגוריות:
דפי נחיתהשלח מסר
לאחר שהגדלתם את רשימת התפוצה שלכם נסו לוודא כי הרשימה והתוכן שאתם שולחים איכותיים: לפני שאתה מתחילים להפיץ או לבדוק האם הרשימה איכותית, חשוב להגדיר את קהל היעד שלכם. בדקו מיהו קהל היעד, מה המכנה המשותף שלו, מה מעניין את קהל היעד וכדומה. בדקו קבוצות ברמת המיקרו והמאקרו. וחלקו את רשימת התפוצה לתתי קבוצות.
03/09
2016
מספר דרכים לפתח ולהגדיל רשימת תפוצה - מאמר ראשון
קטגוריות:
דפי נחיתהשלח מסר
בעלי עסק, חברה, מוצר או רעיון המעוניינים לשמור על קשר רציף עם הלקוחות ובדרך להגדיל את רשימת התפוצה שלהם - חייבים לדעת מהן הדרכים להגדלת רשימת תפוצה. הגדלה של רשימת תפוצה תגדיל את מעגל הלקוחות וכפועל יוצא גם את המכירות. לכן כדאי לדעת מהן הדרכים היעילות להגדלה ופיתוח של רשימת תפוצה...
03/09
2016
שלבים ודגשים בבניית מערך שיווקי נכון לשימור הלקוחות
קטגוריות:
דפי נחיתהשלח מסר
מערך שיווקי, או בשמו בשני "אסטרטגיה שיווקית" הוא מערך אותו בונים ומתכננים לרוב אנשי מקצוע המחזיקים ברזומה שלהם מספר שנות לימוד במקצועות התקשורת והשיווק, התמחות וניסיון. חברות גדולות המעוניינות במערך שיווקי טוב – שוכרות בדרך כלל משרד שיווק ויחסי ציבור או משרד פרסום על מנת שאלה ידעו לשמור את הלקוח קרוב, חוזר ונאמן ובכך להגדיל את כוח הקנייה ולשמר אותו.
05/09
2016
שימוש בדואר אלקטרוני ככלי רב עוצמה במערך השיווק המודרני
קטגוריות:
דפי נחיתהשלח מסר
מערך השיווק המודרני מתבסס בעיקר על שיווק אלקטרוני בשילוב קידום אתר העסק. יצירת ניוזלטר אשר נשלח לכתובות מייל שונות, עדכונים שונים ותקשורת שוטפת עם הלקוח באמצעות דיוור אלקטרוני. מאמר זה יגולל בפניכם אודות שימוש באחד האמצעים הפופולאריים ביותר לשיווק העסק, הדואר האלקטרוני.
27/09
2016
שימושים נוספים למערכת דיוור אלקטרוני
האסוציאציה הראשונה העולה למרבית האנשים למילים "מערכת דיוור אלקטרוני" היא "ניוזלטר" או "סדרת הודעות". אמנם אלה השימושים היותר נפוצים , אך לטובת אוהבי הגיוון ריכזנו מספר רעיונות נוספים לשימוש במערכת דיוור אלקטרוני: Follow up לפגישות – בעל עסק ממוצע מבצע עשרות פגישות בחודש. כדי להישאר בתודעתו, עליכם להזכיר לו אודותיכם. בעזרת מערכת דיוור אלקטרוני תוכלו ליצור תזכיר אוטומטי (אך אישי) שישלח כשבוע לאחר הפגישה ויקדם את מטרות הפגישה. תזכיר כזה יכול להיות במייל או ב SMS.
27/01
2016
איך להגדיל את אחוזי הצפייה בהודעה?
קטגוריות:
דפי נחיתהשלח מסר
הכותרת, או בשמה הנוסף – שורת הנושא, היא הדבר הראשון שהמנוי שלך יקבל ממך, והיא שתדון ניוזלטר לדחיה או פתיחה. זכרו שטעם הרושם הראשוני ישאר עם הקורא זמן רב וילווה אותו בכל מפגש עמכם ובכל הודעה שתגיע להבא. כפי שנשקיע באיפור או לבוש לפני פגישה חשובה, כך כדאי "לייפות" את הכותרת ולמשוך את הקורא לפתוח את ההודעה (כמובן בהתאמה לתוכן ההודעה). כאשר מגיעים לשלב בחירת הכותרת יש לקחת בחשבון מספר גורמים חשובים:
28/06
2020
כוחו של שילוב מערכת דיוור עם דפי נחיתה
קטגוריות:
שלח מסרדפי נחיתה
כוחו של שילוב מערכת דיוור עם דפי נחיתה
רשת האינטרנט מעלה אפשרויות המתגברות על מוגבלויות של זמן, מקום וכסף. רשימת דיוור היא בדיוק אחת התוצאות החיוביות של רשת האינטרנט בכל הנושא של שיווק ופרסום. כיום, עניין רשימות הדיוור השתכלל וקיימים סוגים שונים של שילוב מערכת דיוור עם דפי נחיתה לצורך הגדלת רשימת התפוצה ובכך הגברת המכירות.
27/07
2016
שיווק נכון באמצעות רשימת דיוור
קטגוריות:
שלח מסרדפי נחיתה
רשימת דיוור הפכה בשנים האחרונות לכלי שיווק אפקטיבי ויעיל בקרב בעלי עסקים רבים, אך עדיין, רוב בעלי העסקים אינם יודעים כיצד לשווק נכון לרשימה ואיך לתעל שיווק באמצעות רשימות דיוור ללקוחות משלמים.
21/03
2016
המדריך לשליחת SMS אפקטיבי
קטגוריות:
SMS / מסרונים
כל אדם היום צמוד לסלולר כי מה לעשות, היום זו הדרך שבה אנו מתקשרים עם העולם. מכשירים מגניבים, אפליקציות מיוחדות הן כבר חלק משגרת היום יום, אך האם חשבתם פעם מה כוחו של SMS פשוט ?
27/06
2016
הטעויות הקטנות שיגרמו לדיוור שלך להגיע ל(דואר)זבל
קטגוריות:
שלח מסר
תיבות הדואר האלקטרוני נמצאות בשימוש מזה כשלושה עשורים. במהלך שלושת העשורים כל מה שיכול היה לעבור למישור הוירטואלי, עשה זאת. בין היתר עלוני הפרסומות שהחלו אט אט מציפים ומטביעים את המיילים החשובים באמת.
27/07
2017
​4 סיבות מדוע חובה לבנות קורס דיגיטלי
​מאז שהקמתי את האפשרות ליצירת קורסים ב'שלח מסר', יצא לי להיחשף לכמה עובדות שילוו אותנו בשנים הקרובות. ​ ​אם יצא לך לצפות בכתבות אקטואליה לאחרונה, כנראה שמעת לא מעט על הכיוון שבו העולם מתקדם. ​הטכנולוגיות מתפתחות, התנאים משתנים ותוך שני עשורים רמת האבטלה תגדל בעשרות אחוזים.
27/09
2016
הפסיכולוגיה מאחורי דיוור אלקטרוני - מה שלא סיפרו לכם
קטגוריות:
דפי נחיתהשלח מסר
אם תשאלו היום כל בעל עסק, הוא יגיד לכם שהמילה הכי נחשקת בתחום השיווק כיום, היא רשימת תפוצה. בעלי עסקים שמצליחים לייצר רשימת תפוצה ממוקדת ואיכותית, מצליחים לבנות קשר יציב יותר עם לקוחות קיימים, למשוך לקוחות פוטנציאליים ולהפעיל שיווק אפקטיבי, כמעט ללא השקעה או משאבים.
30/09
2015
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
קטגוריות:
דפי נחיתה
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
30/09
2015
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
קטגוריות:
דפי נחיתה
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
14/06
2020
שליחת ניוזלטר ו- SMS באמצעות סדרת הודעות
קטגוריות:
שלח מסרדפי נחיתה
שליחת ניוזלטר ו- SMS באמצעות סדרת הודעות
שליחת ניוזלטר באמצעות סדרת הודעות היא כלי מצויין ליצירת קשר קרוב וקבוע יותר עם הלקוחות שלכם. בדיוק כפי שבקשר חברי חשוב להשקיע ולתת, כך גם בקשר שבין חברה ללקוח. ככל שהלקוח ירגיש שהשקעתם בו יותר, הוא ירגיש את תחושת המחוייבות לתת מעצמו.
11/06
2020
בניית סדרת הודעות ניוזלייטר וSMS
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
בניית סדרת הודעות ניוזלייטר וSMS
כולנו יודעים שהרבה יותר קל ורווחי לשמר לקוח קיים מאשר למצוא לקוחות חדשים. לשם כך נצטרך לשמור על רמת עניין גבוהה. איך עושים זאת? הפתרון מאוד פשוט - צרו לכם סדרת הודעות אוטומטית במספר שלבים פשוטים. הכוונה היא למספר הודעות הנשלחות בזמנים קצובים לבחירתכם (כל שלושה ימים, פעם בשבוע, פעם בחודש) שמטרתן לשמר את מערכת היחסים עם הלקוח.
31/05
2016
שיווק בפייסבוק עם מערכת דיוור - שלח מסר
קטגוריות:
פייסבוקשלח מסר
שיווק בפייסבוק עם מערכת דיוור - שלח מסר
כאשר ב - 2004 סטודנט אוניברסיטת הרווארד, מארק צוקרברג ועמיתיו הקימו את אתר האינטרנט "פייסבוק", מטרתם הראשונית והצנועה הייתה פיתוח רשת חברתית המיועדת לסטודנטים ותלמידי תיכון. אך מהר מאוד היקף המשימות המתבצעות ברשת זו גדלה הרבה מעבר להצטרפות לקבוצה חברתית. לבעלי עסקים הוענקה אפשרות בעלת פוטנציאל כלכלי שנקראה שיווק ופרסום העסק בפייסבוק.
⇧חזור ללמעלה
אנחנו כבר נדאג להתקשר:
© האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר, כל הזכויות שמורות